Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 3995 ggr
[Tilde]
1

Klotterplank #23

Nummer 23! :)

[Tilde]
0

Idag vaknade jag upp från en mardröm och insåg att jag knappt har några vänner kvar… 😕 Längtar så tills jag börjar studera och träffar nytt folk!

[schäfernronja]
0

Efter detta löp kastreras Rio (först kemisk kastrering). Aldrig vart med om värre! Inatt så försökte han på Ronja vilket resulterade i en tillsägelse varav att Rio gallskriker mitt i natten (av rädsla) och jag fick typ hjärtinfarkt och var livrädd tills jag insåg vad som hänt. Lagom kul! ;)

Quenzi
0

Jahapp, vart hos skolsköterskan igen då..

PJUM

[Spökriddare]
0

Jag är trött :(

Hoshi99
0

FML -.-

[Tilde]
0

Jag har Criminal Minds-maraton, men får gå ut till kaninerna innan de river ner hela balkongen xD

Workingdog
2

Är så kär så det är helt sjukt. Åååh

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

Fridaaaa
0

Solat ute, så himla skönt väder ute! :D
Ska ta det lugnt resten av dagen….

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Lewwi]
0

Jag vill också vara kär…

Workingdog
4

Det är första gången på hur många år som helst som jag inte behöver fejka mitt leende, som jag faktiskt är glad och lycklig, på riktigt! Kommer inte ens ihåg senaste gången det inte var fejk… och inget kan beskriva känslan! Älskar det här!

/Mvh Jennifer

[rocklover]
0

:D nu ska jag ner i skogen ^.^!

Anoki
0

Ute och myser med ninerna, och har en lös :')

[rocklover]
0

._. Are u serius!? ._. Man går jordens längsta promenad med hunden, lyckas vricka foten, och som tack så får man se att dina föräldrar har tagit din dator ._

[MiniPim]
0

Bokstavligt talat, jag orkar inte mer..

Juliaskaniner
0

Ättika i ögat. Ouch..

www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -

Smullis
0

#13 :o Ta deras dator._.

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

Dipsie'n'Poo
0

One Direction imorgooon! 😍😃

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.seHjärta

Smullis
1

OJ. Såg nyss ett par gamla trådar där jag hade skrivit i, och tja.. um, ehe 😛 

Sen förresten, hatar Currysmaken. Smakar tråkigt och mår illa bara av tanken på att man skulle kunna göra en curryklubba.. och sen äta den *åh, spyr*🤢

Dipsie'n'Poo
0

Någon som gillar att ställa frågor? 😇😃

http://ask.fm/DebraWE

gaabriellaaa
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag för 4 år sen så föddes en av mina bästa vänner. Grattis pälsbollen <3

Workingdog
0

#20 GRATTIS SUNE!

/Mvh Jennifer

Arinya
0

Såg Iron man 3 med hjärtat idag, den va bra

Juliaskaniner
0

Jag vill baka, har tusentals ideer juuu.. #20Grattis igen sune! :D

Fridaaaa
0

#20 Grattis 🎈

Hoshi99
0

Dubbel post

Hoshi99
0

#20 Grattis! (Vad söt h*n är!)

Dipsie'n'Poo
0

FETT TAGGAD INFÖR ONE DIRECTION 🥳

[schäfernronja]
1

Har promenerat 2mil idag! En mil med Ronja och en mil med Rio och Theodor. Mina fötter gör ont ;)

Anoki
0

Känslan är så go när man e påväg hem från att ha shoppat haha.. Ja jag hatar sånt x)

Arinya
0

Sov 2 timmar nu… skulle tränat, fan aja men nu behöver jag inte oroa mig för nåt projektarbete mer iaf!

[Tilde]
0

Ska vara hundvakt i helgen! Ska förmodligen också hämta upp en avelstrio av leopardgeckos! 😃

gaabriellaaa
0

#21, #23, #24 Tack säger han till er alla 😃😃
#26 tack 😃 jo han har sina stunder ibland 😉

[GerbilLooover]
1

:D Ritade inatt :D

[rocklover]
0

#33 det är en städare som ska till sitt jobb right?! :D

[GerbilLooover]
0

#34 Jaaa! :D (Eller nä ^^)

MarHai
0

Hybrid theory ❤️

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

[GerbilLooover]
0

#36 Det albumet är awesome :'3

[rocklover]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

XD ett par swaggers kom in på tåget som jag åkte med, hade nyss satt på "Ultima Thule-Äckel och as" XD

Fridaaaa
0

Vill ha åska nu….

