*Mötesplatsen*
Kom på en idé tidigare idag, att göra en tråd där folk kan lägga upp som små annonser där dom presenterar sig själva för att sedan kunna hitta andra vänner & så.
Alltså, man presenterar sig själv, vem man är, vart man bor och om man vill ha någon chattkompis eller kanske kompis att träffa samt hur man kan kontakta än.
För det är ju alltid roligt att hitta nya kompisar att chatta med, kanske ha på facebook, och kanske evt träffa om man känner att det finns någon som är lik och som man under en tid snackat med.
Detta hade jag tänkt att kalla Mötesplatsen och "annonserna" läggs upp här i denna tråd. Kontakt får man dock skötas via PM eller kanske msn eller något.
Obs, glöm ej att inte lämna ut telefonnummer & adress, ect till folk du ej känner / vet vilka de är.
lovisa
Jag börjar väll då.
Jag är en 14 årig tjej som bor på Lidingö (Stockholm) vid namn Lovisa. Jag gillar att vara med kompisar, rida, fota och sjunga. Ska även börja på innebandy snart igen efter några års uppehåll. Jag älskar choklad och killar.
En perfekt helg för mig är att en kväll vara ute sent med några sköna polare, och en seg dag då man ligger och drar sig halva dagen i sängen och sedan åker in till stan med mamsen och fikar och shoppar.
Jag är en väldigt glad person som tillbringar en hel del tid (förutom i skolan) med kompisar och framför datorn. Jag bloggar och älskar det.
Angående vänner o kompisrelationer tycker jag att det är viktigt att man är bekväma i varandras sällskap, kan vara sig själv, skratta, lita på varan och kunna prata om det mesta , att man ska kunna göra vad som hellst med varan, bara vara hemma hos någon och ta det lungt / inte göra någonting eller vara ute och herja.
Skulle vilja ha en kompis att snacka med om det mesta, som gärna bor i stockholm om man sedan skulle kunna tänka sig träffa varan.
MSN: djur_lollo@hotmail.com
Mejl: lboestad@hotmail.se
Facebook: Lovisa Ia Boestad Schön
För mer om mig & min vardag: http://wishu.blogg.se
lovisa
Bra ide
Ge inte ut för mkt information direkt bara, som förnamn och efternamn.
Nä det jag tänkte. Dock la jag ut min facebook nu men det är inte mina riktiga namn bara några så tror det är lungan.
lovisa
Då passar jag också på att presentera mig själv..
Jag heter Johanna Ström och jag är 18år gammal och bor i Växjö.
Det jag mest gillar är att fotografera, umgås med min pojkvän och att dansa, jag håller även på med dans för tillfället, vet inte riktigt om jag kommer fortsätta.
Det som står mig närmst är min pojkvän Jesper, och mina få underbara vänner, jag älskar även godis, alldeles för mycket.. men det är så gott 
För att göra mig glad bör du vara snäll, ärlig och rättvis mot mig, jag vill inte veta av några lögner eller svikelser för det tolererar jag inte!
Det jag letar efter just nu är en person som jag kan prata med oavsett läge, jag vill kunna prata med den personen när jag är som mest ledsen, eller glad, bara jag vet att den finns där för mig och lyssnar och gärna pratar tillbaka!
Om du finns där ute och kanske letar efter detsamma får du gärna kontakta mig:
msn: johannastrom@live.se
facebook: Johanna Ström
besök gärna min blogg också: N o l l t u s e n
Ha det bra! 
Mitt namn är Alicia och jag blev 16år nu i September. Jag bor en timme ifrån Göteborg, i Stenungsund. Jag går första året på gymnasiet, hotell&restaurang linjen.
Mina största intressen är vara med kompisar, fotografera, och gymnastik. Jag lägger ner en hel del tid med mina djur, min älskade dator och musik med. Men det jag mest är helt enkelt att gå runt och flumma. Det värsta jag vet är folk som klagar på ålder, jag har flera kompisar som är både flera år yngre - och äldre än mig.
En vanlig helg så brukar jag åka in till Göteborg, eller in i centrum här i Stenungsund med mina kompisar. Kolla på film med kompisar i området eller bara vara ute och ha roligt.
Jag tycker det är viktigt att en kompis ska vara framför allt Snäll, och inte vara att man "duger när ingen annan kan"
Nu kommer jag inte på mer att skriva :)
Msn: aliciatornfeldt@hotmail.com
Blogg: www.aliciahermansson.blogg.se
Kram!

Aha, jag heter Linda och är ny här på iFokus :)
Jag fyller 15 år nu denna månaden, är alltså född 1995. Jag tycker om att hitta på saker med mina kompisar samt pojkvännen som jag snart har ett år ihop med.
Hmm.. Kommer inte på så mycket att skriva, ha ha.
msn: lindsi-@hotmail.com ! :)
Jag heter Alexandra och är 15 år. Jag bor tre mil utanför Örebro i en liten håla som kallas Hallsberg.
Jag har inga intressen alls, utan att jag dansar en gång i veckan. Annars så spenderar jag min fritid hemma. Jag älskar att gå ut och gå på långpromenader med ipoden på högsta volym.
Jag lider även av en depression sedan två år tillbaka. Jag äter mediciner mot det och går hos en psykolog en gång i veckan.
Jag bloggar om min depression på http://kvaridimman.blogg.se
En sak som är väldigt viktigt för mig är mina djur. Jag har två katter som jag älskar över allt annat. Dom är så gosiga och lätta att prata med, dom är mina bästa vänner!!
Jag kommer inte på något mer att skriva om mig nu :)
Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu

Hej, jag heter Jessica och blev 15 år den här sommaren. Jag bor i halland nära Halmstad. På min fritid är jag väldigt upptagen med skolan och mina djur, annars sitter jag faktiskt vid datorn och spelar WoW eller Cod mw2.
Jag lever nästan för musik känns det som, skulle inte klara mig om jag blev döv en dag. Musik ger mig alllt jag behöver och det går inte en dag utan musik!
Jag åker även waveboard ( som tyvärr är sönder just nu) Det är en bräda med två hjul typ. Att jag åker waveboard har förstört mitt knä och jag får fruktansvärt ont om jag går en längre tid.
Mitt intresse för datorspel har gjort att jag umgås med killar och kommer lätt överrens med dem. Jag spelar WoW- world of warcraft nästan dagligen men det har nu gått ner eftersom jag spelat det sedan det kom ut 2004. Jag börja spela det för mina föräldrar spelar WoW och finner stort intresse för det. Cod mw2 är ett pang pang spel och är faktiskt rätt hjärndött, men tycker det är väldigt kul. 
Jag har 4 gerbiler, en katt och en hund. Dom är det vackrste på jorden…
Well, det var lite om mig det.
Hej, jag heter Hannah och är 18 år. Jag bor någon km utanför Älmeboda tillsammans med min sambo. Skulle vara hur kul som helst med nya vänner man kan träffa IRL! Spela ingen roll om du är kille elr tjej! Helst mellan 18-27. Gör inget om du är något år yngre/äldre. Kan säga att ja umgås väldigt mycket med äldre då jag kommer bättre överrens med dom på något vis? XD
Jag söker vänner i Blekinge och Kronobergs län o även Kalmar län. (Ronneby, Kallinge, Tingsryd, Emmaboda, Växjö osv) Vill som sagt ha vänner man kan träffa IRL o umgås med. Men gör inget om du bara vill maila [:
Jag älskar att festa o ha kul! Tycker om att hitta på saker. Ha inga vidare intressen eller hobbys ;S Så spelar ingen roll vad du är för person ;p
Hör gärna av er om ni tkr jag låter intressant
Msn: hannah.k@hotmail.se
Blogg: www.minkface.blogg.se
Eller kan du skicka PM!
Har redan preseterat mig här innan (jstrom) men jag har bytt lite adresser och nummer osv. så jag tänkte presentera mig på nytt!
Mitt namn är då Johanna, jag är nu 19 år gammal och tog studenten nu i år från IT-media programmet. Jag bor tillsammans med min pojkvän (fästman, till och med) i Växjö i en liten lägenhet på Campus.
Jag är en väldigt glad och positiv tjej som alltid ser efter mina vänner mer än mig själv. Men när det väl kommer till punk, då någon går mig på nerverna så kommer jag säga ifrån, ordentligt, men å andra sidan ska det till rätt mycket för att göra mig irriterad 
Folk tar mig väldigt sällan som en seriös person, jag skämtar om det mesta och ser mig själv som en liten "pajas" och har en rätt sjuk humor, så vill ni lära känna mig får ni ta mig som den knäppa personen jag är 
Jag är helst ute efter att ha sms eller msn-kompisar då jag spenderar mesta tiden vid datorn och har inga andra speciella intressen eller hobbys för mig. När jag sitter vid datorn så är jag oftast aktiv på msn, facebook och en hel del här på iFokus. Självklart träffas jag gärna personligt också men jag söker helst nätvänner 
Om någon skulle få för sit att nappa så kontakta mig på följande "adresser"
Msn: johannastrom@live.se
Mobiltelefon: 0708 44 20 99
Facebook: Johanna Ström
Jag skulle vara försiktig med att lägga ut telefonnummer, så man inte får ovälkomna samtal. Tänk på det alla.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jahopp jag är nästa då! 
Jag heter Julia Johansson jag bor ca 3 mil ifrån Örebro i Odensbacken med min familj. Jag är 14 år gammal alltså ska jag börja i 8an efter sommarlovet. Min fritid består utav jogga , promenader , cykling (lite sportig utav mig ). Spenderar ganska mycket tid vid datorn också bland annat facebook , bilddagboken & min blogg. Kompisar träffas även några gånger i veckan ;) Jag har 2 guldhamstrar här hemma som betyder guld. Älskar också att shoppa & fika på stan. Jag är en rätt ordentlig tjej , umgås med rätta vänner , lyssnar bra & rolig !
Har under ett år gått ner 8 kg vilket är rätt stort för mig…nu till bikini säsongen tränar jag extra mycket! Älskar att vara utomhus , träffa nya djur & människor. Rida är något jag vill prova på någon dag ;) Söker mest sms vänner , sen får vi ta det från där!
Jag längs ditåt ; <--------------

Oj konstig första bilden blev haha! :)
Asså förlåt stör mig på dom bilderna jag la upp här kommer en bättre ;
Jag ditåt------------->

Jag heter Caroline och jag är 14 år gammal.
Jag är uppväxt och bor i Stockholm tillsammans med min mamma och min katt.
Jag har en stor passion för djur, så därför så skulle jag såklart vilja ha fler husdjur än en katt men det har vi inte råd med, plus så vill mamma inte ha husdjur egentligen 
Jag går inte på någon särskild aktivitet, även fast jag skulle vilja rida och spela piano. Jag gick på simning förut men jag vet inte riktigt vad som hände med det..
Jag gillar att shoppa men jag är inte så bra på att spara pengar. Det är något som jag tränar på dock 
Jag gillar att vara hemma och ta det lugnt, pyssla med katten och städa när jag inte har något att göra. Jag använder mig mycket av Facebook, MSN och iFokus när jag sitter vid datorn 
Jag gillar också att hålla på med mina naglar, vårda och designa dem.
När jag är ute så är jag öppen till att göra vadsomhelst egentligen. Nu på sommaren så kan det hända att jag solar, cyklar, äter ute vid vattnet eller något liknande 
Jag gillar inte att bada, eller jo, jag älskar att bada, men jag gillar inte att vistas ute på allmäna platser och bada, pga alla dessa kroppskomplex, och dessutom så är jag överviktig så det är inte särskilt kul att bada då! 
#17 Känns som vi är väldigt lika!
Jag kan verkligen inte spara pengar shoppar upp såfort jag får pengar. Så jag tränar också på det ;) Och jag har också lite svårt att visa mig i bikini pga kroppskomplex (: & älskar djur!
#18 Haha ja, jag håller med dig 
Jag försöker tänka typ såhär när jag shoppar och har lite pengar kvar:
"Det där kan jag köpa nästa gång efter månadspengen"
Men! Det är svårt, haha 
#19 Haha ja! 
