Stallet.se
Någon här som är medlem på Stallet.se?
//Nike
Jag har ett stall, men är nästan aldrig inne längre. ^^ Fefb heter det.
“Fear doesn't shut you down; it wakes you up” - Veronica Roth
Ååh stallet…gud jag älskade det förr, är dock aldrig inne längre.. ;)
~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥
JAg var med, men tröttnade för några år sedan hehe
Har ett stall kvar men är bara inne för att kolla så att ingen har snott mina bilder (har hänt) :P
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag höll på med det jättemycket förr!
Men nu har jag väl inte varit inne på något år eller två..
/Jennifer
♥ http://jennuts.blogspot.se ♥
Hade det förr men det blev så tråkigt snabbt😛
Har två stycken men är aldrig inne längre. Var för komplicerat tyckte jag, haha :P
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
Jag hade det när jag var mindre… Men det var inte lika roligt som Movie star planet så jag slutade spela XD
ps. jag spelar inte ngt av de två spelen längre
Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.
Tänkte bli medlem men det här kom upp
Stallet.se stängs ner
Under den senaste tiden har vi fått en hel del reaktioner från medlemmar på stallet.se gällande sajtens drift och underhåll. Det är uppenbart att stallet.se är en viktig mötesplats för många trogna användare och därför förstår vi också er irritation och frustration över förändringarna på sajten. Anledningen till ändringarna är att sidan är tekniskt svårhanterad. Tyvärr har de försök vi gjort att förbättra och förenkla inte gett de resultat vi hade hoppats på.
Vår ambition är att erbjuda en god upplevelse på nätet men har nu nått en punkt där vi dessvärre måste stänga stallet.se.
För er som varit glada för sajten kommer detta säkert inte som ett gott besked, men vi hoppas att ni minns alla positiva upplevelser under er tid på stallet.se. Ni är många som funnit vänner med gemensamma intressen och vi hoppas innerligt att ni har möjlighet att behålla era kontakter i något annat forum. Tack till alla som bidragit till stallet.se under åren.
Stallet.se kommer att stängas ner helt den 31:e maj 2013. Fram till dess kommer du att kunna använda sajten som vanligt, förutom att det inte längre är möjligt att köpa nya guldmedlemskap.
Vi kommer löpande att publicera eventuell ytterligare information här på
.
Åååh jag älskade stallet.se! Hade ett stall som jag satsade ordentligt på med olika uppfödningar, avancerade designer osv. Minns inte vad stallet hette dock haha ^^. Vad synd att sodan stängs ner :(
"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks
8/5-13 & 1/6-13
Jag blev medlem men jag förstod inte vad man skulle göra. Kände mig en aning efterbliven.. 😟
#10 Man har ett eget stall där man kan köpa och sälja bland annat hästar 🙂
Nä, synd att det stängs ner :( Varit medlem i över 7 år, men inte aktiv på ett antal år. Nuvarande stall - Intwine
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Åh, tycker det är otroligt synd att sidan stängs ner.. Har varit medlem sedan 2008 och har både lagt ner pengar och tid.. Nu förtiden är jag i stort sett aldrig inne men ändå.. Stallet har varit en del av barndomen. Det är genom det jag har lärt mig photoshop, träffat nya vänner, fått massor av smarta tips osv :( Mina stall: Nattvargarna och Nessim Kommer sakna det.. :'(
//Linnea
Medarbetare på Cockerspaniel Ifokus
Jag har haft stallet.se men som 10 åring så snodde jag telefonen så det kom hem lååånga telefonräkningar utan mina föräldrars medgivande.. :P
Älskade det då , men nu "hatar" jag det.
Det är jätte många som snor bilder där tyvärr..
Och det är inte alltid en 10 åring förstår allvaret i att ta folks bilder.
Synd att det ska läggas ner, hade det när jag var mindre och för bara ett tag sen men glömde bort lösenordet
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
Älskade det när jag var mindre, men när jag började bli lite mer "seriös" med det så var det precis i vevan med att folk började sno bilder i stor grad, och de förändrade allt väldigt mycket - många av de stora stallen (typ _krusmynta_ och Askmoln) la ner och det blev bara kaos där typ, haha!!
Kom ihåg att jag och en kompis hade ett stall där en av våra hundar fick medalj, det var så sjukt coolt!
Johanna - Instagram
Jag tycker på sätt och vis att det är skönt att det läggs ner.
Slipper en massa bilder blir stulna hela tiden…
Men samtidigt tråkigt, för många tycker att det är en roligt sajt.
Synd! Varit medlem i över 5 år med medlemmen Lejoparden
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
Jag är medlem! Känns synd att hemsidan stängs ner då man har fått en del vänner under alla de år man varit där. Och det är lixom på sätt och vis ens liten del av sin barndom som försvinner när hemsidan läggs ner.
Det tråkiga är ju att där är en hel drös bildstölder och har alltid varit. Som tur är så är man crew på sidan och kan hjälpa till med bildstölder om det skulle vara så. :)
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Oh, älskade det när jag var liten:)!! Synd att de stängs ner men allt har ett slut tyvärr:) Glad för tiden jag var där inne som barn äändå!
Hälsningar
Fredrika
jag har varit medlem där sedan jag var kanske 8/9 år. Det känns sorgligt att det stängs ner, som många redan skrivit var sidan en det av ens barndom…
Jag har varit medlem sedan starten och fått ett antal stall stulna och en hel drös med bilder stulna samt varit poppis rollningen och jag såg slutet närma sig och tylcer det är skönt då det förekommer mobbning och bildstölder m.m. och det blir bara jobbigt i längden.
"i'm not scared of dying but i'm awfully terrified of dying alone"