skol avslutning
Jag blir rädd och ledsen när jag tänker på att gå in på nya platsen med nya människor. Nu snart är det skola avslutning och då blir det ny miljö och människor jag tänker inte gå ditt för det är ny miljö och plats . och jag kommer vara ledsen och gråta hur ska jag kunna förklara detta för min fröken då ? Hon kommer ju puta dit mej eller säga att jag måste. :-( kom med förlag hur jag kan klara det
Ska du byta skola efter sommarlovet?
När jag gick ut nian förra våren så började jag grina så himla mycket, för att jag gick på den skolan i 4 år och hade sån bra relation till mina lärare och min mentor, och alla ansikten man sett varje dag, i 4 år, kommer man inte få se mer (om man inte väljer att börja umgås på fritiden).
Men sen försökte jag tänka positivt under sommarlovet. Nu på gymnasiet så har jag hängt i ett tjejgäng på 8 pers (sammanlagt) och jag trivs jättebra med dem. Visst har vi haft våra små intriger sen skolan började men det är ju normalt.
Det ska dock bli skönt att ta studenten sen, för att jag är så extremt skoltrött..
Okej ja men i särskolan som jag går i får man gå en gång i veckan i den klass och skola . ska gå handel spesial skola fyra år.