Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 11971 ggr
siaames
3

Gröna lund VIP åkband

Hej! Med vip åkbanden från gröna lund så kan man ju åka med dom vilken dag man vill men märker dom om man har åkt med vip åkbandet en dag och åker med samma nästa dag? 

För dom gäller ju i vilken dag som helst så är det inte svårt för dom att se om man luras? 😉

Min kompis har vip åkband och hon undrar.

Tacksam för svar!

siaames
0

Ingen som vet nånting eller tror?

[cookies]
0

Om du ENDAST visar det så kan man luras med scannar de kortet så säger jag bara lycka till att åka 2 dagar på det ;)

siaames
0

#2 Det är ett åkband, kan man scanna det? 😃

-Idaoh-
0

du menar guldkortet ? har för mig att de byter utseende på åkbanden  dagligen , gjorde de förut iaf ;)

siaames
0

#4 Menar vip åkband. Det är ett åkband man kan åka med en gång vilken dag som helst, det står vip åkband på den och den är blå.

Dom man köper på kassan kan man bara använda den dagen och nästa dag byter dom färg, om du förstår skillnaden 

Så därför kanske man kan luras med vip åkbanden ;)

-Idaoh-
0

vip åkband .. har man ett guldkort får man ett åkband per dag , så man behöver inte återanvända , vilket man inte kan då de byter färg på både "vip" och vanliga åkband varje dag för att annars kan man bara ge åkbandet till en kompis nästa dag och då tjänar inte gröna lund på det . därför det inte går att smussla med åkband . och guldkort går inte att låna ut och hämta ut ett åkband på då de tar en bild när du köper den så man kan bli identifierad :p

-Idaoh-
1

forskade lite nu och har aldrig ens hört talas om dom . Men de får bara användas en gång , men om man sköter om det och inte får de helt knögligt går de nog att fixa gratis åk dagen efter igen

siaames
0

#7 Det tror jag också :)

Tessaloniko
0

tror att dom kanske byter ut bandet vid entreen till dagens "färg" ..?