(x) svag, liten och hjälplös
Det känns ju inte bra just nu när allting kommer tillbaka, det som jag har försökt förtränga hela dagen. Men nu är minnena här från förra natten och jag känner mig så himla förvirrad.
vi är bästa vänner. Vi skulle ha film-marathon. Det bestämde vi helt spontant liksom. Men det gick bara helt fel sen när jag skulle byta om och han satt bakåt-lutad i soffan och kollade på mig. Och jag bad honom flytta på sig så jag kunde byta om och han svarade med "eller så sover du utan tröja helt enkelt". Vilket jag skrattade åt och sa "jaa men nu vill jag sova i min t-shirt." Han gick runt mig mot dörren men stannade bakom mig och ryckte upp mig, släpade mig till sängen. Och så satt jag i hans knä och försökte flera gånger komma bort så jag kunde gå till min tröja. Men han höll fast mig. Och sen drog han av mig mitt linne. Sen ställde han mig upp och knäppte upp mina byxor och drog ner dem och så stod jag där i bara underkläder framför honom. och jag kastade mig i sängen och gömde mig i täcket och stirrade in i väggen. Därefter la han sig bakom mig i sängen och knäppte upp min Bh och jag höll i den så hårt jag kunde men han slet den ur mitt grepp och kastade den på andra sidan rummet. Så låg han och tog på mig ett bra tag och jag tänkte liksom "fine, bara han inte gör något mer"
Well nu sitter jag här. Öm som fan, kan knappt sitta ner. Trots upprepade tillsägelser om att jag ville att han skulle sluta, att jag inte ville mer, trots mina försök till att dra bort hans muskliga armar från min kropp och trots mina försök att vrida mig ur hans grepp så slutade han inte. 4 gånger pullade han mig riktigt våldsamt i öh… båda hålen.
nu när jag går igenom det här upprepade gånger i huvudet så förstår jag ju vad han gjort men det är liksom inte han, han är inte sån. Han skulle aldrig skada mig. Det känns så konstigt alltihopa, som om jag har drömt allting. Och jag vet inte vad jag ska göra. Jag vågar absolut inte berätta det här för min psykolog eller föräldrar. Mina två närmaste kompisar vet bara hittills. Och jag har ingen aning om hur jag ska ta upp det här med honom.
Jag känner mig så svag, liten och hjälplös just nu.
Medarbetare på bildredigering! :)
Det är absolut inte okej! Jag finns om du vill prata! Jag vet inte hur nära du är dina föräldrar men jag tycker att du ska försöka ta upp det med dom. :/
- Medarbetare på Lockar ifokus.
https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!
Du ska inte prata med honom, gumman. Han har gjort dig illa. Utsatt dig för våldtäkt.
Om du inte kan prata med dina föräldrar eller psykolog så tar du med dina två närmaste kompisar och går till polisen och anmäler honom.
Eller så skriver du ut detta du just har skrivit och ger till någon om du skäms och inte vågar se i ögonen.
Du har absolut inte gjort något fel. Du har ingenting att skämmas för.
❤️
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
#1 tack du! men det är ingen bra idé.
#2 Lite svårt när vi går i samma klass och när vi som sagt är bästa vänner. Och jag vill inte anmäla honom. inte bara för att jag tycker om honom och så, men för att både han och jag redan har liv som är fullt upp med problem och trubbel. Jag orkar seriöst inte hålla på med soc och polisen mer ärligt talat. Jag vill bara ha det normalt och lugnt för en gångs skull.
Åh, vad jobbigt. Har varit med om en liknande situation, så jag kan förstå hur du känner dig.
Skickar massor med styrkekramar. ❤️
#4 tack du! ❤️
Finns! :(
- Emil
Du ska absolut anmäla! Det här är inte ok! Jag förstår att det kan vara svårt att anmäla någon som man egentligen bryr sig om. Men du gör både dig själv och honom en tjänst om du anmäler. Han behöver verkligen fatta att det han gjort inte är ok, annars finns det en väldigt hög risk att hans beteende fortsätter inte bara med dig men med framtida flickvänner. Den här killen behöver få sig en ordentlig tankeställare innan han sabbar framtiden för både andra och sig själv.
Usch vad jobbigt! :( Men du måste anmäla, det finns risk att han gör det igen mot dig eller någon annan och det får inte hända!
#7 nej jag vill verkligen inte. Jag ska ta ett rejält snack med honom nu tänkte jag och se hur han tar det om han fattar. om inte det funkar kanske jag överväger att anmäla honom. Men det är inget alternativ för mig just nu i alla fall.
Ingenting skulle ju hända om jag inte hade bevis och sådär heller och jag vet inte vart dem ska komma ifrån.
Usch, vad hemskt att du har behövat gå igenom detta.
Personligen så förstår jag inte vad det finns att prata om med honom? En våldtäkt är en våldtäkt. Han vet vad han höll på med, det vet du också. Det han gjorde var oacceptabelt.
Jag skulle anmält honom dirr. Men du gör det som känns bäst för dig, jag hoppas att det löser sig. Styrkekram ❤️
Åh stackars dig!! :( Jag tycker att du borde anmäla honom annars finns det en risk att han gör så mot flera i fortsättningen så som #7 sa. Usch usch USCH! Säger jag bara om det där.
Du är saknad…
Edward 31/8-11 5/7-12
Jag har pratat med honom nu. berättat att det inte var ok. Att dominans och det han gjorde inte är samma sak. att han ska läsa på mer. Och att det inte får hända igen samt att han måste vara mer lyhörd.
Han har bett om ursäkt och det var ett missförstånd.
Jag tänker inte anmäla honom. han är trots allt min bästa vän. hade varit en annan grej om det var någon okänd tror jag.
#12 Jag förstår inte riktigt.
Han trodde att ni hade sex med rollspel att han var den dominanta?

