Killen gör mej galen!
Hej alla, mitt 2a inlägg här om Samma kille då. Asså okej vi va väl typ på g innan , för ca 2 månader sen! Men helt plötsligt så bara bröt vi kontakten(hände lite saker i skolan osv), jag blev fett ledsen grät i dagar! Sen så, igårkväll så skickade jag bara ett helt vanligt hej på fb till honom, bara för att lixom, han svarade oh vi snackade lite, sen så skrev han typ "men vi kan smsa ist om du vill" eller nått i den stilen! Jag smsade , han svarade super gulligt typ "hej sockertopp", oh vi smsade ett tag(förr så brukade vi smsa i timmar , hela nätterna), men så helt plötsligt så bah skickar han "natti ska sova
Men vadå? han kanske var trött?
tror du tänker på det för mycket
"I think you think too much"
#1 Tröttnar man och inte vill vara tillsammans medpersonen mer, bryter man inte bara kontakten huxflux, så himla fel och fegt i mina ögon 😮 Och verkligen inte rätt mot personen som man är tillsammans med.¨
----------------------------
TS: Tror du tänker för mycket. Andas och ta det lugnt 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#4 så om man gillar någon får man aldrig sova? Måste man vara uppe hela natten, varje natt då? Har du ens läst hela inlägget?
#5 Ja jag har läst inlägget. Och vet inte vad du har fått dina påstående ifrån, för hittar inte det i inlägget alls. Ja de smsade hela nätterna osv, men vill man inte det, säger man ifrån och i så fall stänger av ljudet eller mobilen om inte personen i fråga accepterar det, man skiter bara inte i att säga något, i mina ögon.
#6 men jag fattar inte? Han skrev ju bara "natti", det är väl inte så farligt? Grabben var ju trött
synd om ts 😕dock tycker jag han kunde åt minstånde ringa och säga att det är slut!😡 tycker att han gjorde fel mot dej. en styrke kram till dej ts. 🤗 du ska inte tänka på det så mycket .
#6 han var trött. Han sa: Natti, ska sova. Då sa han någonting, eller hur? Bara för att man vill sova, betyder inte det att man bryter kontakten med någon.
TS: jag tror du tar det för allvarligt, snacka med honom face to face så ska du se att det löser sig 🙂
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
#9 Det har jag inte påstått heller! Eller antytt heller. Läs om, och läs rätt 😉 För jag har varken påstått eller antytt till det… (och ja jag har läst igenom det jag har skrivit innan jag postade det).
#7 Och jag fattar inte vad du menar heller.
jag har inte påstått det heller!
----------
Jag ger upp med att försöka förklara, eftersom det inte verkar som om folk läser det som står 😮
Bye!
(läser inget mer som skrivs efter detta, får går ur tråden, så inte lönt att skriva ett svar till mig här, utan får ske via PM i så fall).🙂
#10 haha okej vi får släppa det nu, vi förstör tråden. Jag menade helt enkelt att jag inte tyckte det var så farligt att han skrev "natti". Det var allt.
#10 dock är det inte vi som inte läser, utan det är nog du som inte förstår vad vi menar. Det är ändå två mot en, borde väl säga ngt?
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
#10 haha asså vad menar du egentligen med dina inlägg?
Till TS - han var antagligen trött och ville sova, eller så hade han inte lust att smsa mer. Bara för att han säger godnatt betyder det inte att han ogillar dig och inte vill prata med dig mer igen?
Jag håller med övriga.
Du tänker för mycket på det.
Han var trött. Han ville sova. Han sa godnatt och somnade. End of story.