[rocklover]
0

#39 jag med! :D kan inte Tor ta Mjölner och ge oss lite åska? :(

Fridaaaa
0

#40 Ja hade inte varit fel 😉

[GerbilLooover]
0

Åska är så mysigt :3

Fridaaaa
0

#42 Ja visst är det 😃 Speciellt när man ska sova tycker jag😛

Juliaskaniner
1

Städat ute hos kaninerna hela dagen, så fint blev det faktiskt :D

Dipsie'n'Poo
0

Kan fortfarande inte tro det. Att konserten är över. 😢

[rocklover]
0

BWAHAHAH! min natthumor asså ._.

Anoki
0

Jag kommer faila så totalt sedan… -.-"

nottheonly
0

Jag blir ju avis på alla härinne som hittat kärlek och som skrivit hur mysigt de har det!! är glad för eran skull 😃

Arinya
0
Quenzi
0

Jag visste att det var bäst att hålla sig ifrån socialt liv, 4 timmar med en gammal kompis och jag har lärt mig vara avundsjuk igen. 😡

PJUM

[GerbilLooover]
0

Måste köpa spelet Alice: Madness returns 😃Hihihi 😃

[Tilde]
2

Snart lanseras ännu en sajt här på iFokus som jag är värd för! Ser så mycket fram emot det! 😃

Fridaaaa
0

#52 Kul! 😃

:holmgreen:
1

Ska man ta o släpa sig upp ur soffan kanske? Funderar på att åka och shoppa idag :3 behöver 2par nya klackar, ett par ballerina skor och två klänningar till brorsans student och kusinens dop. Det är det jag behöver, men sen lär jag komma hem med lite mer än det också hehe :]

Jessicahagstrom94
0

Cruising i Gävle idag :) jag ska sitta i en amazon.

ska någon dit?

[Tilde]
0

Känslan när sambon säger att han kommer hem med en liten överraskning för han var ganska elak igår… 

Nellie007
1

För andra gången jag träffade min stora idol YOHIOSkrattar Kommer inte kunna smälta det den här gången!😍 Är helt sjukt att man har rört honom och till och med pratat med den underbara killen! ❤️

Vickan1997
0

Snart tävling på bloggen igen!:) http://www.nattstad.se/NinjaaVickaan

Anoki
0

Åhhh så stolt över mina små ninisar :D <3

Quenzi
1

Åhh.. Fick reda på att en av mina förra katter har gått bort…  😢

PJUM

0

Pluggade, sen hamnade jag lite off track och gick in på RåttorIF och satte igång Spotify, så nu kanske jag ska få hem två små flickor.. Hehe, så kan det gå. 😃

[00livia]
0

Jag kommer gå i pension (stavas det så?) i förtid. "Olivia 13 år går i pension, allt för att slippa redovisa en sak i skolan". Ser rubrikerna framför mig :p hahah. Nämen ärligt, jag kommer va sjuk då…

Jessicahagstrom94
0

#62 Haha! Framför hela klassen eller? Trodde också att det skulle bli såna rubriker fast med mitt namn när jag skulle redovisa 2 saker på en vecka, jag har skräck för att stå där framme vid tavlan.. men jag gjorde det! :)

[00livia]
0

#63 Åh, aa. 10 minuter långt tal. Usch, får panik. Har verkligen inga bra minnen av att redovisa. Börjar skaka och gråta, så modig är jag, haha 😛Vad bra att du gjorde det! Då får man en härlig egoboost 🙂 men jag vågar/vill verkligen inte… Just nu överväger jag faktiskt pension..

Anoki
1

Jag hatar måndagar, kommer speciellt hata morgondagen. Åhh gör vad som helst, bara jag slipper skolan! xO

[Tilde]
1

Imorgon ska jag till sjukhuset och "ultraljuda" min hals och nyckelben… Hoppas jag får svar på vad som är fel!

[Lewwi]
0

Gör seriöst vad som helst för att slippa skolan imorgon! Skulle kunna fejka att jag är sjuk men jag har match sen på kvällen, fan asså!😭

Jessicahagstrom94
1

#64 Min vän började gråta och skaka, men hon gjorde det också och läraren var jättestolt efteråt! :) i och för sig handlade det om hela betyget, så man var ju tvungen. Jag hade inte gjort det annars, och inte hon heller. Förstår dig!!

