Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettmode-och-skönhet
Läst 1942 ggr
iJennie
0

Hjälp med val av klänning.

Nu sitter jag här och har världens beslutsångest! Ska ha konfirmation ska beställa en av dessa två underbara klänningar

http://www.spool72.com/58417/742092/Dresses/Scattered-Ruffles-Dress.html

http://www.xenia.com.au/user/712232513/web/fashion-details.asp?ItemID=1646

Den första är väl mer än sån klänning man även kan använda helt vanliga sommardagar med tex. ett par bruna sandaler. Men jag är helt kär i den andra!

Hur skulle ni resonera? Och vilken tycker ni är finare?

/Kram Jennifer

Fridaaaa
0

Klänning nr2 tycker jag var snyggast 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Wanzel
0

Jag fastnade helt klart för nr2!
Men tänk bara att det står att den är "pre order", så du hinner få den innan konfirmationen 🙂

Beställde en klänning till skolavslutningen. Blev ganska grinig när den inte hann komma, men den kom dagen EFTER…

Chieko
0

Jag tyckte också att nr 2 var snyggare. Och kanske lite prydligare, passar bättre på en konfirmation tycker jag.

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

LLLINN
0

Nr 2! Tycker personligen att den också passar en vanlig sommardag, men alla har ju olika stil :)

"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks

8/5-13 & 1/6-13

[Tilde]
0

Både är jättesöta! Men jag hade nog tagit den första för den ser mer speciell ut och jag tror inte att lika många har en sån. 🙂

HejPåDig
0

Nr 1

Cazzos
0

Nr 2, utan tvekan!

Den skulle du absolut kunna ha en vanlig sommardag med bruna sandaler (gladiator-aktiga tänker jag), men på sko-fronten så föredrar ju alla olika, så det kan jag inte sätta ord på vad du föredrar 😃

Gimbergsson
0

Nr2 :)

leemland
0

Ursäkta att jag blandar mig :P
Men den andra klänningen kan inte levereras förren den 23 maj. Så de bros ju på när du ska ha konfirmation :) Ville bara säga de ;P

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Afturelding
0

Nr 1 är lite rörig tycker jag, och nr 2 är jättefin :) Och jag tycker absolut att man kan ha nr 2 till vardags också!

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

iJennie
0

#9 Vet, men den hinner komma isåfall :)

#7 Tänkte också sådana sandaler

#10 Jag tyckte också att man kunde ha nr 2 till vardags, men det tyckte inte mamma;)¨

Tack alla! Tror jag börjar närma mig ett beslut - men funderar fortfarande ett litet tag till! :)

/Kram Jennifer

BunnyHope
0

Jag tycker nr 2 är snyggast!!b

Du är saknad…
Edward 31/8-11 5/7-12

Underbarn
0

2 är finast och går att använda till student och midsommar också, tuffa till med en brun eller svart skinnjacka

Wezza
1

Tycker man kan ha båda när som helst, men jag tycker helt klart att klänning 1 var snyggast :)

Medarbetare på Hundparkour.ifokus

Lellson
0

Nr 1 tycker jag var finast :)

♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥

Union J and Jedward

Dipsie'n'Poo
0

Klänning nr 2 tycker jag är finast! Konfirmationen är ju en engångs förteelse så man kan ju vara extra fin ^^

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.seHjärta

iJennie
0

Skulle Beställa nr. 2 men det fungerade inte att beställa för mig:( Så får se om det blir ettan eller någon annan:)

/Kram Jennifer

[cookies]
3

nr 2 heeeeeeeeeeeeeeeelt klart

iJennie
0

#18 Ville, men fungerade verkligen inte att beställa - jätte konstigt🤔

/Kram Jennifer

PiganX
1

Nr 1 var helt klart snyggast enligt mig! :-)

Sweety
1

Tycker också nr 1 var snyggast! ^^

- Medarbetare på Lockar ifokus.

https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!

Hamsterlycka
0

Nr 2 helt klart!! Gud så fin den var!

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

[rocklover]
0

nr 1 :3