Namn: Sa ni ja? (Sanija) men mina polare kallar mig Nali
Ålder: 14
Bor: Katrineholm, södermanland aka sveriges tråkigaste stad
Klädstil: beror på jag tar på mig vad jag vill men har en kärlek för DC skor så dom ska alltid va med. Kan dock gå i ursnygga (haha) foppa på sommarn.
Musiksmak: Hiphop är väll för de mesta men är även svag för 60-90 tals musik, dvs. pop,rock and lite country
Hobbies: Graffiti, dansa (streetdance,breakdance,hiphop och eletric boogie), resa, laga mat, göra spratt, spela och kolla på alla sorters sporter, skatea, va med mina djur och träna parkour
+ med mig: jag är hur jävla skön som helst och bryr mig inte om hur någon ser ut eller vad någon tycker om mig i stort sätt. Älskar även att va med snälla människor och bara ha kul :)
- med mig: är pojkflicka och kommer alltid va antagligen, är även ett maskrosbarn (Y)
Söker: allt i stort sätt
För msn och nummer, pma
Jag vill lägga till lite saker till mitt inlägg #17.
Som person så är jag, enligt mig, ärlig, vänlig, glad och flummig.
Andra beskriver mig som en mogen, lojal, smart och klok människa.
Jag stöttar mina vänner och finns alltid där om de behöver prata med någon. Jag vill vara deras första stöd och vill finnas där för att kunna hjälpa.
Jag gillar att lära mig nya saker, dock inte allt. Jag intresserar mig bara på det som jag gillar. Det är därför jag inte alls är bra på matematik 
Hej! Jag heter Cassandra och fyller 16 i augusti. Jag är alltså född -95. Till hösten börjar jag gymnasiet, och får reda på vart jag kommer in om ett par timmar. Ska läsa Sam-Beteende vetenskap, om jag kommer in annars Sam-Sam.
Ska bli jätte skönt att börja om då jag haft väldigt mycket svårigheter under högstadiet. Mycket bråk och vänner har kommit och gått. Just nu har jag tre stycken otroligt nära vänner, sen många andra. Men en av dessa träffar jag nästan alla dagar o vi gör allt tillsammans. Vill ha fler sådana vänner. Nästa sommar ska hon med mig till grekland i två eller tre veckor, året efter ska vi utomlands själva.
På fritiden älskar jag att hålla på med min valp som flytta hem till mig 8 maj 2011. Jag har sparat ihop alla pengar för henne själv och betalar henne varje månad själv, så har nästan aldrig kvar några pengar för shopping osv.. Får mitt barnbidrag. I framtiden ska vi träna mycket agility. Men just nu är hon min bebis. Jag älskar också att vara med mina vänner, bada och sola, festa, bio, filmkväll osvosv.. Jag är en sån person som älskar att göra mycket olika saker.
Som person är jag väldigt konstig och folk brukar kalla mig för cp eller mongo.. Hhaha, men de är mest om man verkligen känner mig. Jag är oftast väldigt öppen av mig och för ärlig oftast, vilket mina vänner uppskattar. Fast ibland lite för mycket, så måste tänka på det :$ Jag är väldigt flummig, skrattig, pratig och social (!)
Facebook: Cassandra Karlsson
:]
Mobil nr får ni om ni lär känna mig!
#23 Det var duktigt att spara ihop så mycket! Nu blev jag ju nyfiken på vad det blev för valp? Vilken ras och så?
Hundar e underbara!
#24 En shetland sheepdog valp som jag velat ha sedan jag gick i fyran. I augusti 2010 sa mamma ja o då började jag spara.. Fick pengar för att jag höjde mina betyg, sen sparade jag varje månad och julklapp :) Fick ihop 13.100 :)
#23 Är det okej om jag addar dig på Facebook? 
#26 Bara att adda på:D

Hej!
Jag är 16år ska bli 17 i december. Jag ska börja andra året på gymnasiet och går hotell och resaturang med inriktning restaurang.
På min fridtid så håller jag på med hästar, jag är medryttare till en häst och tar hand om två andra. Jag gillar även att fota, träffa vänner shopa osv. Till hösten så ska jag troligen börja dansa igen efter ett års upphål.
Som person är jag ganska spralig av mig och försöker alltid att vara glad och positiv.
Jag vill helst vara msn och eller sms kompisar. Självklart träffar jag dig på riktigt också men vill så klart lära känna dig först
Adda gärna på min msn: sttina_94@hotmail.com
Försök att aldrig ge upp hur svårt allt än är
Känner mig lite smått ung, men kan presentera mig iallafall.
Jag heter Therese & är 13 år & är bosatt uppe i Norrbotten, i den lilla staden Skellefteå. Jag ska börja 7an nu till höst.
Jag gillar djur, fotografering, musik/älskar att sjunga, kompisar & shoppa osv. Just nu har jag 3 kaniner, 2 marsvin, 2 hundar, & två hamstrar. Men på fritiden tränar jag taekwondo 2 gånger i veckan, cyklar, joggar & promenader.
Som person, enligt mig, är jag glad, flummig, lite smått blyg men ändå väldigt framåtriktat. &de vuxna beskriver mig som klok, smart & söt (i sättet).
Adda mig gärna på msn: mjuhmii@live.se
♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥
Jag heter Frida och är 14 år , fyller år i maj.
mitt största intresse är hästar och men jag har ingen egen.
på fritiden är jag i stallet eller är med kompisar.
adda gärna min msn: Friiiiida97@hotmail.com
skriv till mig där så kanske du får mitt nummer så kan vi smsa (:
Hellow, Fina heter jag. True story. iallafall är jag 13, född 98 och är bosatt i Lund fast jag skiftar hus varje vecka, pga skilda föräldrar.
Jag är en väldigt blyg person, men när man har lärtkänna mig så är jag helt GALEN, jag älskar att göra roliga saker. Men ibland är väldigt depressiv. Jag har en gång i hela mitt liv skärt mig. Det kom inget blod. Men det blev ett ärr. Fast det är nu borta. Trots det är jag glad och sprallig nästan hela tiden!
Jag gillar att sjunga, vara med kompisar, rita, dansa, läsa och lite allt möjligt. Nu på sommarlovet gör jag inte så mycket på fritiden, men jag tar sånglektioner iallfall. Annars är jag med kompisar, är ute och reser, läser osv.
Jag gillar den japanska stilen Lolita och klär mig i den på anime/manga konvent. Googla om du inte vet vad det är ^__^
Aiko-Tsuki @ Bdb
Fina Blomberg @ Facebook
Finis_pip@hotmail.com
Idite @ Imvu
Lär känna mig och få mitt nummer ;3
Ofixad klockan 2, men det får duga :3
#23 addar dig på fb jag med, acca om du känner för det ;)
samma med er andra som skrivit upp er fb, jag addar er så får ni acca om ni vill :)
#5 finns hur många johanna ström på fb som helst, om du vill kan du adda Gabriella Ledin istället :)
#23 samma med dig, fanns tydligen många med ditt namn också :P
Alla som vill, adda Gabriella Ledin på fb! :) orkar inte skriva någon presentation nu men bara fråga på så svarar jag ;) kan ta det snabbt, är en 14årig tjej bosatt strax utanför örebro.
Jahopp, måste väl skriva lite jag med :)
Hanna heter jag, kanske inte så svårt att lista ut, är 14 i september. Jag bor i Norrköping och är en glad liten östergötland-tjej med mycket dialekt. ;)
Jag tycker om att träna, har dock haft ett deprimerande uppehåll ett tag. Men nu ska jag igång igen! När jag väl tränar så är jag ute och springer, simmar eller cyklar.
Jag är total djurälskare och jobbar som volontär på ett djurskydd. Är också fodervärd åt två underbara katter som kommer därifrån. Mina djur är en stoooor del av mitt liv.
Annars är jag en ganska mångsidig tjej. Jag gillar (förlåt, älskar) att läsa, skriva tycker jag också om, film och musik är viktigt, träning som sagt och att sticka är kul. Nu tycker ni kanske att jag är lite tantig med stickningen, men det är jag det. Jag tycker om att göra plagg som man sedan kan springa omkring med och är nästan helt unika.
PM:a om du vill ha min mail, inte msn för den har jag glömt bort sen läääänge. :)
(finns det ingen som bor i halmsatd?)
heter lane bor i halmstad blir 14 i september
hobby karate, shopping, måne
Ej, alicia.. #6. Hej! Erkänn jag har dig på facebook? Vi bor på samma ställe iaf, och du är ett år äldre.. går nog inte att missa (:
Moalinn ahlström (skiter i om någon får reda på mitt efternamn då det bara är att söka på mitt namn så kommer jag upp liksom .__.)född en höstig dag -95, börjar första året på gymnasium i Uddevalla, kommer gå estet, reklam och webb (media alltså). Älskar fotografering, utan den vet jag inte vad jag hade gjort idag. älskar djur av alla slag, kanske inte kryp och sånt men husdjur (inte dammråttor..) och hästar är också ett intresse jag har. Har 3 katter och en kanin, är skötare/medryttare (vet inte vilket av dom) på en travare. Själv bor jag utanför Göteborg ca 5 mil norr om göteborg, i stenungsund. Skilda föräldrar, 4 stora systrar, 9 syskon barn osv..
Shoppa är jag inte bra på, hatar det. Jag sparar mina pengar till att köpa saker till kameran ist, eller köpa saker som jag vill ha och inte saker jag behöver som en kanin, gå på liseberg osv. Min nuvarande kamera kostade 14.000 med tillbehör så ni förstår kanske att jag är rätt duktig på att spara.
Jag som person är väldigt blyg, men börjar bli bättre. Känner jag människan så kan jag prata massor, men första gången så är jag väldigt blyg och pratar inte mer än nödvändigt. Har även svårt för att ta till mig människor, men det måste jag ändra på. Har en lätt autism som gör allt mycket svårare för mig men har även en lätt epilepsi.
Tja, det va väl det jag kunde komma på.
msn, moalinn@photowithlove.se
mail, photowithlovee@gmail.com
facebook, moalinn ahlström. (räcker att söka på moalinn så kommer jag upp .__.)
dayviews, photowithlove
hemsida, photowithlove.blogg.se
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
#36 Faktiskt så så får jag inte upp Moalinn Ahlström när jag söker på 'Moalinn' 
Var menar du nu? :o
på google är det så, på facebook vet jag inte.. eniro osv.. :p
edit : Såg en till på google som heter moalinn.. :s har aldrig funnits förut, bara en Moa-linn :o
Medarbetare på Djurfoto
#38 Jag sökte 'Moalinn' på Facebook men då kom det bara fram massa Malin 
#39 aaahaa, coolt. :o
Medarbetare på Djurfoto
jaha får la skriva lite här med :) Lilla jessica här, fyller snart 20 woho. 25 december ;P grymt e det. bor 4 mil utanför gbg. håller på mkt med råttorna. älskar historia. så finns det någon historia nörd där ute så skriv jätte gärna (A) chattkompisar, eller folk som vill träffas spelar ingenr oll:) tycker alltid det är kul att träffa nya.(bästa bilden ja ahde xD)
Skicka ett PM först ;)
You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3
Wazzup ?!! Jag heter Dominik, fyller 15 år en dag innan julafton, är ganska social och öppen person ,men jag gillar inte taskiga bitchar (är själv lite taskig, men jag håller på att sluta med det). Jag lyssnar gärna på metal, rock och pop, fast jag lyssnar på pop/rock mest. Jag älskar Tokio Hotel och Britney Spears. Jag är fan besatt i båda dem <3
Mitt största intresse är sprindar, reptiler anime och Bakugan!!! Jag älskade alltid djur, mest grodor och ödlor fast nu är jag inne mest på spindlar och geckos, men jag hade alla möjliga gnagare också. Fick min första hamster när jag var 5 år gammal…och jag minns fortfarande hur han dog. Jag hoppade på honom när han sprang runt på golvet…men jag var bara 5 när det hände :P Nu har jag 2 leopardgeckos, 4 möss och en rödknäad fågelspindel, fast jag kommer ha måååååååånga spindlar om 1 år och 2 månader (då fyller jag 16), men måste skaffa kunnskap om dom först. Jag vill också ha giftiga ormar i framtiden :) Anime gillar jag också, och vet jätte mycket om det eftersom jag har kollat på jätte många anime serier. Igår kollade jag klart på Air Gear och High School of Dead. Bakugan är såna små saker som öpnas när man sätter dem på en magnetkort. Man kan både samla på dom och spela, men jag väljer att samla. Har över 220 st just nu, och nya kommer ut nästa vecka. (länk till Mechtogan (bakugan) http://www.youtube.com/watch?v=rwAT7XtIMxs&feature=related)
I skolan brukar jag och min kompis (mau5 heter han på ifokus) göra konstiga saker, men jag säger inte vad
. Jag är också bra på bild och NO, men hatar musik. Jag är ovän med nästan alla lärare men ingen bryr sig. I skolan är man för att lära sig saker, inte snacka med lärare.