Det här är aldrig okey, jag bryr mig faktiskt inte om vad han säger. Det är inte bra! Det kan inte varit ett missförstånd om du sa att du inte ville! Han ursäkter är bara där för att inte stå till svars för vad han har gjort, du borde verkligen inte förlåta detta! Det är inte ok, och det kan inte varit ett missförstånd!
#13 ja typ.
#14 Han vet att jag gillar dominans, och inom det kan man köra rapeplay och liknande grejer där den dominanta tvingar den undergivna till saker. Fast på bådas villkor och den undergivna spelar med genom att kämpa emot och grejer. Jag är masochism och gillar smärta i samband med sex. Därför tar det inte här lika mycket på mig som det kanske skulle gjort för normala människor. Därför att jag gillar den här typen av sex.
Men då är det också så att med den partnern man har så har man ett "safeword" och när någon säger det ordet måste man sluta omedelbart med vad man håller på med. Och såklart ha kommit överens om regler innan. han kan inte så mycket om det och därav missförstånd då han har fattat det som att bara köra på.
Så jo det är ett missförstånd och även fast det var obehagligt från min sida och att jag inte var med på det så förlåter jag honom.
usch känner mig som värsta dubbelmoral-tanten här.
Förlåt om jag låter okänslig nu.
Men jag tror att han "lurar" dig. Sorry. Men han visste mycket väl att det han gjorde INTE var okej. Detta kan faktiskt klassas som våldtäkt, och man borde ju veta vart gränsen går för det!
Så förlåt, men jag tror inte att det var ett missförstånd emot hans sida, jag tror att han förstod att att det han gjorde inte var okej och han visste också att du inte ville.
Well om det händer igen är det självklart att han menar det och då är det anmälning som gäller på en gång.
men just nu tänker jag bra försöka glömma det, bygga upp självförtroendet igen och låta det vara. Går inte det ska jag ta upp det på terapin och arbeta mig igenom det med hjälp utav min psykolog/terapeuft.

# 15 Jo jag förstår hela grejen, det gör den dock inte okey på något sätt. Jag gillar också aggressivt sex, och allt du precis förklarade. Dock är det något man kommer överrens om och inget som bara händer utan att ni har pratat. Precis som du sa måste man ha ett safeword, vilket ni inte verkade ha, eftersom du inte kunde avbryta.
Varför fick han för sig att ni skulle ha sex? Eller tja, varför ville han pulla dig? Har han känslor för dig, eller han ni innan pratat om att ha sex med varandra? Jag tycker det låter konstigt att en bästavän vill hålla på såhär utan att ni har pratat om det. Bara för att en person gillar underlägset sex ger det inte honom någon rätt att använda det. Jag skulle totalt flippa om min bästavän fick för sig att göra så emot mig för att han vet vad gillar för sex.
Det ska vara på bådas villkor precis som du sa, och dethär var inte på dina villkor. Det går inte att bara tro att man kan göra vad man vill med någon för att man vet vad den personen gillar för sex! Detta är fel!
#18 vi var på g för ett väldigt lång tag sen, där han förklarade att han hade känslor för mig osv. Att han aldrig känt såhär för en tjej tidigare osv. Men jag känner inte likadant så vi avbröt hela allting.
Men eftersom vi går i samma klass osv så blev vi vänner i alla fall och tillslut bästa vänner.
Jag håller med om att den här grejen var fel. Kanske var fel av mig från början att ens vara kompis med honom. Då hade det här inte hänt.

# 19 Jag tycker verkligen du ska tänka över vad du verkligen känner över det hela. Du har sagt att det inte kändes bra och då är det ju inte okej. Jag skulle också, om jag var du. Tänka på om det är någon du vill ha att göra med? För mig är det där inte ett beteende jag vill ha runt mig, det är faktiskt läskigt tycker jag.
Tänk verkligen noggrant över det här beteendet och vad du tycker om det. Jag skulle ta avstånd ifrån honom om jag var du. Detta är ditt beslut, se bara till att tänka mycket så att det känns bra och rätt! Sen ska du absolut inte anklaga dig själv! Det här är inte på något sätt ditt fel!
#19 Inget är ditt fel, glöm inte det.