Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: övrigt
Läst 847 ggr
:holmgreen:
0

Svårt att välja klänning, hjälp?

Haha jag och skriva rubriker. FML big time.
Nej, men om mindre än en månad tar min bror studenten och jag behöver hitta en klänning. Så enkelt är det. Och jag vet vilken form jag vill ha på klänningen, men har hittat flera jag gillar och kan inte bestämma mig.
Så jag skulle vilja höra vad ni tycker. Vad ni tror skulle passa mig liksom. :)

Vill ha en "skater dress". De ser ut såhär (1) i formen. Några exempel är den här (2), den här (3) och den här (4).  Jag  fastnade verkligen för den första men vet inte om den skulle passa mig. Alltså färgerna osv.  De jag verkligen funderar över är den 1a och 3an. 

Hjälp.. Vad tycker ni? Har ni något annat förslag som ni tror skulle passa mig? Priset är inte så viktigt, men under 1000lappen tänker jag.

Snälla var ärliga. Om ni tror att de skulle vara as fula på mig, snälla säg det haha. ^^

Nu får ni en bild på mig för att kunna tänka er in i vad ni tror skulle passa. Och yes, jag älskar mönstrat! ^^

Gaiezza
0

Helt klart fyran

Bacon, svaret är bacon. 

BettaSplendens
0

1an var ju riktigt cool! Skulle valt den eller 4an.

Gimbergsson
0

trean!

[MikeW]
2

lul, alla tycker olika. Ta den du tycker är bäst bara. Vem bryr sig vad andra tycker.

Plus så tänker alla här olika så du kommer inte direkt få något perfekt svar, ta bara helt enkelt den du gillar mest.

0

#4 sant men får sån besluts ångest hahah.

[Tuulikki]
0

Första eller sista tycker jag :)

Pennybus
0

Första :)

"i'm not scared of dying but i'm awfully terrified of dying alone"

0

Tackar! :) Har inte riktigt bestämt mig än, kanske köper flera. ^^
Det är inte bara min brorsas student, utan det är en del barndomskompisar också + några dop snart. ^^
*Ser-det-som-en-ursäkt-för-att-shoppa-yes-indeed*

Till dopen ska jag ha något ljust. Vet inte varför, men det känns som om det vore fint med tanke på att det är just dop. ^^