Jag gillar att ha stökigt i mitt rum, därför att jag bara älskar det och hittar allting bland alla godis och pizzakartonger som ligger på golvet.
Så, jag tror att det räcker. Om ni undrar nånting så bara skickia ett PM
Jaha då är väll jag näst på tur!
Jag är en spralig tjej 12 år fyller 13 i januari.
Jag har en ganska bra musik smak tycker jag, Jag älskar Rihanna och Britney Spears.
Mitt största intresse är Vänner KILLAR Shoppa Djur.
själv äger jag en kanin och 3 äpple snäckor. Har även andra djur i familjen. Söker vänner i alla åldrar fast häls 11-17! Älskar tv serier. Tittar på dool även en del på disney om det kommer någon film hatar dubade tecknade som ricktiga program!!!!!!
Älskar pepsi. Vill ni veta mer om mig så pma;)
Mvh Stephanie
Medarbetare på Cockerspaniel.ifokus
ja det där är ju inte jag då!!
Mvh/Ellen<3
#44 vadå mail? :)
Mvh Stephanie
Mvh/Ellen<3
Mvh Stephanie
Hej hopp allihopa!
Antar att jag blir bland de äldre här på sajten.
Jag heter Susanna och är 19 år. (fyllde år i Juli)
Jag är från Finland, pratar flytande finska, svenska (såklart), en del spanska och en hel del engelska.
Djur är en stor del av mitt liv.
Fram tills jag var 7 år hade vi hund och katt.
Sedan kom det hästar.
När jag var 9 fick jag min första kanin och sedan dess har jag varit fäst vid dem.
10 år med kaniner nu då.
Även Råttor, hamstrar, fiskar, grodor, fåglar m.m har det funnits.
Men hästar, kaniner, hundar och katter är de som ligger vamast om hjärtat.
Många tycker det är töntigt att jag ännu håller på med kaniner.
Men vad ska jag säga? De är min passion i livet.
Tävlar hoppning då och då. Både inom KAF och SKHRF.
Nu förstår ni nog anledningen till varför jag utbildat mig till Djurvårdare med specialinriktning på smådjur. Framförallt på kaniner.
Jag lever även med en sjukdom som kallas för "Bipolär".
Det innebär att jag växlar mellan Djupa depressioner och "höga" manier.
Dvs Antingen mår jag superdåligt eller så tror jag att jag är drottningen över jorden. Typ.
Mitt hummör växlar ett tiotal gånger om dygnet.
Ledsen ena sekunden och superglad andra.
Väldigt jobbigt att leva med helt enkelt.
Ibland kan jag vara deprimerad i dagar, tja ibland veckor.
Manierna håller inte i sig lika länge.
Tur det då det är de som är jobbiga.
Mina intressen - när jag inte mår alltför konstigt är då -
Kaninhoppning, avel, westernridning, måla/teckna, skriva noveller och liknande, träna med hunden, sitta vid datorn (dåligt intresse).
Älskar även att resa runt (för det mesta inom Sverige) och har då alltid hunden med mig.
Eller rent av en kanin. - Kaninerna följer med utomlands också.
Ni som vill prata om musik och mode.
Gör er inget besvär, är för det mesta inte intresserad av dagens musik/mode.
Håller mig för det mesta till musiken som skapades från 1920-1990.
Ni som har liknande musikintressen, ni får gärna prata om det :P
Lyssnar mest på W.A.S.P, Alice Cooper, Smokie, Ozzy m.fl.
OM jag lyssnar på dagens musik så blir det Emelie autumn lr The Crüxshadows som spelas.
Eller någon udda Tysk musik, haha!
Ni vågar/vill får jättegärna lägga till min msn lr liknande.
Facebook får endast de jag träffat adda.
Mail - Ravyn@live.se
Blev dessutom en riktigt dålig bild men orkade inte leta efter en bättre :P
En av mina kaniner - Belgiska Jätten Opelia. Snart 4 månader.
Vänliga hälsningar Sanna.
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus 
#50 vilken STOR kanin, men den var fin
Är den en sån där jättekanin?
Häftig hårfärg på dig och med den där klippningen i luggen.
# 51
Hej!
Haha Ja, hon är en Belgisk Jätte :)
Tack! Krävs en del jobb att hålla färgen fin, haha!
Vänliga hälsningar Sanna.
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus 
Hej!
Jag heter Felicia och är 13 år.
Jag har en hund som heter Wixie och har tänkt tävla agility med henne i framtiden.. Jag älskar att vara med kompisar och att vara med min hund.
Jag är en glad positiv person. Jag är snäll, pålitlig och jag skulle aldrig svika någon. Jag kan vara ganska blyg ibland, men det är bara mot folk jag inte känner. Jag hatar att bråka, det är typ det värsta som finns. Och sedan falska vänner.
Ni får gärna PM:a mig så får ni skype osv.:D
Hej.
Jag heter Louise, är sexton år gammal och går på Naturbruksgymnasium, inriktning djurvård, strax utanför Göteborg. Jag bor även på skolans internat. På fritiden är jag med mina kompisar, är mycket i djurstallarna (speciellt i ladugården), fotograferar och har även precis börjat gymma. Under helgerna bor jag i Göteborg.
Jag är en glad person som bryr mig lite för mycket om alla andra, istället för att ta hand om mig själv. Älskar speciellt lantbruksdjuren och vill gärna skaffa mig en stor gård när jag blir vuxen. 
PM:a för mejl och facebook! Mobilnummer ges ut efter att vi snackat ett tag.
Dags för en liten presentation kanske?
Kristoffer är mitt namn, och jag är 16 år. Född den 1 Juni 1995
Många här har husdjur och så som dom skriver om men nu är det så att jag är allergist mot pälsdjur (tror syrran också är det) så vi har inga husdjur. Men gillar ändå hundar och katter och jag brukar inte bry mig all för mycket om min allergi
För övrigt så tpl jag inte jordnötter xD
Mina intressen är Badminton, Motocross, Spela dator och xbox, hålla på med kuber (rubiks kub) och Umgås med kompisar
Badminton har jag spelar i … tre år tror jag, motocross jag jag kört sen jag var sex (10 år alltså), dock inte så mycket de senaste åren, men blev några gånger i år
Hållt på med kuber har jag gjort sedan höstlovet förra året då jag köpte mig 2 i Danmark. Kompisar umgås jag mest med på helgen (då jag tränar badminton tis-tor), men eftersom träningen är ganska fri (får komma när man vill inom de 3 timmarna) och hur sällan man vill så går det alltid göra undantag 
Jag går 1:an på Teknikprogrammet i Birger Sjörberggynsaiet. För er som inte vet så innebär det kommunen Vänersborg (Västra Götaland) där jag bor 
Jo jag gillar musik också! Spela som att lyssna på! Jag har spelat trummor tre år på musikskolan även dragspel 3 år på musikskolan (pappa är lärare i dragspel..) men nu så är det elgitarr hemma som gäller! 
När jag lyssnar på musik så är det blandat. Mycket skrikmusik (Blackk metal, melodic death metal osv) men även mycket annat!
Lite av varje är väl mig. Hollywood Undead är mitt favoritband! 2 låtar som andra brukar uppskatta är "Coming back down" och "Hear me now" 
Som person är jag lugn och trevlig, lite blyg kanske. Jag gillar att ställa upp för kompisar som behöver någon att prata med eller liknande. Skulle någon vilja ringa 4 på natten och prata, fine för mig
Pm:a mig om ni vill adda mig på Facebook eller liknande, eller om ni bara har några frågor, svarar nog på nästan alla frågor som ni kan tänkas ha
Hej! Mitt namn är Melissa och jag har fyllt 15 den 2 november :)
Jag älskar husdjur och vi har 7 katter och 1 hund, vi har haft 10 kaniner men tyvärr så finns det ingen kvar längre. :(:(
Mina intressen är att hänga med kompisar och umgås med familjen ( djuren ) Oftast är jag hemma i byn men sedan åker jag över till Kiruna för att få ta det lite lugnare. Inte så mkt mer att säga :)
Jag är gravid i V. 26+2 och är beräknad i mars :) Jag vet att det blir tufft med skola och allt sånt men jag har tillstånd att inte gå till skolan och då menar jag på två år, men jag har bestämt mej att jobba hemma och göra prov och gå till skolan för att göra prov. :P
Som person är jag lugn, trevlig, hjälpsam och finns allt där om någon behöver prata ut om någonting. :) Finns nog inte så mkt mer att säga om mej, om ni vill veta något eller det så adda msn. :D
Jag finns på facebook först när man har lärt känna någon.:)
OOpsan blev lite konstigt därä som ni kanske ser. :)
SLARVIGT!:D
Ja, öh Linnea heter jag :D Jag är 13år och finns runt om i vänersborg typ :3
Mitt intresse är framförallt alla mina djur, ska snart börja i kaninhoppning, kompisar, teckna och fotografera! Jag har 3kaniner och 2marsvin, snart 2möss hoppas jag också på! :D Så jag är en djurvän :)
Jag finns på facebook men det kan jag ge när jag börjat lära känna någon isf, sedan har jag en blogg också, som handlar om mitt liv och för det mesta om mina djur: http://himmelojord.bloggplatsen.se/
Vet inte rikigt vad jag ska skriva mer då då men….
Ni kan få en liten bild! :D
fast nu har jag sidecut :)
Jaha, jag kan la typ fortsätta… :P
Jag är en kille som heter Carlo och jag är 14 år (SNART 15) & jag bor i Göteborg.
Mitt intresse är följande: tennis, djur, sjukvård & jobb! :) Jag extrajobbar i en restaurang som köksbiträde & trivs ganska bra som det…
Min framtidsdröm är att bli Läkare eller Sjuksköterska. Och såklart öppna sjukhus i Afrika…
Jag är väldigt intresserad av sport & kultur. Jag spelar piano, dansar olika danser m.fl.
Hälsningar,
Carlo
Följ mig på instagram: andrethenoble
Medarbetare på choklad.ifokus.se & blodgivning.ifokus
#59 Sjukvård låter som ett bra intresse! Känns som att det visar att man bryr sig om sin omgivning? :) Öppna sjukhus låter också välhjärtat! Fortsätt så! 
Aaaamen då kör jag också (a) Jag heter Amanda, är 15 år, fyller 16 i mars. Jag är intresserad av lite allt möjligt, beroende på vad jag känner för. :p Bor i Eskilstuna med småsyskon, föräldrar, två ponnyer och massa andra djur. Till gymnasiet hade jag tänkt välja naturbruksprogrammet med inriktning zoodjur/sälskapsdjur och i framtiden vill jag resa mycket och hålla på med olika "vilda" djur eller liknande. Min "dröm" är att flytta till australien. Jag har ridit mycket till och från sedan jag var 4 år till 6 års ålder. Jag började dock rida mer regelbundet när jag var 9 år, och jag rider såklart fortfarande. Jag är intresserad av all sorts musik. Från dubstep till country till screamo och liknande. Jag är halvfinsk, men pratar inte finska mer än få ord och enklare meningar som en finsk kompis har lärt mig. Jag pratar hyfsad engelska då jag har gått i Internationella Engelska Skolan i Eskilstuna sedan sexan, men spanska kan jag inte alls då jag har varit oengagerad i spanskalektionerna. (a) Ummmm… Finns det något mer att berätta..? Haha..
#60 Haha, tack 
Hälsningar,
Carlo
Hejhej.
Jag heter Wilma, är 13 år & bor i Göteborg.
