Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 701 ggr
Pinglan00
0

Är det konstigt som jag beter mig?

Hejsan, jag har blivit tsm med en kille. Han har fyllt 15 och jag ska bli 13. 2 år i mellan alltså. Men varje gång han inte svarar på mina sms, inte kan va för förhinder och sådant. Till ex. denna helgen. På lördagen hjälpte han sin pappa med något. När han var klar med det så kunde han inte komma han sa att vi kunde va på Söndag. Och gissa vad. Då hade han spytt under natten. Han var i skolan idag sa han och då känner jag att han ljög. Det känns som han kanske är med någon annan, att han vill ha min kompis istället för mig, han är kär i någon annan, tänker på någonannan. Jag börjar tycka det är jätte jobbigt för jag är värkligen kär i han. Då menar jag insidan. Utsidan är inte det bästa men. Vet ni något sätt att få väck alla tankar? Min kompis sa att han berättat vem hans ex var och hon visade en bild på henne. Då började dessa tankar. För hon va ju inte alls förskräcklig. Jag kände att hon var snyggare en mig (vilket jag tycker alla är). Hur får jag bort dessa tankar?

simskakan.blogg.se

En blogg om TS4

Pinglan00
0

Ingen som vet?

simskakan.blogg.se

En blogg om TS4

[amysmatte]
1

Jag tycker du borde jobba med ditt självförtroende och prata med din kille om ditt problem, han borde väl förstå dig? Kommunikation är a och o ett förhållande!

OlgaMaria
2

Det behöver inte vara så att han är intresserad av någon annan. Det kan också vara så att han inte vill träffas så mycket/inte är så intresserad av dig som du är av honom. Du får välja mellan att försöka sänka kraven och förväntningarna eller göra slut. Din lycka hänger inte på den här killen. Älska dig själv och tro på din framtid!

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Pinglan00
0

#3 det var ju han som fråga… Jag har slutat skriva till han och låter han skriva först. Det fick mig sluta tänka på han för han skrev inte förräns nästa dag.

simskakan.blogg.se

En blogg om TS4

OlgaMaria
0

Det låter skönt för dig! =)

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus