Hur mycket får ni?
Hur mycket får ni i Vecko/månadspeng? Och hur gamla är ni?
Jag är 13år och får 200 i månadspeng, och jag får köpa typ, ALLT själv, har tjatat på mamma att jag vill ha 400 - 500 hundra istället, för pengarna räcker ju inte till något!
//Johanna
Jag får barnbidraget, räcker inte det så får jag 100-200 till. Är 15 år.
jag får 500:- o sen 300:- på mobilen varje månad c:
sen får jag lite mer då o då under månaden x)
o jag är 16.
Jag kanske inte ska svarar på denna frågan då jag pluggar och får runt 8900 kr i månaden.
När jag var i din ålder dock, så fick jag ingen veckopeng. Jag fick pengar när jag behövde/ville (beroende på vad det var förståss) köpa något istället. 
// Lise
When nothing goes right, go left!
jag får 100 kr på mobilen varje månad, och 150 i månadspeng. Oh mamma köper kläder och mat till mig från "sina" pengar! :P
#3 Hade varit skönt om det hade varit så, men min aföräldrar har inte råd med att ge mig pengar när jag behöver/ vill! :(
Jag fick barnbidrag/studiebidrag från och med jag var 13 (tror jag). Det var runt 800-1050 kr då. 
#5 Du bör ju kunna få barnbidraget iallafall, men då får du vara beredd på att betala dina kläder och liknande själv, om ni har jobbigt med ekonomin.
Oh och förresten jag glömde säga det, men jag är 13 :)
Just nu får jag 400kr i månaden av barnbidraget. Tanken är att mina föräldrar fortfarande betalar mycket av mina kläder, inte allt, men mycket av det.
Fyller 16år i november så jag kommer inte kunna få mitt studiebidrag förrens Januari. Då kommer jag i alla fall få hela studiebidraget på 1050kr och behöva betala alla kläder osv själv. Förutom typ vinterjackor, skor jag behöver ect. :)
(Ska man dra in löner och sånt så blir det mer pengar för min del: Nu i sommaras tjänade jag en hel del på ett jobb samtidigt som jag jobbar på mitt kvälls/helgs jobb, men det har ju inte riktigt med saken att göra)
Har fått 300:-/månaden men så fort mitt studiebidrag kommer så får jag hela den summan i fortsättningen :)