Alltså va? Ost?
Hej!
För cirka 3veckor sen började jag träna ca 3 ggr i veckan där jag crosstrainar ca 20minuter och sedan styrketränar antingen ben/rumpa eller armar.
1. Nu till det jag tycker är konstigt, jag har fått ett konstigt begär av ost som jag inte haft innan.. alltså jag kan kolla i kylskåpet och känna f*n va gott de hade vart med ost och tar fram hyveln och skär mig några bitar och äter… sen orkar jag inte heller en burk cola/fanta etc längre, och inte heller ett helt glas med dricka.. vad händer?
Haha alltså vad händer? Ost liksom?
kanske finns det något i osten som kroppen vill ha. Vet inte om du äter en bra kost eller om du slarvar med maten.. Jag hade förr supersug efter ost - stark ost.. men nu när jag har fått ordning på maten och inte slarvar längre så är osten inte alls lika intressant.
Bara en tanke… 🙂
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
Ingen risk att du är gravid? 😃 Sudden cravings för udda saker är väl rätt typiskt det.

Mvh Stephanie 

XD samma sak här! det första jag kom och tänka på när jag kom hem från cykelrundan idag var "OST! :D!" O.o jag som typ hatar ost…
#1 Jag äter som jag alltid har gjort :o Jag äter ju dock inte regelbundet, endast frukost och lunch då annars när jag är hungrig
#2 De hoppas jag inte! :p Enda gången jag hade oskyddat sex så tog jag dagen efter piller! :o
#4 Kolla dig för säkerhets skull? 😛
Men jag har med fått sådan sug efter vissa saker i perioder utan att vara gravid så 😃
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#5 Helt galet! Men de är inte ofta, utan bara när jag är hungrig eller sugen på nåt att tugga! Då åker osten fram! :p
Bätte ost än godis 😛 ost innehåller ju proteiner! 😎
Min pappa har hjärntvättat mig med sitt eviga ost-tjat, han äter ost 24/7 skojar inte 😐 haha. Därför kände jag mig tvungen att dela med mig av min total onödiga kunskap 😃
#7 Hahah, söt! Men ja sant! :p
Ost :3
- Emil
#9 MUMS. :3
Jag brukar också vara sugen på ost! :D Fast bara stureost 🦸♂️
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡
#11 Jag vill bara ha hushållsost :3
Fast ibland mjukost eller den där fyrkantiga "ko-osten". Du vet den där franska i tärningar.. 😐
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡
#13 hahahah Ko-ost :P aah vet vilka du menar :p