Jag är väl ganska glad & sprallig av mig, när jag är med kompisar iallafall, & jag HAR humor,enligt mig själv iallafall. ;)
Djur är väl ett av mina största intressen. Har haft ganska många djur under mitt liv & just nu har jag 1 dvärghamster & en Gotlandskanin. Har även tänkt att börja föda upp dvärghamstrar lite smått.
Annars brukar jag vara med kompisar,typ. Innan har jag hållt på väldigt mycket med handboll & fotboll men nu har jag slutat pga olika själ. Älskar iallafall sporter över huvudtaget!
Skicka pm här på iFokus så kan du få min facebook & mejl, skulle vara kul om du hörde av dig. :)
MVH Wilma
Sophia heter jag 19 ar fran Stockholm men bor numera utomlands ihop med pojkvan och iller.
Jag ar val en pratsjuk tjej som tycker om lite allt mojligt och finner intresse i det mesta beroende pa humoret. Jag har ett enormt intresse for djur och jag har sjalv ett par husdjur av olika slag.
Jag kan nog ses som en ganska schizofren person i text da jag ena dagen kan vara lite halvt vild och galen och den andra som en 80 arig tant men aven det kan vara charmigt.
Ehm vill nagon veta mer om mig ar det bara att skicka pm och sa kanske vi kan vaxla mejl och facebook? 
Medarbetare på matlust
Un, hai konbanwa minna-san! ^^
Jag är en 19 årig tjej som går under namnet KaiPon. Bor i Arboga och går fortfarande gymnasiet.
Som ni kanske märkt så är jag en Japan otaku. Lyssnar mycket på japansk musik och har på senaste tiden även börjat kolla på jdramor (tack vare min kompis haha).
Sen gillar jag även att läsa, och i bokväg läser jag det mesta som får mig att glömma verkligheten en stund. Men för att vara ärlig var det länge sedan jag läste en bok, utan det har mest, uh, blivit fanfics 
Skriver gör jag också, då såklart mest fanfics.
Favorit banden just nu är Alice Nine, the GazettE, Gackt (som jag faktiskt träffat och fått en kram av -squee-), Miyavi, LM.C, SuG och många till. Men lyssnar även på andra västerländska band, även om det inte blir så ofta.
På fritiden sitter jag mest inne på mitt rum och sitter framför datorn och skriver/läser fanfics, lyssnar på musik, kollar på dramor, är inne på iFokus och/eller pratar med vänner.
Fast ibland tar jag mig tid att gå in i en kort period av 'hikikomori' (social withdrawl) och då är jag inte online på nån typ av social sajt eller forumsida utan då är det mest bara för att kolla på dramor och läsa fanfics. Då är även mobilen avstängd så klart. Dock så händer det inte speciellt ofta.
I övrigt är jag väll en glad och pratsam tjej, när man väl lärt känna mig det vill säja. Eller om man träffar på mig på konvent eller konserter. I övrigt är jag tystlåten och håller mig ofta för mig själv, då jag lider av social fobi. Men jag kämpar för att bli bättre, även om det tar tid ^^
Un, hai, det är väll allt tror jag, haha. ^^
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Hejsan, Jag heter Mimmi och jag bor i södermanland utanför en liten tråkig by xD jag bor med min mamma, två bröder, två katter och 5 marsvin :)
jag älskar att fota, blogga lite om mina marsvin (http://mimmismarsvin.blogspot.com/)
Är inte så social av mig och kommer aldrig på vad jag ska prata om…låter tråkigt jag vet xD men när man börjar känna mig lite mer så är jag glad, omtänksam, envis xD
jag har rosa hår men det syns inte så mycket på bilder xD och ursäkta att den är tagen med cammen, annars har jag en kamera men batterierna är slut just nu xD
Jag går i 7:an men igentligen ska jag gå i 8:an för jag var tvungen att gå om för i första 7:an så blev jag mobbad och då gick jag inte till skolan så jag missade massa :/
men det var allt tror jag, Bahaai ^^
M.V.H Mimmi och dom 5 marsvinen
Hejsan jag heter elin och gillar inte den här leken!!
Närå! Men jag ska skriva senare, är alldeles för trött just nu 
Va lycklig och gör andra lyckliga<3
Jag är Michaela men kallas Michis. Är 17 år , blir dock 18 i år :)
Går andra året på gymnasie, program djurvård inriktning hundfrisör.
Jag bor i Dalarna i en by utanför Rättvik, tsm med mamma, pappa, min storebror å lillebror å 4fåglar och 2kaniner.
Förut va jag en sportig tjej som spelade hockey, red, spelade fotboll osv. Nu är jag mer en lat tjej som hellre ligger i sängen å latar mej typ håller på med datan, lyssnar på musik, ser film.. eller så är jag ute å pysslar med kaninerna. Umgås med kompisar gör jag också såklart! Speciellt är jag med pojkvännen :)
aah … Jag är en glad tjej som oftast är posetiv :)
Finns på
facebook: Michaela Kåks
msn: michiskaks@hotmail.com
jag bloggar: michiskaks.blogg.se
ah är de något, hör av dej . Svarar alltid :D
// Michis
Hyfsat gammal bild! Den är tagen när jag var 12 år
Halloj! Jag är är tjej, Nu är jag äntligen 13 år! Jag fyllde år i januari jag heter Stephanie!
Jag bor i skåne i en liten by i mitten av skåne typ. Här hemma har Vi 2 Hundar 2 Kaniner 1 Mus. Det enda djuret som är mitt är en liten kanin Hermelin hane! Min favorit färg är Rosa och ljus grön. Jag älskar Rihanna! Jag är mode inriktad och vill bli mode designer! Älskar pop och hip hop <3
Om ni vill veta mer så kan ni Pma mig,
tar mobil nr i pm,
har även facebook,
Puss <3
Mvh Stephanie
Finns inte så mycket att säga men jag heter erica och är iallfall 15 år den 21/4 (-97) och bor i södertälje. Jag är väldigt glad och positiv, skrattar åt typ allting… Nästan ;)
Djur är mitt intresse, främst hundar. Har två hundar hemma, schäfrar.
Det fanns inte mycket att säga, faktiskt. Hehe..
Det är ba att PMa! :) Bjussar på en bild från midsommarafton!
Hejhej! Jag heter Evelina, bor 45 min utanför stockholm, och ibland i råcksta med mig pappa. Jag är 14 år, född 98. Jag älskar att fota, och drömmen är att bli fotograf. Min idol är Justin Bieber, jag i princip avgudar honom och allt han gör, haha ;) Älskar att träffa folk över internet, känns ibland som om jag gillar mina "internet-kompisar" mer än mina vanliga kompisar.. Jag har träffat en kompis via habplats, och nu bor vi nästan grannar, haha! Sen har jag ju träffat massa beliebers på parader osv ;) Jag söker efter en skjyst tjej/killkompis som är social via sms, gärna skriver ett godmorgon sms ;), gärna bor i stockholm, och ja, är skjyst då ;) Visar inte bild här, men kanske om vi har snackat i PM osv ett tag :) Kram!
Jag heter Elsa & är 14 år till hösten. Jag bor i utanför Göteborg men jag kommer ifrån den lilla staden Skellefteå i Norrland. Jag är yngst av 3 syskon, jag har en syster som är 16 och en bror som är 28. På fritiden tränar och tävlar jag i agility med min hund Karro. Jag har också 4 gerbiler och ett 30-tal fiskar.
Ett par andra intressen utöver mina djur är hockey, fotboll och fotografering.
Du får jättegärna skicka ett PM om du undrar något :D

Då vart jag medlem här på tonåringar.ifokus också :).
Eva heter jag och är 16 år, född 95 början av april. Bor i skåne och går på önnestadsgymnasiet, fast jag bor inte där. På fritiden gillar jag att umgås med vänner, familj, och så har jag en sheltie som jag tränar och tävlar med. Agility är det vi sysslar med mest.
Som person är jag väldigt snäll av mig, glad och relativt lugn, vill ingen illa om man säger så. Lite blyg mot nya människor men när jag väl lär känna någon bra så är man livligare :). Gillar och fota också, med min nikon d90 jag köpte för egna pengar, lär mig mer och mer med tiden!
Pm gärna om det är något, facebook kan också ges då :).
MVH Eva, ägare av sheltien Elsa
Får väl ta och skriva en presentation här jag med
Heter då Linnéa, är 15 år gammal, alltså född 96. Går i nian, men ska efter sommaren läsa vidare på svalövs gymnasium med inriktning "sällskapsdjur och zoo", sedan läsa ett år till och bli utbildad djursjukvårdare. Har som man ganska förstår, ett ganska stort djurintresse. Allt från små gnagare, till hästar och ridning.
Har 3st kaniner här hemma, som jag tävlar aktivt med i hoppning, för Skånes Kaninhoppare.
Har 8st gerbiler, hade en småskalig uppfödning ett tag men la ner den efter ett antal kullar då tiden helt enkelt inte räckte till.
Har även en hund, vid namn Åke
Skulle hållt på med agility, men då han fick höftledsproblem så blir det inget av med det. Ska ev börja med freestyle däremot
Mina intressen säger ju sig själv, djur djur och djur. Kompisar får man pussla in då och då.
Är relativt blyg, brukar uppfattas som tillbakadragen, men inte när man lärt känna mig höhö
Dock gäller inte detta alltid. När någon blir mobbad/nertryckt går jag alltid emellan. Kan alltså säga ifrån när det behövs, och då är jag inte rädd för det.
Ställer ALLTID upp för mina vänner, är det något mitt i natten, bara att ringa, svarar alltid.
För min FB eller mobilnummer, bara PMa här så.
#77 haha vet inte hur många gånger man fått höra "skär du dig?" när kaninerna haft bebisklor! 
#78 Eller hur, typ alltid x) fast nu är man van xP
Hej!
Emma heter jag och är 17 år men fyller 28 till sommaren. Bor gör jag i örkelljunga (skåne) med min familj och våra djur.
Just nu läser jag andra året på cultura gymnasium (NV) inrikting mänskligarättigheter och hållbarutveckling och när jag blir "stor" vill jag ant. jobba innom vården (människor eller djur) eller med MR eller HUT.
Jag är en glad, positiv, blyg och målmedveten tjej och vet vad jag tycket och vill. På fritiden tycker jag om att vara med mina kaniner eller läsa, titta på tv eller träffa någon kompis. Jag är inte den med det största sociala nätet som är ute och festar varje helg utan är heldre hemma än ute och super skallen av mig. :P
En annan egenskap är att jag suuger på att pressentera mig själv..
Men pm:a om ni undrar något mer eller vill snacka ha mail eller liknande. finns även på facebook, , men inte lätt att hitta då det finns mååånga som heter Emma Persson
Hälsningar Emma! :)
Oj, jag fyller givetvis 18 till sommaren och inte 28! Hade ju varit sådär lagom skumt om man hoppade över sisådär 10 år ;)
Hälsningar Emma! :)
#81 Räknade ut att så var fallet, men texten blev ganska rolig i alla fall. ;P
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
#81 Haha tänkte precis på det när jag läste, att antingen är du 17 och ska bli 18 eller är 27 och ska bli 28 xD :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jaha ja! ;) Jag heter då Cornelia. 14 (15 i november) år gammal. Jag bor i Norra Skåne, tillsammans med mamma, pappa, 3småsyskon, hunden Tilly, katten Busan och mina kaniner
(Borgargatans Kaninuppfödning) ;) På min fritid så är jag med vänner, tränar lite privat agility, är med kaninerna, rider och så ;) De flesta kallar mig nog ''random'' och helt knasig ;) De beskriver mig nog som glad, livlig, påhittig, rolig, klantig, en tjej som älskar djur och att sjunga o,s,v.. ;)
Hehe ja, vad mer ska man skriva? :P
iallafall här kan ni nå mig:
DV/BDB: TantOlof (Ja,ett random namn som mina vänner kallar mig xD)
FB/FACEBOOK: Cornelia HästNörden Andersson
MSN/Hotmail: mimy_thea@hotmail.com
Haha :P
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus
Hej jag heter Vanessa och jag är 16 år gammal blir 17 år 23 juni, Jag bor lite utanför örebro med min mamma och hennes nya kille och hans söner^^ Jag har en rottweiler tik på 5 år och en leopardgecko bäbis. Jag gillar smink väldigt mycket tränar på sminkningar… Skulle vara trevligt med en chatt kompis eller en person här i örebro som man kanske kan träffa såklart:D Om ni vill snacka så adda mig på msn^^ Mitt intresse är djur älskar att hålla på med djur :)! Min msn är: vanessacarlqvist@msn.com
Slänger upp en bild här på mig också OCH om ni vill veta mera om mig så ställ frågor bara :)!
