Jag var jätte rädd om min mamma
Hej igår hade mamma feber sen hostade hon hela tiden och kunde d inte andas. Jag var jätte rädd och ringde 112 och amulansen kom.😓Jag och min syster fick följa med till sjukhuset och på vägen svimmade mamma men vi visste inte att hon gjorde det och det var då jag trodde att hon dog.😢 Men hon vaknade sedan av ambulans personalen. Min mamma var i sjukhuset tills idag på morgonen. Nu mår hon bättre och jag blev lugnad.
Åh, vad läskigt! Vilken tur att hon mår bättre nu! 🙂 Vet ni varför hon blev så sjuk?
jag vet och mamma blev sjuk då det var kallt ute
Man blir dock inte sjuk av kylan i sig. Man blir sjuk för kroppens immunförsvar (och funktioner) sänks av kyla så man blir mer mottagbar för bakterier och virus.
alltså mamma hade fått virus i halsen. Det var det som gjorde att mamma hostade mycket och hon kunde inte få syre
#4 Jaha, kanske halsfluss eller halsböld :/ Det är verkligen hemska sjukdomar, man kan knappt svälja alls.
Usch vad otäckt! Skönt att hon känner sig bättre nu! Styrkekram. 🤗
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
tack #6 men min mamma blev bättre sen då hon kom till sjukhuset men hon hade då bara ont i huvudet.
Vad läskigt! Skönt att hon känner sig bättre nu iallafall 🙂
aa tack
Skönt att hon känner sig bättre nu! och hoppas att detta inte händer igen!
aa, hoppas det. Jag blev 100% rädd
Jag förstår dig! Jag är själv otroligt rädd direkt någonting händer men folk som står mig nära. Särskilt med min mamma!
mm, förut för några månaders sen så hände det att pappa slog sig på huvudet mot en bänk kant från 2 meters höjd då han skulle hämta en sak.
Oj! Hur gick det!?
han fick sy ihop såret och fick en spruta på huvudet men han har återhämtat sig.
Oj tur! Tänker på dig! <3
mm, men menar du att du är kär i mig ?
Naj! Jag menar att jag bryr mig om dig osv
ååh tack
:)
🙂
Jag tycker att det är viktigt att man visar omtanke och bryr sig om vad människor skriver och inte är lixom "kall" om du fattar vad jag menar 🙂
jag vet vad du menar. Min mamma sa så här att bara för jag och min syster hjälpte mamma ska vi åka till skansen nu på helgen om hon blir bra annars blir det nästa helg.🙂
Vad kul! hoppas att det blir kul!
jaa🙂