till er som undrar
till er som undrar så har jag varit borta ett tag för jag insåg att jag inte var mogen för iFokus men efter typ 3 månader insåg att jag hade mognat för min ålder så jag kom tillbaks men jag är inte elak längre och tar inte åt mig skit.
välkommen
Ändrar min kommentar.
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Du insåg? Det var väl snarare så att du fick skrivförbud på flera sajter… Man får för övrigt inte skapa nya användare på sajter där man har skrivförbud.
Håller klart med #7. Förra gången efter att dramanda1 blivit avstängd gjorde du jofse och skrev samma saker -.-
Ärligt talat: Bra om du har ändrat dig men faktan kvarstår: Du har fått skrivförbud = får inte skapa ny användare plus att du sa exakt samma sak när du skapade jofse^^ och ändå höll du inte det.
Så svårt att tro på det ärligt talat, även om du kanske skulle mena det, eftersom du har sumpat så många chanser.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Precis som Frida skriver så fick du en andra chans redan. Så skriver du minsta lilla som bryter mot skrivreglerna, eller får jag klagomål om dig så får du dessvärre skrivförbud även på denna användaren. Hoppas du kan sköta dig.
TS om du nu mognat, varför pekar du då fuck you fortfarande på din profilbild? :P
#7 👍
"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"
#7 hhahahhahahah
#7 hahaha klockren!
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
#7 haha inte bara jag som la märke till det
simskakan.blogg.se
En blogg om TS4
Fast att peka "Fuck you" har inte med mognad att göra 🙂
Beror ju på sammanhanget osv 😉
#12 "jag älskar alla människor" pekar "fuck u" på bilden bredvid XD
#13 Har inte kollat hennes profil vad hon skrivit 😉 Jag syftade på just "fuck you" 😛
Haha ganska lustigt ändå :P
Du är verkligen inte mogen när du lägger till mig i random grupper på kik med dina störande vänner. Och varför peka fuck you? Vet du vad det brtyder? ._. Älskade vän, väx upp.
#16 samma sak gjorde hon med mig! ._. sedan bad hon mig att gå ur gruppen -.-
"jag älskar alla människor" - pekar finger på bilden brevid.
Gjorde min dag hahahahha
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
Vet du vad fuck you betyder Josefin? :)
Fattar du nu varför ingen gillar dig? För du betett dig så jävla dåligt. Tänk innan du skriver saker, och för mig hjälper det inte att du säger förlåt. Du fick ett X antal chanser och sumpa alla. Ditt problem egentligen.
#20 Ta det lugnt! Nu är TS här på sidan igen och det är bara att hoppas att TS sköter sig.
Du är saknad…
Edward 31/8-11 5/7-12
#21 Fast jag förstår att folk är trötta, då TS har fått båda en, två och tre chanser liksom på sig 😮
#21 Sometimes the truth hurts, håller med #20, tycker hon förtjänar order efter så som hon har betett sig.
#23 Jag vet att hon har varit taskig mot flera, men reagerade på att MiniPim blev arg, nu när hon inte gjort något.
Du är saknad…
Edward 31/8-11 5/7-12
#24 Du vet nog inte hur mycket hon har jiddrat med Minipim. Till och med jag, som inte är världens aktivaste har tröttnat på henne. Om jag får lägga mina ord helt ärligt så tycke jag inte att hon borde få fler chanser. Om man kollar på allt gammalt hon skrev då, så är hon inte värd att få hålla sig här på iFokus :) Men det är vad jag tycker!
Bacon, svaret är bacon.
Bara jag som undrar varför Tirin låter henne få en till chans? Egentligen ska man ju inte ens få en andra chans och det här är hennes tredje! Och vi verkar ju uppenbarligen inte vilja ha henne här på sajten..
#25 Nej, det vet jag inte.
Men som jag sa i mitt förra inlägg; så reagerade jag på att hon blev arg , nu när hon just nu inte har skrivit något taskigt. Förut förstår jag om MiniPim blivit arg då TS hade betett sig dumt och taskigt.
Men jag tycker att hon ska få en.. 3:e chans? Men om hon är taskig igen en enda gång så borde hon få skrivförbud med omedelbar verkan, det är vad jag tycker.
Du är saknad…
Edward 31/8-11 5/7-12
#26 Det har jag också sagt till henne. Diskuterar med medisarna om detta faktiskt, men det är inget jag vill prata öppet om :)
Hon hade väll dramanda, dramanda1 och jofse^^ (ev. Nån mer?) innan, så minst 4e chansen ^^ förstår att tirin inte vill ta det öppet, och vi kan inte pressa henne till att ge henne skrivförbud, så vi får helt enkelt se hur det blir och hoppas att inte josefin är elak igen om hon får vara kvar :)
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
#28 Okej, jag förstår att du inte vill prata om det öppet men jag ville bara säga vad jag tycker! Enligt mig är det inte okej att kränka, hota och förstöra och ändå få fyra chanser! Då skulle jag också kunna vara sjukt elak och sedan fortsätta och fortsätta tills jag bestämmer mig för att sluta och be om en ny chans.. men jaja, jag bestämmer ju inte.
#27 Hon har skrivit elaktheter via annat, nyligen till Minipim.
Hon har varit väldigt elak mot både mig, MiniPim och flera andra, bett om ursäkt och sedan fortsatt på samma vis igen. Fått många chanser.
Hade du vetat allting TS har gjort, hade du förstått oss 🙂
#27 Vet du ens vad hon har skrivit? Kanske inte dt bästa att ta upp här nu, men det var en sjuk sak som hon kan ha blivit polianmäld pga. Tro mig, hon lägger till mig i massa grupper och skryter om sina iPhones och allt. Jag tycker verkligen inte hon ska å en 3e chans, då lämnar jag sidan. Skitsamma om hon säger att hon ska skärpa sig, sa hon förra gången också och hon började klaga på att hon haft anorexia. Därför fick hon enligt sig själv skriva trådar där hon skrev att jag är ful. Men ja, jag tycker INtE hon ska få en tredje chans. Men tyck det du, jag säger inte emot dig. Det är vad jag tycker, och jag tror inte du fanns på den här sidan när hon skrev sjukt olämpliga grejer.
Har hon skrivit saker nyligen till dig, Aynaz??
#32 Team lämna sidan om hon får stanna kvar!😃
#32 Jo, jag fanns här när dramanda fanns. Dock var jag inte så aktiv i att skriva i trådar, jag läste dem 😉.
Som sagt vissa lärs sig inte hur många chanser man än ger dem 😕..
Du är saknad…
Edward 31/8-11 5/7-12