Fridaaaa
0

Vaknar med illamående, fryser, trött 😮 Inte tid att bli sjuk!

0

Usch vad jag mår illa. Jäkla tåg -.-

Jessicahagstrom94
0

Orkar verkligen inte med att våra betyg sätts redan på fredag nästa vecka.. det är ju helt sjukt…

Arinya
0

#68 Ingen kan tvinga en person som har jättesvårt för att redovisa att gå fram och redovisa för hela klassen. Har fått det berättat för mig om och om igen och av min bror som sitter i gymnasienämnden :)

Åh, jag känner mig så oförberedd på att avsluta skolan…. jag har inte hittat någon som kan fixa mig till balen, inga skor inga idéer, skickade ut inbjudningar till studenten igår och har inga planer alls… min mardröm jag hade här om natten kommer bli sann, de kommer sluta med att jag sitter vid datan och GLÖMMER studenten….åhh shit.

Jessicahagstrom94
0

#72 Ville vi klara betyget i kursen var vi tvungen. :)

Arinya
0

#73 Ingen säger att du måste redovisa inför hela klassen, däremot privat med läraren! Om de nu inte var en sån kurs! Men t.ex. i Matte, engelska osv. men sen finns det ju såna "pratkurser" vad de nu kan vara för nåt och då förstår jag! :)

Jessicahagstrom94
0

#74 Vi fick inte göra inför bara några, vi var tvungen. Tro mig, vi tjatade väldigt mycket om att inte behöva. :)

Fridaaaa
0

#74 Jo man är tvungen i regel, var i på de skolor jag gått på, både grundskolan och gymnasiet. Eller i liten grupp om det var stor klass eller så, om man hellre ville det.

Jessicahagstrom94
0

Vi fick inte ens göra i en mindre grupp trots att vi är 26 i klassen typ :s

Fridaaaa
0

#77 Ok ja det var kasst av läraren 😮 När ni är så många.

Jessicahagstrom94
0

#78 Sjukt dåligt!

0

Det mesta måste vi redovisa i hel klass. Vi är 35 personer i min klass. :)

Quenzi
2

YES! Kommer få byta skola efter sommaren! :'D Hejdå skit klass, skit lärare och allt annat som är skit! :D

PJUM

Juliaskaniner
0

Vi måste också, vi är 30 pers och jag har en fruktansvärd socail fobi och kan veekligen inte.

Juliaskaniner
0

Åh, till hösten ska min älskade lovis få bebiiis! Och till vinter/våren ska min älskade bebisspåra få egna bebisar :)

Zorro_Tiger
0

Jag har hittat en meatball! :D

"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"

[rocklover]
1

#84 och dety är..?

ska cykla med min kompis på fredag! :D frågan är bara vart vi ska..? O.o

Zorro_Tiger
0

#85 Svårt att förklara men någon som är lite som Nicole, Jenni & Deena! :)

[rocklover]
0

#86 och vilka är de? *trög*

Zorro_Tiger
0

#87 Personer som varit med i Jersy Shore! :)

[rocklover]
0

#88 och det är?..känner mig lite efterblien :S

[Lewwi]
3

#89 Förlåt men HAHAHAHAH

Zorro_Tiger
0

#89 Orkar inte riktigt förklara nu, Googla eller något, kan skicka ett pm och förklara imon! :)

Fridaaaa
0

#89 Man kan inte veta allt hehe
Det är ett program (enligt mig kasst program) som går på tv 😉

[rocklover]
0

#92 det kan ju förklara en del ;) jag kollar aldrig på tv..och de få gngr jag gör det så kollar jag på discovery science 🤓

[00livia]
0

Det är typ som paradise hotel… :P.

[rocklover]
0

#94 och vad är paradise hotel? O.o

[MiniPim]
0

Vad är dom två sakerna ?

[rocklover]
0

#97 yees! nu verkar inte jag så värst puckad och efterbliven :3! trodde jag var ensam med att inte veta vad de är!

O.o har lyssnat på denna hela veckan..detta är verkligen inte min musiksmak!