Och sen en sak till min msn kan strula ibland så om ni försöker att adda mig och jag inte accar så kan ni skicka pm här så kan jag adda brukar funka då vet inte varför:)
Mitt namn är Elin och jag är född 20 december 1995 (16 år). ^_^ Bor en liten bit utanför Örebro, mina föräldrar är skiljda så jag bor varannan vecka.
Hos min pappa har vi en katt och ett (stort) gäng gerbiler, drev uppfödning förut men har tyvärr lagt ner den nu.
Jag går första året på gymnasiet och går estet media på en skola inne i Örebro.
Mina intressen är väl lite blandade, jag gillar att lyssna på musik, djur, sitta vid datorn (msn, facebook etc), vara ute och gå (dock händer det inte så ofta då jag är lat), läsa böcker, se på tv-serier och filmer, fota och redigera bilder och säkert fler saker jag inte kommer på just nu. 
Personlighet? Hmm… till en början kan jag verka lite blyg och tystlåten, men när man lär känna mig kan man väl kalla mig en person med väldigt random humor. Men jag är också en person man alltid kan lita på, som lyssnar och som bryr sig. vill ha vänner jag kan lite på, jag kan ha kul med, skratta och gråta tillsammans.
Jag älskar verkligen musik och kan lyssna på det mesta, men mina absoluta favoriter är Taylor Swift och Demi Lovato! (:
Jag föredrar chattvänner men har aboslut inga problem om man lär känna varandra så bra så att man vill träffas! 
Okej, hela min presentation känns otroligt flummig men om du mot förmodan skulle vilja prata mer med mig så finns jag här:
MSN: just.elin.here@live.se
Facebook: http://www.facebook.com/#!/eliinjansson95
Berätta bara att du är från iFokus och vem du är!
//Elin
Mitta namn är Isa och jag är förr år 1998 den 5 maj. Bor i Upplands-Väsby (Stockholm) med min pappa och Solna med min mamma. Jag har 4 storesystrar som år 25,21,20 & 17, och en lillebror på 5 år.
Hos min mamma så har jag en hund som heter Akilles, Katt som heter Gollum Och en kanin som heter Touluse. Hos pappa är det tomt på djur.Går i 7:an i Engelbrektskolan inärheten där jag bor.
Har lite Blandade intressen, Som att rida,musik, Gitarr, träna agility med Akilles, Kaninhoppning, Friidrott och mååånga flera saker 
Personlighet? Jo när man väl känner mig så Är jag flummig och älskar att ha kul, Går alltid att lite på då jag alltid håller hemligheter. Kan få många att skratta på grund av min så kallad "Sjuka" humor ^^ Är även ganska klantig då jag alltid lyckas göra mig illa vart jag än är xD
Har typ 7 "Bästisar" och vi kallar varandra för djurnamn. Tex. Kossan, Grisen, Hönan, Ormen osv… Och jag är Åsanahhh xD Alla som nu skulle vilja adda mig, Som även har intresse för att träffas så är jag på :)
Jag kanske beskriver mig som en idiot men om du nu skulle vilja Adda mig så går det bra!
Facebook: https://www.facebook.com/isa.rebecca.riedel
Instagram: (Iphone) Theprofluffboll
Hotmail: isa9805@hotmail.com
(Använder inte MSN)
Bacon, svaret är bacon.
Hej på er! Johan heter jag och ja är en 25 årig kille ifrån Skåne! Ja gillar djur speciellt katter:) har drick haft hund men den gick bort För ett bra tag sedan! Min flickvän har katt sj har jag inga djur alls! På fritiden blir de mäst datorn! Annars en del shopping Och även äta ute! De jag söker främst är chatt kompisar men vem Vet kanske får man bra kontakt o möts även utanför nätet! Msn kompisar! Älskar prata om allt jag är en bra lyssnare:) Låter detta intressant? Då nås jag på: Msn: johanandreasson86@hotmail.com Facebook: Johan fessing Andreasson Telefon: ja du;) Hoppas ni hör av er nu Mvh// Johan
Hejsan!
Jag heter Karolina är 14 år men fyller 15 i år jag bor i skillingaryd som ligger i jönköpings län :) Jag bor med min mamma och mina 3 katter och min kanin :) Jag har även haft 5 marsvin innan som jag saknar som en galning.
Intressen är ju såklart djur, kaninhoppning, rida, vara med vänner, och mycket mer…
När man inte har lärt känna mig kan jag vara väldigt blyg men det är olika ibland är jag inte alls blyg inför främmande men ibland är jag jätte blyg :)
När jag blir äldre skulle jag typ vilja bli veterinär/djurskötare eller öppna ett hem för hemlösa och skadade djur. :)
Okej jag är grymt dålig på att skriva om mig själv..hehe ;)
(om ni vill ha en bild på mig finns det många på fb)
Facebook: Karolina Unbeck
Haha verkar som at jag e yngst i denna tråden men jag e van vid att umgås med lite äldre än mig så jag har ju börjat annpasa mig, så nu ska du få veta lite om mig…'
Namn: Eleonore( ja det stavas så E LE E O N O R E)
Ålder: 11 ( som jag sa innan jag ÄR yngst i denna tråd.
Syskon: En lillebror som är 9 och en halv storrasyrra som är 27 ( jag och min syrra har inte samma pappa om ni vill veta).
Föräldrar: En mamma och en pappa me andra ord en helt vanlig familj.
Skola: Smygeskolan
By/Stad: Smygehamn / Trelleborg ( Trelleborg är den Ort eller vad det heter jag bor i )
Hobbier: Sy, virka, sticka, pyssla med andra ord det mesta som har med händerna att göra.
Bra på i skolan: Bild, syslöjd, svenska (tror jag) matte, historia, biologi
SO( tror jag)
Mindre bra på i skolan: ENGELSKA! ( enligt mig själv alltså) och sen träslöjden( också enligt mig själv men sen har vi ju också en J***A lärare där.
Relationsstatus ( inte för att jag tror någon bryr sig men ändå): Hmm SINGEL……. men jag tror att det en en kille i min klass osm e kär i mig, men sen är jag inte kär i någon det är BARA omogna killar i min klass! där med basta
Humor: Ehmmm tror att jag fick något i halsen EHMMMM enligt mina kompisar och mig själv så är min humor sjuk!!!!!!!!

Namn, ålder: Timmy, fyller 19 den 9:e Juni
Familj: Mamma, Plastfarsa och 2 bröder på 13 år (tvillingar)
Bor: Spannarboda, ligger utanför Lindesberg
Bakgrund: Föddes i Uppsala 1993, bodde i Knutby tills vi flyttade till Danmark år 2000, flyttade tillbaka till Sverige år 2003, har bott i Spannarboda i snart 10 år.
Fritid: På min lediga tid sitter jag vid datorn eller är ute och jobbar i stallet. Kan också lyssna på musik på min fritid.
Relationer: Singel sedan 1993
Intressen: Travet såklart, jag både kör själv och ibland refererar jag även ponnylopp, vilket jag är bra på enligt föräldrar och andra kuskar. Jag börjar även intresserad av handboll då bröderna spelar handboll. Jag gillar också att prata, om vad spelar ingen roll.
Som de flesta märker så är jag inte den bästa på detta med att skriva om sig själv.
Om du har någon fråga eller vill byta ett ord eller två kan du PM:a mig, jag ger helst inte ut min mail m.m. då man fått tag på några konstiga personer på så sätt.

Jag är en 18 årig kille (19 år den 9:e Juni) och bor med mina 2 bröder, min mamma och min plastfarsa i Spannarboda som ligger 2 mil utanför Lindesberg som ligger runt 4 mil utanför Örebro.
Jag går sista året på handelsprogrammet på gymnasiet och tar studenten i sommar.
Mina fritidsintressen är att lyssna på musik, kolla handboll och såklart trav, vi i familjen har runt 20 travhästar hemma och jag kör själv ponnytrav och är ofta ute på de närmsta banorna under sommaren, vinner inte mycket men det är väldigt roligt.
Jag ses mycket som negativ nu för tiden, men samtidigt lojal, vänlig, puktlig och ibland lite skruvad (på ett bra sätt) 
Vet inte om det här är bättre information om mig än på #92, men alltid något
Jag är en 13-årig tjej utanför Lund, kommer ursprunglingen från bohuslän men nä, mamma och pappa skulle minsann "tillbaka hem till Skåne". Tack tack, flytta ifrån alla kompisar. Igen. Men i alla fal, mina intressen är att teckna, fotografera, fäktas, blogga med mera. Jag skriver gärna noveller, och ibland längre historier. Jag är singel (för evigt antar jag :P) men har en hel hög underbara kompisar.
Jag har fått min del av mobbning, men bryr mig inte ett piss. Jag har kompisar, och de är som sagt underbara, så ni kan töntstämpla mig så mycket ni vill. Jag är ihärdig norm-motståndare, och diskuterar gärna detta med alla jag kommer åt.
Tycker inte om godis, förutom choklad och kola, vilket intas i sparsamma mängder ungefär var tredje vecka. Vanlig mat kan jag däremot äta hur mycket som helst.
Jag tycker om att prata med folk, men fördomar är jag djupt allergisk mot. Vill gärna chatta med folk som har samma intressen och sjuka humor som jag! :D
Stars are not huge balls of gas. They are works of art, put in the sky so everyone can see them.
http://mylilpieceofcake.blogspot.se/
Mitt namn är då Alma, är 13 år och fyller 14 till hösten. Jag bor i Skåne med mina föräldrar och bröder. Och med mina tre kaniner, Saga, Trulls och Sally.
Jag älskar mode, och följer alltid de senaste trenderna med en blandning med vad jag själv gillar. Shopa, fotografera, musik (instrument, dans och sång) och att spela fotboll är mina största intressen. Såklart att umgås med mina kompisar. Jag skulle beskriva mig själv som väldigt glad, rolig (enligt mig själv är jag hysteriskt rolig, hehe) snäll och omtänksam, väldigt ärlig och tolorerar inte när andra är falska och elaka. Att jag är väldigt ärlig och säger ifrån mycket är ett problem ibland, då jag kan komma i duskussioner med vissa. I diskussioner och sådant håller jag mig lugn, jag säger aldrig något elakt eftersom personen kan använda det mot mig vid olika tillfällen.
När jag umgås med mina kompisar så brukar vi ibland bara ta det lugnt, chilla hemma hos någon, bara snacka och kolla runt på datorn och slappa framför teven. Eller gå ut och fota, eller så gör vi helt galna grejer. Jag träffar ofta ett gäng kompisar på eftermiddagen/kvällen. Då brukar vi bara gå runt i stan. Jag älskar att göra galna grejer, jag är inte feg i några situationer.
Killar är ju också såklart ett stort intresse. ;)
Mina kompisar skulle beskriva mig som smart, snäll, pratig och väldigt rolig!
Jag älskar sommaren, att sola och bada. Och att kolla film gör jag väldigt ofta. Komedier, romantiska och rysare. Fast jag älskar tecknade filmer också, typ Ice age älskar jag, hehe.
Jag får mitt barnbidrag, men hälften av summan går till mobilen, sen har jag 500 spänn till kläder, nöjen, godis och massa annat. För det mesta brukar jag beställa kläder för hela summan direkt. Och eftersom jag dömer fotboll så får jag lite pengar då också. Förut var jag väldigt bra på att spara pengar, men jag vet inte vad som hände på vägen. Jag tror att det var för att jag bytte skola, fick nya vänner och mitt liv ändes helt upp och ner. Mina vänner är nog dom sjukaste människorna här på jorden, men på ett bra sätt.
Här är då jag! :)
#91 Ja det är jag igen glömde att lägga till att vill ni nå mig på mobilen eller facebook så får ni skicka ett meddelnade.
