Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etiketthobby-och-fritid
Läst 642 ggr
LLLINN
1

Vem mer var på 1D?!

Det var påriktigt den bästa kvällen i hela mitt femtonåriga liv jag var 5 meter ifrån killarna och dom vinkade åt mig o zayn pekade på mig och de kollade på mig flera gånger och jag kan inte fatta dethär och innan konserten när Louis o niall kom ut så vinka dom åt mig o filmkameran filmade mig jag är i chock om det inte märks *andasandasandas*

"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks

8/5-13 & 1/6-13

Thildalulu
1

Jaag var där! Jag var en av alla dom som tyckte One Direction var dåliga, men inte längre :l

Cazzos
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Yepp, jag var där 😃

Rad 11, höger mittparkett! Jag och mina två kompisar hade skitbra platser! 😍

Frosstis
0

Det hade vart kul att gå även fast jag inte på långa vägar är ett one direction fan, och visste inte ens att de skulle ha konsert nu hehe. Visste bara att de var i norge för någon dag sedan.

Men jag gillar någon enstaka låt (har inte lyssnat så mycket på dom), men visst är det kul att kunna säga "jag har sett one direction" :D

LLLINN
0

#2 Gud vad kul för er :D jag och min kompisbhade mittparkett vänster rad 15 ^^. Anledningen varför killarna såg oss och vinkade var för att vi smet fram till bättre platser när dom var på lilla scenen och sedan efter det smet vi fram till 3:e raden mittparkett :$. Det var nog det bästa dumma beslutet jag någonsin tagit!! ^^

"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks

8/5-13 & 1/6-13