Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 950 ggr
[Tilde]
0

Otursvecka

Åh, jag hatar den här veckan!! Jag har sån otur! :(

Först och främst så har mitt paket från en internetaffär fastnat i tullen. Jag ville ha en av klänningarna på min sambon födelsedag som är nu på lördag, men det kommer jag såklart inte kunna för tullen är efterbliven… *no offense* Seriöst, att ha tull är så extremt onödigt och dåligt, bara för det är svindyrt i Danmark och de inte vill att man ska köpa allt från utlandet… Svin.

Sen så var jag hos läkaren igår och skulle kolla med ultraljud på min hals och mitt nyckelben, för jag har svullna lymfkörtlar och svullet nyckelben. Lymfkörtlarna var för stora, men inte cancer-stora (som tur är), men de kunde inte säga att det var något mer än att jag hade en infektion i kroppen… Så jaha, jag har haft det konstant i två år nu eller?

Vad gäller nyckelbenet så kunde de inte se något alls med ultraljudet - och vad betyder det då? Jo, att det är själva skelettet som är svullet (ultraljud ser ju bara mjukdelar)! Så nu kommer jag sitta och oroa mig för skelettcancer för det är det enda som kommer upp när man googlar det… 😕

Cazzos
11

Efter regn kommer solsken.. 😊

Du kan överraska din sambo naken på morgonen. Jag tror att han kommer att uppskatta det lika mycket 😉

BunnyHope
0

#1 Hahah!😂 Ja de skulle nog va nåt.. 
Det kan du ju testa Tirin.
GapskrattarGapskrattarGapskrattarGapskrattarGapskrattarGapskrattarGapskrattarGapskrattarGapskrattar

Du är saknad…
Edward 31/8-11 5/7-12

Jojaton
0

#1 Om inte mer, haha :)

Men fy vad drygt, hoppas att det inte är något allvarligt med lymfkörtlarna och nyckelbenet!

Johanna - Instagram

[Tilde]
0

#1 Haha ;) Grejen är ju den att vi ska vara borta hela dagen, så jag ville ha de nya kläderna… Vill inte gärna debutera som nudist 😉

#3 Det hoppas inte jag heller, men nyckelbenet verkar bara bli värre och värre :/