Vilken klänning?
Vilken klänning tycker ni jag ska köpa av dessa? Kommer ha klänningen till konfirmationen, om ni vet någon liknande klänning får ni gärna tipsa! 🙂
http://nelly.com/se/kläder-för-kvinnor/kläder/festklänningar/vila-479/timmo-smock-dress-480167-912/
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.
Översta var finast enligt mig :)
Tyckte ingen av de var något speciellt men nummer 2 var finast!
nr 2 var snyggast enligt mig, men båda var fina :)
Det enda jag reagerar på är att de är väldigt urringade och korta. Det är nog inte alla som kommer uppskatta det när det gäller en kyrklig sammankomst.🙂
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
#4 Det har du faktiskt rätt i, lade inte märke till det. Skulle förstås ha håret över, om det nu gör någon skillnad… men tack för påminnelsen! Skulle kunna ha klänningen till skolavslutningen istället. 🙂
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.
#5 Till skolavslutningen tycker jag att de båda passar utmärkt. Jag tycker dock att den första var den som var mest användbar och passar såväl till grillpartyt som cocktailfesten (fast så gammal är du ju inte än).
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
#5 Haha 🙂 jag är väldigt osäker över mina ben, vill helst ha en liknande klänning som den första då den bakre delen går längre ner över benen. Har fastnat för den andra så vet inte riktigt hur jag ska göra..
tack för alla åsikter!
Tycker den första var snyggast :)
Medarbetare på Hundparkour.ifokus
Första, absolut! Supersnygg!! 👍
Tycker dock inte någon av dem är urringad? De är ju absolut inte vulgära på något sätt - brudklänningar är betydligt mer urringade och dem har man ju i kyrkan! ;)
#10 Inte alla brudklänningar 😉 Finns ju olika varianter där med 😛
------------
Jag ser inte heller att någon av dem är urringade, det är ju tubklänningar. Och idag så fungerar många olika varianter på komfirmation så länge man inte går i kortkort och djup urringning anser jag 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Den första var jätte fin!
Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.
Flera som haft de klänningarna på konfirmationen och hos oss har det inte varit något problem:)
/Kram Jennifer
#10 Det rekommenderas inte för en kyrklig vigsel heller, men det är många som ignorerar vett och etikettreglerna. 🙂
Tycker att den första passar bättre till konfirmation, eftersom den är längre.
Tycker den första var snygg och lite längre en den andra :-) Är dock ingen klänings tjej :-)
Åh båda var jättefina! :D Kan inte välja någon haha.
~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥
Den första klänningen är snyggast tycker jag! 🙂