hjälp mig!
Hej jag är en 14 årig tjej som skall träffa en kille som blir 18 i år och jag är okysst och om jag vill pussa han så vill han hur pussar man en kille 0.o
O.o 18 och 14? lite stor ålderskillnad
läppar mot läppar..antar jag?
jag ser inget fel med 4 år i mellan oss, jag får väl bara köra på😉
Det kommer naturligt när man väl gör det 🙂
Ett tips: Om du inte träffat honom innan: Träffa honom med en kompis, eller på ett ställe med mycket folk eller hemma, med någon i huset/lägenheten.
#1 Nja 4 år tycker inte jag är stor ålderskillnad 🙂 9 år mellan mina föräldrar, nu blev det i försig tillsammans när mamma var runt 18 tror jag det var 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
jag har han på facebook känner honom så ska träffa honom själv😛
#4 Att prata via FB gör inte att man känner personen, på det viset
Så det är bara dumt anser jag att träffa honom själv.
jag har smsat med honom och jag vet exakt vem personen är för mina kompisar är vän med honom och dem har träffat honom
#6 Skriv vem du talar med, underlättar massor 😉
Tycker ändå inte det är vidare smart att träffa honom ensam, första gången. Bättre att ta det säkra före det osäkra.
Men det är vad jag tycker 🙂
Även om du har kompisar som har träffa honom, betyder det ej att de känner honom 🙂
Du tycker det är helt ok att träffa en kille helt själv, som e 18år, som du inte känner. Kom inte tillbaks å skriv att du e jätte ledsen för att ha blivit våldtagen elr liknande sen bara.
Medarbetare på Hundparkour.ifokus
han är 17 fyller 18 i år
#9 är du säker på det? det kan ju vara Bertil, 65 år ._.
har träffat honom med en kompis för typ 5 månader sedan😃
OT: är inte du "jofse^^" ??
du har väl skrivförbud?
#12 Jo det är samma person.
#11 Men det är ändå en stor åldersskillnad, och du kan ju aldrig vara säker på att han inte skulle försöka göra något med dig som du inte vill. Det finns tom de som blir våltagna av kompisar som de verkligen litat på, så vad säger då att han inte skulle göra något sådant mot dig? Tänk på att han är nästan 18 år, då är han troligen mer erfaren och självsäker när det gäller sex än en kille i din ålder, så då är ju risken större att han skulle kunna våldta dig. Nu låter jag kanske som om jag tror att våldtäkt är jätte vanligt, men det är faktiskt vanligare än man tror så du kan aldrig vara för försiktig!
Så träffa honom på en allmän plats!!
Jag själv har en flickvän som är 6 år äldre, jag är 16 och hon 22 och jag tycker inte att åldern spelar nån roll alls. Det som spelar roll är ju faktiskt hur man klickar tillsammans, och om man är på samma plan rent mognadsmässigt. Så tycker inte att ni ska vara så snabba på att döma bort kärleken totalt pga åldersskillnaden, 4 år tycker inte jag är särskilt mycket alls.
Men, som flera tidigare sagt så kan man faktiskt aldrig vara för försiktig, för våldtäkter och sexuella utnyttjanden är så mycket vanligare än man kan tänka sig. Och har man inte blivit utsatt är det lätt att tänka att "det händer väl aldrig mig". Så TS, var försiktig!
Och för att minska risken att bli utnyttjad, sårad eller t.o.m våldtagen, så ta det vääldigt lugnt med honom. Gå sakta fram och var säker på att allt känns bra innan/om ni skulle göra något med varandra, även om det bara handlar om en "simpel" liten kyss.
Var försiktig.. Han kanske utnyttjar :S
- Emil
Var försiktig.. Han kanske utnyttjar :S
- Emil
Du får väl inte göra en ny användare om du fått skrivförbud?🤔
#18 Huh?
- Emil
#19 Hon hade en användare som hette jofse^^ förut och hon fick skrivförbud för hon har hotat, kränkt och skapat allmän kaos här på sajten. Och då har jag för mig att man inte kan skapa en ny användare? Det var därför jag frågade.🙂
#10 Dog lite där 🤪😂
#19 TS har fått skrivförbud för att TS kränkt andra på sajten, skrivit taskiga saker till flera bl a (det från ett annat konto).
Du är saknad…
Edward 31/8-11 5/7-12
#14 Nu är du lite väl cynisk. Bara för att man snart är 18 måste man inte vara erfaren. Min sambo var oskuld när vi träffades 2008, och han fyllde 19 det året.
När jag och min blivande man träffades var vi 15 och nästan 19. Lika stor skillnad alltså, fast ett år äldre. Man ska såklart alltid vara försiktig, men som jag förstår det så har TS redan träffat den här killen. Alltså är det inte riktigt samma sak som att träffa någon i blindo.
För att återgå till det TS vill ha hjälp med: Det kommer naturligt. Du behöver inte tänka så mycket, det bara kommer.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
#22 Tack😉