Jag ber trådskaparen/värden för denna sida att ta bort mitt inlägg, min gamla användare Halli.
Jag vet jag blev varnad för att lägga ut mitt nummer, jag skulle lyssnat.. jag har fått massa läskiga sms från konstiga typer och jag vill inte att mitt nr ska ligga ute här. Snälla ta bort det :(
hej dar ute :) jag heter Linn och ar 12 snart 13 ar. Jag gillar att spela teater och gitarr och att vara med kompisar och min alskade tibbe sashi.
Jag bor i stockholm. Har lite overbeskyddande foraldrar en 16 arig storasyster. jag alskar oxa att bada och sa alskar jag glass (mmm :) jag alskar te ocksa haha trist information men aja… jag ar 160 lang och vager 41 ocksa trist! vet inte vad jag ska skriva ar inte sa fantasifull idag :(
jag skulle vilja ha en palitlig saningsenlig van /vanner kon spelar ingen roll och inte alder hlr. hahah kon spelar ingen roll lol :P har engelsk dator sa jag kan inte skriva aa&o. Jag gillar att prayta om hundar hemlisar och ja vad som helst typ ;) har aldrig haft en pojvan eller jo over ett sommalov men det var bara jag oh min kompis som var ihop pa skoj (inget seriost alltsa). Ja iaf nu ska jag inte vara for trist men kontakta mig garna pa frejosokki@gmail.com
Hejsan! :)
Mitt namn är Carlo och jag är en blivande Naturare i ett engelskt gymnasium, jag är 15 år gammal kille
Jag är väldigt intresserad av sjukvård och alternativa behandlingar och ska därför studera till Läkare (Om jag ens kommer in). När jag är ledig från skolan så spelar jag tennis och är med kompisar- jag reser väldigt ofta och är därför väldigt "open-minded". Jag har polynesisk påbrå (Påskön) och är född i en liten håla som heter Uddevalla. Men jag är uppväxt här i Göteborg.
Jag spelar tennis väldigt ofta och brukade gå i dans när jag var liten, så jag är ganska duktig på att dansa. Behärskar flera språk och är väldigt öppen för saker och ting. Livsmottot är Hakuna Matata och Carpe Diem ;)
PM:a mig för mer info/kontaktuppgifter (FB, Mejl etc.)
Här kommer en liten bild på mig 
Hälsningar,
Carlo
Tjoo!
Jag är en tjej på 14 år (är en 98) som heter Nora.
Mitt största intresse är djuren, jag trick tränar med dem, myser med dem, tränar tex ut och jogga o.s.v
Men jag är intreserad av mycket annat med och gillar att lära mig nya saker!
Nästan alltid posetiv och tröstar människor lätt, jag påstår djälv att jag är en bra vän.
Kan alltid hita det ljusa i det mörka.
Att vara sig själv är det viktigaste för mig!
Jag har mörkrunt hår- sidecup och är runt 158 cm lång. bor i storfors och går på vargbroskolan.Har många vänner och är vän med alla! =)
Skriv i pm om du vill ha skype, facebook, msn osv
Mino en kompis blogg: http://fearforanimal.bloggplatsen.se/
Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens 🙂
Haha, alla är så… Sprudlande glada. Här kommer jag med lite negativ energi. Inget illa ment egentligen, men ja. Lite trött sådär. Få inte intrycket av att jag är bitter.
Men, okej. Vi börjar presentationen likt många andra. Mitt namn är Elin. Jag är ett ensamt litet barn född i oktober, vilket resulterar i att jag missar allt awesome under sommaren då jag inte fyllt femton. Mitt utseende lurar ingen. Smilgropar i små bulliga kinder, rodnar i princip hela tiden och är vidrigt artig och formell mot främlingar och människor som står högre i rang (dvs majoriteten). Lovely.
Likt andra små rosenskimrande flickor i min ålder intresserar jag mig för hästar, och bokstavligen lever för dessa häpnansväckande djur. Jag ska föreställa korkad, och stress är min värsta fiende, något jag inte kan hantera. Därför har jag väl nu i princip slutat skolan och tillbringar mina dagar i stallet. Mockar hästskit och mår jävligt bra.
Mitt sociala liv existerar inte, och så fort jag kan bosätter jag mig på mitt rum med datorn eller en bra bok. Har aldrig haft ett förhållade, men det lider jag knappast av. Bor utanför Uppsala i någon liten by utanför en annan liten by. Det stärker ju knappast den sociala delen då man får cykla en bra bit till bussen.
Jag. Älskar. Böcker. Att få läsa överhuvudtaget. Råkar ni känna till någon ytterst intressant bok (eller novell, för den delen) så meddela mig. Jag läser det mesta.
Slänger in en liten bild också, tagen med en bedrövligt dålig webcam. Men det var antingen det, eller en bild där jag ser ut som en liten bitch. Här ser jag lite glad ut i alla fall.
Hejsan! Mitt namn är Nellie Blomquist! Jag är en tjej på 13 (snart 14) år och älskar min lilla kanin strössel och alla mina underbara kompisar och att kolla på film!
Jag är en envin tjej som vet vad ag vill och vill hälst lyckas. Om jag inte lyckas så blir jag väldigt sur.
På fritiden så delar jag ut reklam och reser ganska mycket ner till skåne. Tycker också om att spela gitarr och så klart att kolla på film.
Jag är också ganska kreaktiv när det gäller pyssel och sånnt så jag sätter mig gärna och pysslar ibland men jag är otålig! :D
Men aja jag har nästan jämt tid för att prata så ALLA lägger till tjohonellie på skype eller addar Nellie blomquist på facebook ^^
Hej hej!
Jag heter Tilde, är 20 år, men fyller 21 i slutet av augusti (inte tonåring längre, höhö). Jag är bosatt med min danske sambo Mads lite norr om Köpenhamn i Danmark.
Jag älskar djur och föder upp reptiler här hemma, men har även två underbara kaniner.
Älskar också att resa och är intresserad av mode och smink, samt att rita, skriva och måla.
Jag vill gärna ha lite folk att prata med, här, på fb, dayviews, eller via e-mail. Vore extra kul om du bor i Danmark eller i närheten! Kanske t.om. i Västerås, där jag är född och uppvuxen (besöker min familj och vänner några gånger om året).
Spelar inte så stor roll hur gammal du är, jag kommer bra överrens med alla slags människor :) Vill du ha någon att prata om allvarliga saker med så kan jag ställa upp. Vill du bara ha lite roliga samtal finns jag också här! hihi
Ni får gärna kontakta mig via PM! 
Hej
Mitt namn är Tom och jag är 15 år gammal kille. Hehe
Som sagt jag är en trevlig och glad kille gillar att hitta på allt möjligt. Gillar spännig.
På fritiden hänger jag med kompisar, tränar,gaming, longboard, m.m men gillar också så klart att lyssna på musik och titta på film.
Nya kompisar skadar aldrig så hör gärna av dig
Ni kan hör av er genom att skicka ett pm
eller min mail:bongkoch@live.se lite weird men ah
Här är en bild på mig kanske inte den bästa men Hej Hej 
''You can dream and dream but you will never escape the reality''
Hej på er! Här har ni Alicia på 17 år. Jag är bosatt i en egen lägenhet med mina 7 hon katter.
På fritiden tänker jag en hel del, kelar med kissarna, umgås med familjen & vännerna, och mycket mera.
Som person är jag ganska stark av mig, så länge tid finns kvar är jag stabil. Jag har gått igenom mycket dåligt, men det är även det som gjort mig till kattgalna Alicia. Jag är även en sprallig glad och tillgiven person! I min tidigare tonår red jag mycket, hade även ödlor hemma.
Pma om ni vill ha min msn facebook, eller dylikt. Tjingeling!
Hej! Är en 14 årig tjej som bor i en ursel stad i småland. Mitt största intresse är djur, men har för tillfället bara en hund, två tamråttor och en sköldpadda. Har haft flera råttor innan också och några hamstrar, en hund och ett gäng fiskar. Är singel och bla bla bla. lär la va det för alltid ungefär…
Om ni vill adda mig på fb eller instagram eller nått är det bara att fråga=)
Då får man väl skriva här ;)
Tjenixen!
Jag heter Linnéa (kallas Nea) och bor i den (enligt mig) tråkigaste staden i sverige. Lund. Jag är oxo känd i min kompiskrets för den "flummiga, glada och högljudda" xD Jag är till hälften litauisk, en fjärdedels finsk och en fjärdedels skånsk ;) Jag är 16 år och har redan fått "tantvarningar". Jag syr, stickar, virkar, broderar…. ja allt på min fritid, och har därför en blogg om det (som har typ sommaruppehåll) www.sykarringen.blogg.se . Jäg är även en HOPPLÖS sagan om ringen-nörd och har en förkärlek till fantasy (älskat t.ex. Harry Potter oxo).
Jag ska börja gymnasiet till hösten, och ska gå på hantverkslinjen -> textil design, men hade jag inte haft så svårt för matte, skulle jag hellre velat utbilda mig till astronom eller kvantfysiker. Jag har även författardrömmar. Hade man kunnat få en gymnasielinje "kostymsydd", hade jag nog läst mycket av: fysik, geologi, textil, teater, musik, egyptisk historia, medeltidshistoria, moderna religioner, örtlära, inredning, trädgård, och en massa "gammeldags" hantverk så som skinngarvning, bokbindning m.m. Jag tycker alltså om mycket ;)
PM:a mig om jag låter intressant på något konstigt vis så kan du få min mail, twitter eller Facebook :) jag har för mig att jag har en bild på mig själv i profilen :)
Ha det gött!
Edit till #107 Jag är även en hopplös musiknörd som älskar artister och band så som Emilie Autumn, Hugh Laurie, slipknot, the animals, Marilyn Manson, Daemonia Nymphe, Tummel och väldigt mycket filmmusik, då oftast Hans Zimmer :D hatar hiphop och annan "populär" musik xD
Okey min tur då :D Heter: Kevin Ålder: 14
Hejsan svejsan! :]
Jag kan väll berätta lite om mig själv jag också.
Mitt namn är Aynaz, ett persiskt namn och jag är 11 septemberår!Jag bor med min mamma, pappa och min lillasyster. Jag älskar djur, det är det bästa jag vet. Har själv 9 kaniner, och kommer nog ha 7 till slutet av 2012 om vifår sålt två bebbar. Det lär ju aldrig för många! Kaninerna är mina, medans katten, hamstern och fågeln är hela familjens.
Jag och min familj bor ute på landet i ett vitt hus. Jag älskar rosa, när jag blir vuxen ska jag bygga ett rosa hus. Mina kaninburar är till och med rosa. :3
Jag har även ett stort intresse för fotografering, har startat lite med min lilla rosa kamera och min bebis (iPhone). Tycker det är väldigt kul att fota i naturen, eftersom jag har rätt många djur så fotar jag dem med, väldigt kul att fota djur tycker jag! Finns så många tillfällen..
…Inte bara det, utan jag älskar att bygga Jag bygger egna hinder, kaninhinder. Sen glömde jag skriva att jag tävlar med min ena kanin MiniPim i hoppning. :)
Det var lite om mig, här får ni en bild på mig!

Heter Simon Lindbäck. Är 15 år & bor utanför Lund i Skåne. Har tidigare bott i Luleå. Driver bloggen simon.lindbacks.com, äger två egna hästar samt två kaniner & har ett stort fotointresse!
Mitt liv består till mesta dels utav hästar, fotografering & bloggen. Men även skolan när den sätter igång. Jag tävlar & tränar ponnytrav med mina hästar och äger just nu två stycken, Allgunnens Batong & Emmeros Elvis. Är inne på mitt sista år tillsammans med dem & det känns verkligen tufft. Så om ni är intresserade av två stycken fina travponnyer, valacker så är det bara att höra av sig!
Min familj består utav mamma & pappa, som skiljde sig på min födelsedag 2010. Har även en syster som är 3 år yngre än mig. Sedan hittade pappa en ny som han bor tillsammans med & har nyligen gift sig med & sedan har hon två barn som är 4 respektive 9 år yngre än mig.
Har även två kaniner, två honor. Lakrits & Peppar. Den ena är lejonhuvad & den andra är lejonhuvad + teddy. De är inte från samma kull men har levt hela sitt liv tillsammans.