Fridaaaa
0

#94 Nja jag tycker inte att det är så likt Paradise Hotel 😛

#95 Paradise Hotel är med ett tv-program som gick innan 😉

Hoshi99
1

ASSÅ SKIT OCKSÅ!!!!! VI SKA BYTA ALLA VÅRA LÄRARE!!! VARFÖR VARFÖR! KOMMER NOG BYTA SKOLA!!!

Jessicahagstrom94
0

Ok.. tar studenten om exakt en månad, betygen LÅSES den 30 maj, allt ska vara inlämnat helst senast 24 maj.. och hur många rester har jag + uppgifter? jo, minst 14 grejer. då har jag inte ens fått reda på vad jag ska göra av alla lärare än, det är en lärare som inte svarar mig… plus att vi säkert får fler uppgifter?

0

#101 Andas! Haha nej men gör det du vet vad du ska göra helt enkelt! Planera in när du ska göra allt och känn att du har koll. Då slipper man stressen och ångesten som kan dyka upp när man minst behöver den👍

Jessicahagstrom94
0

#102 Haha jag andas!

Smart, det ska jag göra :)

Fridaaaa
0

#100 Varför ska ni byta alla lärare? låter konstigt?
Och byter du skola byter du ju också lärare 😉

[rocklover]
1

Why?! vi blev indela i grupper på musiken och min grupp sprang in i ett rum, jag upptäckte att en utav tjejerna hade tjuvat vår lärares tändstickor för att tända ljus men jag blev såklart rädd så vi släckte ljuset, det började lukta rök så vi öppnade ett fönster…sedan slängde tjejen tändsticksasken på mig och drog ett torrt skämt ._. såklart så skulle musikläraren komma in, det luktar fortfarande rök, fönstret står öppet och där sitter jag med ett par tändstickor…o.O min ursäkt var "hon..hon..hon där tog dina tändstickor *rodnar*!" hon bad mig att spela upp skiten jag tränade på..jag fick total hjärnsläpp och fattade inte ett skit -.- hon sa "SOPHIE! du har fått 2 hela lektioner och allt du kan är bara början!? borde jag bli orolig?" 😞

[00livia]
1

Måste byta skola NU. Om det inte hade varit mot sajtreglerna så hade det varit massa svordomar i den här meningen. Men jag tänker inte bryta mot några regler så ni får föreställa er dom istället 😉

[rocklover]
1

#106 samma sak här! ._.

Smullis
1

#106 Samma här 🤔 Vill/kanske ska byta till en mindre eller något.

[00livia]
0

#107-108

Bra att man inte är ensam 😃

Jag vill också byta till en mindre skola, gärna med bara killar.

[rocklover]
1

._. fick precis veta att min tjejkompis kom in på Mörbyskolan…hon är redan extremt taskig och så..O.o vill inte träffa henne mer när hon väl har börjat! hon kmr att förändras och bli en..snobb! D:

[00livia]
0

Mörbyskolan var jag inne på att börja i. Bor nästan där ;). Ganska snobbigt där ja,  så jag valde bort den… #nooffense

[rocklover]
1

#111 Välj JENSEN education Vasastan ;) ska börja där i höst :3! vore kul, att träffa dig ;3!

Quenzi
1

NEJ! En annan i min klass ska oxå börja i den skolan sen, ville ju komma bort från klassen, inte att dom hänger med. Dx

PJUM

Hoshi99
0

#104 Jag har absolut ingen aning! Jag byter ifrån 7:an till 8:an samma skola och allt!

[00livia]
0

Kika mig 😃 plzzdontleaveme

Zorro_Tiger
0

#89 Jersy Shore är ett program där 8 personer (Guidos & Guidettes, berättar mer om de senare) flyttar in i ett hus tillsammans över 1 månad på sommaren. De har de flesta gånger bott i/vid Jersy shore.  

De jobbar i en butik som heter Shore Store och där säljer de tröjor, linnen, solglasögon och aa, det är en klädesbutik! ;) 

Nu till Guidos (killarna) & Guidettes (tjejerna: En guidos livsstil är "GTL",  På svenska står bokstäverna för gymma, sola (i solarium) &  och hämma/lämna tvätten (kemtävtt). Både tjejerna och killarna festar mycket och de stället de brukar gå till är Karma. Där plockar killarna med sig hem någon tjej, och de tjejerna är ju "engångs" liksom. 

