När någon nära dör :(
Hej! jag tänkte bara att jag skulle vilja skriv av mig lite :)
Jag är en tjej på 16 år :)
jo, det är såhär för ett tag sen så gick min bonuspappa bort :( han var en underbar människa och nästan som en pappa för mig.. men så kom den dagen som var helt oväntad och man hann inte ens säga farväl :'( saknar honom något så enormt och han kommer alltid att finnas i mitt hjärta. Jag kunde inte föreställa mig att mista någon som man tycker väldigt mkt om kan göra så ont :'( fast det är ju som först då man känner hur mkt den personen betydde för en.
nu är frågan om det är någon mer här som har mist någon nära nyligen? skulle vara intressant om ni kunde skriva lite så känner man sig inte så ensam med all sorg.
Så tråkigt! Beklagar. Kramar! ❤ Min älskade kanin som betyder sjukt mycket för mig försvann förr tisdagen, jag vet inte om hon är vid liv eller inte.. Så kanske inte passande, men saknar henne som tusan..
ja usch sånt e ju också hemskt :( att inte veta om sitt djur varken lever eller är dött och är försvunnet.
Kanske inte nyligen, men jag har varit med om många dödsfall. Ett år gick sex personer i min närhet bort, så jag vet hur jobbigt det är.
B.la miste jag min mormor det året. Jag stod henne närmare än min egen mamma, och jag saknar henne fortfarande trots att snart är tre år sen hon lämnade oss.
Du kommer må bättre. Låt det ta sin tid. Det viktigaste när man går igenom en sorg tycker jag är att man tillåter sig själv att känna det man behöver, och agera utefter sin förmåga.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Beklagar.. Min biologiska pappa gick bort när jag var 5-6 år gammal.. :(
- Emil
#4 fy så hemskt :( hur gammal är du nu?
Jag är 14 nu :/
- Emil
Inte direkt nyligen… Men min farfar dog år 2000 (tror jag det var) och min morfar dog på min 19:e födelsedag… Världens sämsta födelsedag kan jag lova. Min kusin dog för ett antal år sedan i en hemsk sjukdom som hennes lillebror också har.. :(
Min farmor dog för något år sedan… Det tog jag nog hårdast för vi sågs oftare och hon ringde alltid och ville prata och hon var bara så häftig! Min gulliga farmor… Det sista jag minns att hon sa var till min pappa; "Du har så vackra barn. De är så vackra." 😢
#7 usch ja, så tråkigt att höra. men sånt e livet tyvärr :( jag vet inte hur jag skulle reagera om jag skulle mista min farmor :( tur så har jag henne kvar.
Nej så hemskt! Beklagar verkligen. 😢
Det närmaste jag kommit till att förlora någon nära är min extrafarmor och tre hamstrar. ❤️
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
Usch vad jobbigt! Det är när man hör sånt här man inser hur små en del problem egentligen är :( Kramar till alla ❤❤
Våran ena katt dog 24 november förra året, exakt en månad innan julafton.. ingen roligt jul kan jag säga.
Mitt marsvin alban eller mimi dock vet jag inte kön. Hon dog i förra söndagen är fortfarande tom inom mej. Hade henne från lör till sön. Vet inte döds orsak dock var hon liten som en hamster.måste varit jätte sjuk inne i kroppen starkare en. :-( saknar henne så. Hann inte ens till vett
Låt det ta tid och det är viktigt att gråta och att sörja. Prata med någon som du känner dig trygg med och bearbeta det i din takt.
Det är alltid hårt att förlora någon man älskar.