Finns på facebook, kik, instagram mm. dock har jag inte iPhone längre så instagram uppdateras väldigt sällan. Heter iallafall Simon Lindbäck på Facebook (länk finns på min blogg) & simonlindback på kik & instagram mm. Kolla gärna in min blogg (länk ovan) också & släng en kommentar!
Simon Lindbäck
SimonLindback.se
Tänkte att jag kan väll också ta och skriva lite här 
Jag är en 18 årig tjej vid namn Malin, är bosatt i nordvästra Skåne med mamma, hennes man och 2 av mina 4 syskon.
På fritiden sysslar jag oftast med fotografering, redigering och kaninerna. Har även friidrott som ett stort intresse men har tråkigt nog lagt det åt sidan.
Nu till hösten kommer jag börja sista året på gymnasiet där jag läser IT-media med inriktning Fotografisk bild. Jag hoppas kunna läsa vidare till fotograf när jag gått ut skolan då det är ett av mina största intressen. Fotografering är något jag började med redan 2005 och man kan nog aldrig tröttna på de. ;)
Här hemma bor även en hel del djur. Var av 2 hundar mor och dotter av rasen West highland white terrier på 10 & 12 år. En sköldpadda och såklart mina 7 kaniner i lite olika raser och åldrar allt från någon månad till 4 år. Jag bedriver även en uppfödning av kaniner så antalet kaniner som bor här hemma permanent kan skillja en del.
_fotoblogg - www.typisktmalin.blogg.se_
_fotosida - www.malinhultman.weebly.com_
_kaninsida - www.snowflakeskaniner.weebly.com_
en bild på mig då.. Fotograferad utav min syster i början av sommaren.
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Mitt namn är Josefin och jag är 16år. :) På fritiden så umgås jag med mina vänner, min familj och med mina djur. Är sköldpaddsägare, chinchillaägare och hundägare. - Trots allergi. :D
Tycker även om att träna och cyklar mycket. Älskar att sjunga och att dansa. :)
Min blogg: www.Loniqo.devote.se
Ha en trevlig dag!
Jag då heter Linn och är 13 år, bor i en liten håla mellan Jönköping och Nässjö.
På fritiden så är jag mycket med mina djur, mina favoritdjur är råttor och ekorrar. Älskar även att rita, både på datorn och på papper.
Lyssnar även mycket på musik och då blir det mest Linkin Park, men lyssnar på annat oxå som skrillex, Norlie och kkv mm.
Jag bryr mig inte så mycket om hur jag ser ut så sminkar mig aldrig eller så, men det är ju klart att jag köper snygga kläder, men tycker inte om att gå i affärer direkt. Liiite i djuraffärer då, men knappt ens det för tycker så synd om de små djuren. :/
Med människor som jag inte känner är jag ganska tystlåten, men har jag varit med dom ett tag så blir jag ganska knäpp. xD
Har även ett litet intresse för LPS, men det är inte direkt att jag leker med dom, utan plockade bara fram mina som jag hade när jag var liten, och sen har det bara blivit så att jag har köpt några då och då.
Tycker även om film, och då kollar jag på skräck. 
Du kan nå mig via dessa sidor:
www.zoonen.com - Heter Quenzi där
Skype - linnchilla99
Mail - linn_s@live.se (dock inte inne så ofta)
PJUM
orkar inte skriva värsta långa texten meen, heter angelica o är 16 år.
bor i hörnefors, som ligger i västerbotten :c men ska förhoppningsvis flytta till sthlm nästa år (y' har 4 st råttor, och en hund.
jag är typ sjukt envis, o brukar oftast inte ge upp förns jag får som jag vill haha. eh, älskar musik ofc, o på fritiden är jag oftast me vänner eller mina djur. c:
vill lära känna massa randoms härifrån såå
adda min fb: http://www.facebook.com/angeliica.figaro
msn: samojed96@hotmail.com
eller skriv PM! c:
#115 Gillar ditt hår!! :)
#116 tack! :D
Hallu!
Jag heter Ronja & är en helgalen djurtjej på 14 sommrar! :D
Jag bor i Västra götaland nära grannlandet. Har fyra guldhamstrar & två marsvin. Jag bor i ett rött hus med min mamma, lillebror, lillasyster, storebror & våra djur!
Jag är helknasig, lite blyg & kanske lite kaxig ändå ;)
Det är inte så svårt att få mig att gapskratta eftersom att jag har världsrekord i stördast humor!
Jag skyddar alltid mina vänner, ibland även om dom inte skyddar mig..
Jag finns alltid där för den som behöver tala ut! :)
Jag älskar musik & lyssnar för det mesta på Justin Bieber, men också lite på: Usher, Ne-Yo, Skrillex, Swedish House Maffia & lite September.
Jag gillar att sjunga & många säger att jag är bra, själv har jag ingen aning XD
Jag har faktist funderat på att söka till nästa X-factor eller nått liknande..
Jag är emot djurplågeri eller misshandel över huvudtaget. Blir grymt förbannad när folk kallar Justin Bieber för bög/gay.
Jag tycker att det är extremt gulligt när killar tycker om Justin Bieber :')<3
Söker en kille eller tjej som vill chatta, snacka & skratta med mig!
Gärna kring min ålder & gärna att du bor kring Uddevalla,Tamun,Trollhättan eller Munkedal :)
Skype: RonjaBieberr (Skriv gärna en liten text om dig på kontaktmeddelandet :D)
Vill inte ge ut min mejl till okända personer så det är Skype eller PM som gäller ;D
Ha det gött jao! :D
Swaggyyy
// Ronja

Felix Jansson är mitt namn. Bor strax utanför Uppsala, Uppland. Jag är född 97, alltså 15 år just nu.
Djur gillar jag som dom flesta här. Fast är tyvärr päls allergiker. Men hundar brukar gå bra att vara med. Jag älskar hundar, speciellt schäfrar.
Har flera intressen. Dator och TV-spel är ett av dom. Så på fritiden brukar jag mest sitta hemma och lata mig. Har inte så många vänner. Bara vänner i skolan.
Musik gillar jag och lyssnar mest på metal, melodic deathmetal och annan liknande musik. Just nu är mina favorit band Metallica, A7X, Carnal Grief, Sabaton. Och det bandet som för evigt kommer att toppa listan är…Iron Maiden!! Har både trummor, el- och akustisk gitarr. Men spelar mest bara på elgitarren, även om det inte blir så mycket. Men ska nog ta elgitarr lektioner nån gång. Jag gillar inte så mycket pop och hiphop och liknande musik. Kan bara lyssna på det på radion, aldrig nåt jag skulle lyssna på på youtube, spotify eller ladda ner till mobilen.
Jag är blyg, eller kanske inte så jätteblyg. Men jag är sjukt dålig på att prata med folk. (face 2 face då alltså) Vilket jag hatar. Är väl därför jag inte har så många vänner. Men att snacka via skype eller chatta brukar gå bra.
Min Fb: Felix Jansson. Profilbilden är densamma som nedan.
Om det är nåt ni undrar eller vill är det det bara att slänga iväg ett PM. 
Helt ny här så detta blir mitt första inlägg, haha. Kanske blir knasigt men det får va så 
Mitt namn är Sofia och jag fyller 17 nu i vinter (född -95 alltså
) Hundar är mitt största intresse och själv har jag en vovve på 5 år. Annat jag gillar är att skriva, fota och läsa. Att va ute är typ det bästa jag vet, haha :P
För ett och ett halvt år sen flyttade jag från Småland till Halland, så nu bor jag typ 14 mil från mina "gamla" kompisar. Här har jag såklart några nya men känner ändå att jag vill ha nån att prata om vaaaad som helst med och kanske t.o.m umgås med!
Jag är en glad, knasig och ärlig person som aldrig tackar nej till att hitta på kul saker! Är ute mycket (med min hund såklart!) men övriga tiden sitter jag typ bara framför datorn, haha. Serier är något av det bästa jag vet, roliga ska dom va som typ New Girl, Scrubs osv.
Har ingen aning om vad jag ska skriva mer men skulle bli såå himla glad om nån ville prata med lilla mig!
Skicka ett PM så kan vi byta skype eller nått :) Kram!
Halloj!
Är ny på denna sidan, men jag heter iaf Alexandra, är 16år och kommer ifrån Skövde, Västra Götaland!
Mina intressen är musik, sjunga, poooojkar! och även hästar!
Folk som känner mig beskriver mig som en härlig, rolig, halft 'pervo' person som alltid kommer med både bra och dåliga skämt!
Hopaps få träffa några sköna mäniskor här som man kan lära känna :)
hej!!!!
jag är 12 år ( ska fylla 13) och heter sophie. jag bor i lite utanför stockholm med min familj och mina djur. jag är hårdrockare och är inte allas favorit. mitt favorit band är gojira och jag lyssnar bara på rock. mina intressen är att vara i skogen och att jogga. mina djur heter paddis, henry och mimi. jag har inte så många vänner. jag är inte jordens smalaste men är nöjd med mig själv…
Har tråkigt så vrf inte..
Sup är 16 år är 96 och heter Marcus fast kallas Maccrap bor i stockholm gillar lyssna på musik och chilla. Är en gamer som nästan spelar vad som helst, vill spela hela livet ut har en livestream och ni kan gärna adda mig på skype heter Teximexy. Går första året i El teknik och data är skit roligt :DD och bara skriv om ni vill nåt ^c:
Sajtvärden får gärna ta bort min #70 så gör jag en ny :)
Vill inte ha min msn liggandes här:)
Frida heter jag och är en 22 årig tjej som bor med min sambo på landet tillsammans med våra djur: 1 hund, 2 katter, 5 kaniner 6 marsvin, höns och akvarium.
Jag läser till förskollärare, första året på högskola. Tufft men det går ;)
Mina största intressen är djur, fotografering, sitta vid datorn, promenera med hunden mm.
om mig:
namn: Sophie (är halvfransk)
ålder: 12 (13)
längd: lite över 160
gillar: att gå ut i skogen, lyssna på musik och att spela trummor.
hatar: mobbning och när tyska läraren sätter på radion (jag gillar inte pop och glad musik)
musiksmak: gillar all sorts rock och metal
bor: på fjortisarnas hemmaplan
klädstil: hårdrockare
smeknamn: soffle (fråga mig ej vrf)
djur: min katt Henry, min mammas katt Paddis (kallar henne för satan) och vår hund Mimi
familj: min bror, mamma, pappa och min halvbror (som bor i frankrike)
#88: OMG! Mejla mig här på iFokus, tror jag vet vem du är och att vi umgicks för typ 1 år sen ;)
Hej, jag heter Angelica och är 17 år gammal.. fyller 18 år om ca 3 månader. Jag är ensambarn och skriven i Åmål (jag vet, fucking Åmål) hos mina föräldrar.. men bor mest hos pojkvännen i Säffle som ligger i de Värmländska skogarna! 
Går Byggprogammet med inriktning Måleri i 2an, och ska då bli en kvinnlig målare, hehe :)
Jag som person är Trevlig, omtänksam och vill alla väl. Har svårt för att ta kontakt med nya människor.. men efter ett tag kan jag bli väldigt social! Jag är djurgalen och har en Lejonhuvad kanin som är 1 år gammal och heter Amy.
Piercings: 2 tunnlar i öronen "6 mm", 2 vanliga i örat, Näspiercing, en piercing på sidan av läppen.. och en piercing i brosket högt upp på örat.
Jag gillar inte sport, haha ^^ är väldigt få hobbies som jag har.. djur, spela the sims 3, festa (ibland på helger), va med i garaget med pojkvännen och vänner när dem skruvar bilar, kolla på serier (t.ex The vampire diaries) teckna har jag gillat, intresset ha dock svalnat ganska rejält eftersom jag aldrig blivit bra på det 
Lämnar inte ut Facebook och så då jag anser att det är för privat. MSN är jag inne på ganska sällan. Men vill någon chatta/skriva med mig är det PM som gäller och min MSN: Taxie@live.se
Mitt namn är Felicia och jag är 23 år som är född på hösten och bor i Göteborg.
