Vad tycks om födelsedagskortet?
Vad tycks om mitt födelsedagskort till min sambo? 😃 Tog en hel dag att göra, haha
Framsida:
Baksida:
Inuti (hälsningen):
Inuti (överraskningen):

Jätte snyggt! ;)
Ser väldigt bra ut!
Super söt kort :-)
#1 #2 Tack så mycket! :)
Jag ville hålla mig till zoo-temat. Ska också ha på mig en klänning med tigermönster när jag väcker honom med frukost på sängen. 😃 hihi
Jäklar vad duktig du är! Vad kul att du gör en hel grej av presenten, blir mycket roligare då :).
"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks
8/5-13 & 1/6-13
GAHA GUD VAD SNYGGT!
Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens 🙂
#4 Tack 😃 Haha det är typiskt mig, jag älskar temadagar och liknande grejer!
#5 Taack! 😊
Vad coolt! :)
- Emil
Så fint! Jag gillar hur du fick till strukturen på ormen :)
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
#7 Tackar :)
#8 Åh, jag ska aldrig mer måla fjälliga reptiler med akvarell, det är typ omöjligt! 😂 Men tack så mycket!
#3 Varför inte ha en fjäderboa runt halsen?
Du är saknad…
Edward 31/8-11 5/7-12
#10 Haha det vore väl passande. Har dock ingen. 😛 Fast å andra sidan har jag riktiga ormar, men de trivs inte att hänga över axlarna. xD
Helt underbart!
/Jennifer
♥ http://jennuts.blogspot.se ♥
#12 Nämen tack så mycket! 😃
#0 Vad duktig du är på att måla.
Vad duktig du är, och vilken kul ide! :D
//Julia
#14 Tack så mycket! 🙂 Är nybörjare med akvarell (började måla efter jul då jag fick ett akvarellsett i julklapp), så jag har fortfarande mycket övning kvar. ^^
#15 Tack! Hihi jag hoppas att den uppskattas! 😃
#14 Då skulle du ha sett mitt första försök med akvarell*s*. Du ligger före mig med "hästlängder":).
Vilken rolig present! Kortet är supersnyggt! :)
//Linnea
Medarbetare på Cockerspaniel Ifokus
Hahah akvarell är det när man ska ta mycket vatten och lite färg?? Jag gör tvärtom iaf xD Sm sagt Tilde, jättefint!!
#17 Haha 😉
#18 Tack så mycket! :D
#19 Nja, det beror ju på hur stark färg man vill ha. Ska färgen vara stark är det bara lite vatten och mer färg :) Tack så mycket, lilla A! ^^
Kan säga att han uppskattade presenten och tyckte det var kul att jag klädde mig efter temat, haha. Sen var frukosten underbart god också, om jag får säga det själv! 🤪
Bacon & ostmacka, jordgubbssmoothie och nutella-cupcake!