Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettmat-och-dryck
Läst 940 ggr
Arinya
0

Alltså va? Ost?

Hej!

För cirka 3veckor sen började jag träna ca 3 ggr i veckan där jag crosstrainar ca 20minuter och sedan styrketränar antingen ben/rumpa eller armar.

1. Nu till det jag tycker är konstigt, jag har fått ett konstigt begär av ost som jag inte haft innan.. alltså jag kan kolla i kylskåpet och känna f*n va gott de hade vart med ost och tar fram hyveln och skär mig några bitar och äter… sen orkar jag inte heller en burk cola/fanta etc längre, och inte heller ett helt glas med dricka.. vad händer?

Haha alltså vad händer? Ost liksom?

Mooniq
0

kanske finns det något i osten som kroppen vill ha. Vet inte om du äter en bra kost eller om du slarvar med maten.. Jag hade förr supersug efter ost - stark ost.. men nu när jag har fått ordning på maten och inte slarvar längre så är osten inte alls lika intressant.

Bara en tanke… 🙂

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Stephanie
7

Ingen risk att du är gravid? 😃 Sudden cravings för udda saker är väl rätt typiskt det.

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

[rocklover]
0

XD samma sak här! det första jag kom och tänka på när jag kom hem från cykelrundan  idag var "OST! :D!" O.o jag som typ hatar ost…

Arinya
0

#1  Jag äter som jag alltid har gjort :o Jag äter ju dock inte regelbundet, endast frukost och lunch då annars när jag är hungrig

#2 De hoppas jag inte! :p Enda gången jag hade oskyddat sex så tog jag dagen efter piller! :o

Fridaaaa
0

#4 Kolla dig för säkerhets skull? 😛

Men jag har med fått sådan sug efter vissa saker i perioder utan att vara gravid så 😃

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Arinya
0

#5 Helt galet! Men de är inte ofta, utan bara när jag är hungrig eller sugen på nåt att tugga! Då åker osten fram! :p

[00livia]
3

Bätte ost än godis 😛 ost innehåller ju proteiner! 😎

Min pappa har hjärntvättat mig med sitt eviga ost-tjat, han äter ost 24/7 skojar inte 😐 haha. Därför kände jag mig tvungen att dela med mig av min total onödiga kunskap 😃

Arinya
1

#7 Hahah, söt! Men ja sant! :p

Nwmo
0

Ost :3

- Emil

Arinya
0
Smullis
0

Jag brukar också vara sugen på ost! :D Fast bara stureost 🦸‍♂️

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

Arinya
1

#11 Jag vill bara ha hushållsost :3

Smullis
0

Fast ibland mjukost eller den där fyrkantiga "ko-osten". Du vet den där franska i tärningar.. 😐

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

Arinya
0

#13 hahahah Ko-ost :P aah vet vilka du menar :p