Mitt stora intresse är djur främst hundar. Jag har en schipperke tik på 9 och ett halvt. Jag ska skaffa en finsk lapphund senare men så tidigt som möjligt, när ja flyttat oså.
Jag skulle beskriva mig som känslig, djup, men glad för de mesta. Har väldigt få vänner och har svårt att få vänner. Jag skäms väldigt mycket över mig själv och jag har varit utsatt för mobbning och utfrysning i iprincip hela skolgången. Gymnasiet va lite bättre men va inne i en deprission näst intill alla de tre åren.
Förstår om ingen vill skriva till mig men vill ändå se om någon vill överhuvudtaget skriva till mig
Hoppas någon hör av er // Chese/Felicia
Glömde tillägga
min mail zia8910@gmail.com
Yoyoyo, Jesper här!! Hoppas alla har en mysig fjärde advent, kanske ska ni spela bingolotto? För det ska jag!
Vad finns det att veta om mig då? Jag är 15 år, bor i Hörby (Skåne) med min mamma, bror och hans hund Milo :)
Jag har själv 3 kaniner, men dom bor hemma hos en vän, Dermot som ni kanske sett här på Tif? Eller iFokus överhuvudtaget.
Utseéndemässigt är jag ca 170 lång, blå ögon, brunt hår (Färgat).
Smal, shit verkar som att jag beskriver mig själv inför en dejtingsajt? .__. Iaf, mina intressen? Tja, jag ÄLSKAR att sjunga och dansa!! Djur är också ett stort intresse! Det är väl de största intressena jag har, skolan kan väl vara kul ibland?
Är ofta med vänner, vi brukar hänga på EFS-kyrkan här i Hörby, glömde säga att jag är kristen, alltså jag tror på Gud och the holy Bible ;)
Jag är en väldigt snäll, pratglad, och kreativ människa!
Eftersom jag tycker om att sjunga, så kanske jag ska berätta om min musiksmak? Well, jag lyssnar för det mesta bara på PoP, min största idol är Justin Bieber (Jaa, Justin Bieber, problem?)
Jag har sämsta humorn, men vad vore livet utan det? ;)
Det var väl lite grundläggande.
Mail: jesperlinden97@hotmail.com
**(Nej, det är inte felstavat!)
**Eller bara skicka ett PM, jag svarar mer än gärna! :D
Fluff på bilden, jag har liiite kortare hår idag!
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
Följer strömmen då!
Jag är 14 år, 160cm och har blåa ögon. Sjukt svårt att komma på vad man ska skriva, men ja, mina intressen är att tillbringa tid med dem närmaste vännerna och lana Resident evil! Vill inte lägga ut msn så om du är tjej/kille (whatever) mellan 14-20 så skicka ett meddelande! :) Är social dygnet runt så tveka inte haha ;)
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.
Jag har ett rätt ovanligt namn så det delar jag inte med mig, men jag brukar heta spetsflickan på diverse sidor så det blir bra! 
Jag är 16 år i februari och spenderar tid med min hund, mopsen Sasha, mina marsvin och sköter mitt akvarium. Bortsett från min stora intresse djur är jag väldigt kreativ och älskar att fota, teckna och måla! 
Just nu försöker jag mest överleva resterande del av nian innan jag får börja på gymnasiet som jag velat gå sedan sexårs!
Grundskolan har inte riktigt varit för mig kan man säga…
Jag är vegetarian och har som mål att vara fullt vegan när jag är 18, (om inte det ändras), men just nu tycker jag det funkar rätt ok, även när man blir bortbjuden.
Jag har alldeles för många bloggar och grejer för mitt eget bästa, men här är dem i kategori om ni vill veta mer om mig och mina djur---
www.spetsflickan.blogg.se ->bara fotoblogg
www.spetsflickans.blogg.se -> vardagsblogg
www.spetsflickan.blogspot.se -> hundblogg/Sashas blogg
http://spetsflickan.deviantart.com/ -> min deviantart med foto och konst
Då kan jag presentera mig dårå,
Jag heter Debra. Är 14 år och fyller 15 i maj. Är typ 164 cm och har gröngråbruna ögon.. Bor i Uppsala.
Är halv afrikan, fjärdedels svensk och fjärdedels irländare (galen blandning!). Men är född och uppvuxen i Sverige.
Jag gillar att vara i stallet och rida. Har även tre kaniner (Tinky-Winky, Lala o Po ;p). Är gärna med vänner, att baka och att shoppa!
Inom musik lyssnar jag för tillfället mest på One Direction. Sedan är det väldigt blandat! Allt från Swedish House Mafia till Of monsters and men. 
Det kommer ingen bild på mig för jag blir aldrig bra på bild!
Skicka ett PM om det är något du vill ellr nå :pp
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
Hej! Jag heter Johanna, men föredrar helst att bli kallad Hanna. Jag är 20 år gammal och bor i Växjö tillsammans med min Sambo Jesper.
Jag söker någon att prata med, via sms, skype, Kik, vad som!
Är du i min ålder och också söker någon att prata med så hör gärna av dig, mitt användarnamn på Kik är "hannamaries".
Jag tycker mycket om musik (hardstyle särskilt för er som vet vad det är), sitta vid datorn och surfa runt på internet på Facebook, iFokus, Dayviews.. Aftonbladet osv 
Är arbetslös för tillfället men jag söker, så nu spenderar jag mina "lediga" dagar hemma framför dator/tv och ibland umgås med kompisar. Jag behöver något att sysselsätta mig med så därför tänkte jag det kunde va kul att hitta någon ny vän! Så hör gärna av dig 
Och jag säger redan nu.. jag är ingen djurmänniska, tycker inte så speciellt mycket om att prata om djur så ni är förvarnade.
När och om ni nu hör av er, tala gärna om vem ni är, både namn och användarnamn här på iFokus och vart du läste detta inlägget (lägger ut det på fler sidor)
Ha det bra! 
Sajtvärd/medarbetare: kanske tid för en ny mötesplats? denna börjar ju bli ganska gammal..
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.
Ja det hade ju varit bra! men kan de som fortfarande "söker" lägga upp samma (eller ny) där?
"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"
Hej,
Är en pojkflicka på 15 år vid namnet Victoria och bor utanför Borås. Fyller dock 16 i februari. Min familj äger själva 3 hundar (rottweiler), och jag äger 5 egna kaniner. Hade en liten skala av kaninuppfödning ett tag, men gick inte som väntat med rasen, så ska lägga ner till sommaren/hösten/nästa år.
Bor i en gul villa tillsammans med djuren, min storebror, mor och far.
Mina favoritfärger är snorgrön och svart..
lyssnar på i princip all sorts musik, men är mest för metal, growl osv.
Jag älskar att fotografera, måla, sjunga och djur. Gillar även att snacka med nytt folk, alltid lika kul.
"Söker" någon att ha lite tjejsnack/killsnack med via sms/skype/kik/facebook, vart som helst.
Kik: dEMOTIONAL (mobilnr kan fås vid närmare kontakt)
Facebook: Victoria Hedelin (Victoria Louise Sofia Hedelin)
#138 du är så extremt vacker!
#139 Åh. Tack så hemskt mycket!
Jag är en 17(snart 18) - årig tjej, boendes ute i förorten med ganska så stora drömmar men samtidigt inte. Foto är ett tidskrävande intresse jag har och allt vad det innebär med blogg, redigering, bloggdesign m.m (www.photologicaly.blogg.se)
Jag tänker (lite för mycket) på livet och allt vad det innebär och det är vad jag vill göra i framtiden, bli socionom då jag älskar psykologiska frågor och hur människan fungerar. Jag tar gärna en och annan diskussion om ämnet med den som känner sig manad.
Jag vill bara ha någon att skriva med om allt egentligen, någon som uppskattar och underskattar livet, någon som är intressant och finner mig intressant. Någon som kommer med respons men samtidigt bara lyssnar.
Någon man vet att man har hela tiden.
Vi kanske hörs!
#141 Jag vill också bli socionom
Snygg tröja förresten!
"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"
Nu ska jag uppdatera lite, den förra får gärna bli borttagen xD den jag gjorde förut
Men ja, jag heter Aynaz och är väldigt awesome ibland! Jag har svårt att vara seriös, men jag kan alltid prata om seriösa saker ändå.
Jag går i 6an. Alltså är jag 12 år! Mina intressen är djur, först och främst kaniner.. Sen fotografering, och jag bakar lite men jag är så dålig så jag orkar aldrig baka nu för tiden.. OCH KANINHOPPNING <3 Jag hatar lögnare, och djurplågeri!
Mina planer till framtiden är:
Gå naturbruk/naturvetenskap i gymnasiet. Och utbilda mig till veterinär.. haha det är jättesvårt har jag fått höra men jag är liten och korkad så skit samma, jag ångrar mig säkert! och ja troligen så blir det naturvetenskap om jag ska bli veterinär eller så men..
SEN när jag gått klart gymnasiet ska jag antingen flytta till skåne, eller stanna kvar här jag bor nu och ta över källaren! fast nej, jag ska ha ett rosa hus med en gång till kaninerna.
Jag vill flytta till skåne för där finns skånes kaninhoppare, och dom verkar jättetrevliga. Sen så pratar alla så vackert! :3 Sen ska jag bo ensam med massa djur!
Lite onödig information MEN.
OCH JAG ÄR OFTAST GLAD :D
jag är en tjej på 14 vårar som blir 14 år den 4 mars i år och jag vill skaffa fler vänner och lära känna fler och det skulle vara kul.
jag bor i västra götaland och älskar min vänner.
jag är en galen tjej som handlar både kläder på kill och tjej avdelningen och det är ju hur jag kläder mig men alla har ju sin egen stil.
när jag blir vuxen så vill jag jobba som polis men det avgör framtiden.
jag älskar shopping.kompisar.data.internet.facebook.killar.smink.kläder.skor.djur.fyrhjuling som jag kör på min fritid på sommaren.musik.strett.dans
jag är inte som alla andra tjejer jag är ingen kill magnet men ändå alla kan ju inte vara det.
mitt namn är josefin eller jofse men dem flesta kallar mig jossan.
jag är brunet med grönblå ögon.
kik/lokyan99 instragram/lolyan99
p.s pekar inte fuck you det ser ut så🤐
Josefine heter jag, en tjej på 18 vintrar som inte har nåt emot nya trevliga kompisar!
Själv är jag snäll, trevlig, omtänksam, har konstig humor och är allmänt glad hela tiden! Jag gillar att kolla på serier bl.a. Vampire Diaries, Dexter, Game of Thrones, The Walking Dead osv osv… Jag gillar kläder, foto och att bara snacka massa strunt! :)
Jag hade velat bli fotograf, men de yrket är de långt kvar!
Jag befinner mig i Småland för den undrande! :)
kik: finegoat
instagram: finegoat
Eller så skickar du helt enkelt ett litet PM! :>
Hallå jordbor! tänkte hänga med alla andra och berätta lite om mig själv. Heter iallfall Melissa. Är en tjej på 17 vintrar som bor i Norrland men är finsk.
Är en vääldigt glad och possetiv tjej. En sån filur som sällan kan sitta still vill hela tiden ha nånting att göra. Är väldigt pratglad dessutom, och ärlig. Har ett stort intresse för djur, fotning, sova och att teckna.
Har 11 helt underbara råttor som är min värd typ 😛 älskar att rida, umgås med kompisar och prata om allt mellan himmel och jord, festa, åka/köra bil. Är gaalen i rockabilly stilen och musiken btw..
Sååå, om du vill vara social med en finsk norrlänning är det bara att du lägg till mig på..
fb - Melissa kungen halonen
msn - melissahalonen@live.se
skype - mellebelleee
hane hujj!
#147 Varför skriver du inte ut åldern här men gjort på andra sajter? 🙂 Bara en fundering…
Ok. Jag förstår.
#149 ?
#50. Det blir en dag i morgon får ví hoppas på.
Namnet är Elinore och jag är halvbög!
Är ful, utsött och tjock! Men vad gör det?!
Jag älskar djur, att fotografera och allt som har med musik att göra och kroppsmodifitationer i alla dess slag!
Blir 18 i juni
https://www.facebook.com/elinore.gunnarsson
tjalol
† Min portfolio: http://ebphotography.portfoliobox.me/ †
Ok.