För oss 12-13 åringar
Jag tänkte skapa en tråd där 12-13 åringar kan få en chans att lära känna andra "tonåringar" (om man nu kan kalla oss för det) jag kommer skriva lite om mig i en kommentar så får vi se hur många som skriver!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
namn: Sophie
kallas för: Dävil
sexuell läggning: homosexuell
gillar: att lyssna på black metal och träna
hatar: att sitta still, djurplågeri, mm.
djur: katten Henry och hunden Mimi
ålder: fyller 13 om en månad :D
vad gör jag på fritiden? spelar trummor, lyssnar på musik, tränar och massa annat ^.^
är besatt utav: musik
Jag heter Tuva, jag är 12 år och bor i umeå. Mina intressen är att vara med kompisar, med mina djur och tränar gärna på att åka longboard!
Om jag ska bli kompis med någon så vill jag att den personen ska vara snäll, omtänksam, rolig, och kunna trösta en när man är ledsen.
Jag ska börja nästa på i högstadiet och ska väja en inriktning på klass, då valde jag BIS, (Bild och Slöjd klass.) Eftersom att jag älskar att vara kreativ.
Det var nog allt för mig. Om ni vill kontakta mig så kan ni skriva på
pm
kik: tuvasjodin
mail: tuvabs@hotmail.com
1# Är du mellan 12 och 13 år gammal?
#6 läste att hon var 42 O.o
Nej jag tänkte eftersom att du skrev: Jag tycker att jag är en bra mamma/fru/vän. och många gifter sig inte vid 12-13 års ålder
10# eee va? Du är 42
#10 ?… men du har skrivit att due 42 överallt? O.o…
#13 jag tror att du är 42 år eftersom att du skriver att du är mamma/fru och att små 12-åringar inte skaffar barn vid den åldern
Bara jag som blir mer och mer förvirrad varje dag som går på Tif? 🤪haha.
#17 Men gud. Ge dig.
#10 lol som om jag ska skriva Jag är 12 år Sen någon annan stans, jag är 55 år och är en 2 barnsmamma Skulle du inte bli förvånad? Och ör du gift och har barn när du är 12 år är du konstig 0.0
Asså jag tror att alla som har deltagit i denna diskussion förstår att dasy är 42 år…
#20 eller en 10 åring som tror hon är cool för hon går runt och skriver sånt ;)
21# Joo eller hur! Jag tycker bara att det är så otroligt tråkigt att folk lotsas och lurar folk hur som helst!
vart jag än kollar på iFokus så ser jag det här:
"Jag har Asperger, Autism, utvecklingstörd m.m.
Jag heter ? och är 42 år gammal. Jag gillar att spela kort. Sjunga, hitta på en massa olika saker (spelar ingen större roll) och gillar dessutom att spela olika spel, djur och natur, hundar,katter m.m.
Jag saknar vänner rent generellt. Har några men vi är inte ofta. De är så kallade "vänner" mer i den stilen. Jag känner att jag behöver fler vänner som man kan umgås med och verkligen känna att de finns där för en. Jag är trött på att dagarna bara ska rulla förbi. Det känns som om man bara slösar bort en massa tid på ingenting. Jag vill inte att mitt liv ska vara helt tomt Vill ha en historia :)
Jag tycker att jag är en bra mamma/fru/vän. Förstår inte varför jag inte skulle kunna få fler kompisar. Jag mår inte bra utan vänner Det fungerar inte. Hoppas att det finns någon där ute som kan tänka sig att bli min vän :). Det spelar ingen roll vilket kön du har eller what so ever. Jag är en väldigt respektfull, ärlig, lojal och omtänksam person.
Söker MSN-vänner också. Här får ni min E-mail: sweden2@home.se
Jag bor som sagt i närheten av Ljungby. Mer detaljer får du om du hör av dig :)"
Tilde hjälp
#25 jag med! D: förstör ju tråden, snälla , håll all OT för dig sjäv!
#26 Försvinn.
Tilde ta bort han/hon/hen/den😮
Tilde snälla det blir bara jobbigt att ha någon som förstör!
32# Men ge upp!
Förstår inte problemet i det hela! Vfr slutar han/hon/hen/den inte bara!
#34 Ja, gör det, snälla.
Hoppas att hon/han/hen/den/det (😛) slutar nu!!
Dasy har fått skrivförbud! Ni anmälde så många inlägg (bra gjort!) så h*n fick automatiskt skrivförbud. Sen satte jag det vanliga skrivförbudet ovanpå det så h*n inte kommer tillbaka! :)
#38 H*n fick skrivförbud på HiF också, förvånar mig inte att h*n fick det här heller.
"i'm not scared of dying but i'm awfully terrified of dying alone"
Jag heter Frida och fyller 12 år i november. Jag går i femman och bor i göteborg. Jag älskar att pyssla att kela med djur och att spela fotboll. Jag har 5 syskon (varav 3 är hela syskon och 2 halvsyskon). Jag har en kanin som heter Bella. Jag tränar kampsport och tycker det vär världens roligaste grej. Jag tycker om att läsa och nu läser jag en bok som heter skuggporten av lene kabberbol. min skype är: fsigge
jag är ganska barnslig och håller inte på med smink osv, men älskar att göra frisyrer. Jag är lugn när jag pysslar och är med djur men om jag gör något annat så är jag lite smått galen🤦♂️ jag älskar musik. Många frågar vilken artist eller musikstil jag tycker om men det är svårt att svara på. Först lyssnar jag sönder en låt så jag kan den in och utantill och när jag tröttnat på låten byter jag. Jag ha en och samma låt i två veckor!
Frida
Jag heter Alexandra och fyllde 12 år i februari. Jag älskar djur och musik, här hemma har jag två undulater och två gerbiler.
I musikväg lyssnar jag mest på Linkin Park, Amaranthe, Dead By Sunrise och Hollywood Undead men kan lyssna på lite andra liknande band ibland också. Förutom att bara lyssna på musik så spelar jag också piano på fritiden och försöker lära mig låtar som Linkin Park gjort just nu.
Förutom djur och musik så är film ett stort intresse, jag tittar helst på skräck, äventyr och action.
Skriv gärna till mig på Kik, heter GerbilLooover där 🙂
Vad roligt att folk vill dela med sig av sig själva! <3
Efter en del knasigheter här? Jo- jag är en kille på 13 år snart. Jag gillar att: Träna, pyssla, vara med gerbiler, och vara med "vänner.." :) Jag avskyr: Att bråka med "vänner", vilket förekommer ofta :), djurplågeri och mobbning. Namn: Elliott.. Vanliga känslor: Skuldkänslor,dåligt samvete,illa mående ( inte sjuk..) Knappt glad och ja.. Tack :)
Med vänliga hälsningar, Dino & Honi.
:3
Jag heter Lova. Jag är 13 vintrar.
Jag tycker om att vara med min kanin Harry (en svart liten plutt) och rida. Det är även kul att vara med kompisar, man får inte glömma datanördandet oxå ;).
I musikväg lyssnar jag på det mesta, just nu är det mest Nicki Minaj och det dem spelar på radio.
Skriv om du undrar nåt!!!!!
Du är saknad…
Edward 31/8-11 5/7-12