Det blir ofta bråk men de kallar sig ändå en familj, de har söndags middag där de själva lagar maten och aa, de de är som en familj (Dock brukar de olika familjemedlemmarna inte ha sex med varandra, hehe…

Programet går på MTV.

Liten JS ordlista:

Meatball: En kaxig, lite "blondin-förrvirad" tjej som inte bryr sig om vad andra tycker och gör precis som hon själv tycker och vill.

Smosh: Att ha sex.

MVP: Mike, Vinny & Pauly (tre av killarna) kallar sig det när de bara är de tre som ska ut.

Detta var bara en liten snabb förklaring, om du undrar något mer säg bara till! :)

LLLINN
1

Är kär i Luke brooks!!! Någon mer janoskinator här inne :D?

"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks

8/5-13 & 1/6-13

[MiniPim]
2

Jag fick C och B nationella i svenska! :))

Juliaskaniner
0

Jag vill töja örat, skaffa snakebites eller angelbites och ta hål i tungan.. Åh, drömmar!

[rocklover]
0

är det normalt att äta musli med juice? O.o

0

#120 Hahah that sounds scary! :O

[rocklover]
0

#121 tyckte jag med O.o sdedan råkade jag ta juice istället för mjölk..det var ganska gott O.o

Smullis
0

#122 Ta patent på det! :O

Fridaaaa
0

#120 Haha låter mysko 😛

Quenzi
0

Råkade ha sönder fodralet till min Notes From The Underground skiva, den kostade över 300 kr, mamma kommer döda mig… D:

PJUM

[GerbilLooover]
0

#125 Byt med en annan skiva då ;) Min Swan Songs skiva hade ju trasigt fodral, så då tog jag bort det där "locket" och bytte ut det till ett annat som var helt

Quenzi
0

#126 Byt och byt, mamma kommer fortfarande döda mig. -.- Hon blev galen bara av att laddaren till mobilen gick sönder, och ändå var det pappa som betalade den. ._. Det passar sååååå bra att jag hamnade i en familj utan pengar och samtidigt är jätteklumpig och har sönder en massa saker och alla runt om kring mig har rika familjer. -.-

PJUM

Juliaskaniner
0

Börjar bli lite pengwr nu :)

Dipsie'n'Poo
0

Börjat en ny tjej i min klass. Verkar schysst! :D

Och idag var första gången jag fuskade på ett prov. Måste vara sista också!

Jessicahagstrom94
0

päron är gott som kvällsfika.. :)

nottheonly
0

vill också känna kärlek..

Revolt
0

haha jag var magsjuk igår och har mått helt prima sen jag vaknade imorse, men måste vara hemma hela veckan bara för att jag smittar.

#kännsbra

~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥

Jessicahagstrom94
1

För några veckor sedan hade jag ca. 25-30 rester att göra, nu har jag (vad jag vet just nu) 7 rester och 4 uppgifter (ej rest) att göra. Men jag har fortfarande inte fått svar av en lärare vad jag behöver göra i hennes ämne så där får jag ju säkert några fler. 

Men ändå! Tycker jag har jobbat väldigt bra! Bara idag har jag lämnat in 2 uppgifter, 2 kompletteringar och skrivit 1064 ord på en fördjupning, samt en hel del på en annan fördjupning och lagt till 4 färg-grejer på en grafisk manual.

Duvethon
0

Jag fick min första ångestattack idag i klassen, aldrig varit med om det när jag varit med andra..

Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.      

Quenzi
0

Ända gången man frivilligt vill lyssna på dålig pop musik, då får man inte det.

PJUM

[rocklover]
0

#136 O.o!? 

skulle ge min kompis hennes mobil idag..slutade med att vi låg ner på golvet, garvade och brottades O.o

Quenzi
0

#137 Eurovision semifinalen, men såklart skulle det vara en "jättespännande" ishockey match som mamma skulle kolla på just nu, vet inte varför, hon kollar inte på ishockey annars. ._.

PJUM

[rocklover]
0

#138 oh..mamma försökte få mig att kolla och kolla genom att skrika "SOPHIE! KOM OCH KOLLA! VI SAKNAR DIG <3!" jag svarade "Mamma..jag sitter 5 m ifrån dig ._."

0

#134 bra jobbat :D

Jessicahagstrom94
0

#140 Tack! :D

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.