Ullared?
Har ni varit i ullared? Vad tyckte ni om sortiment + pris?
Jag ska dit 5-7 juni :) Ska bli jättekul.
~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥
Tummen upp för ullared! 👍
En del priser är desamma men du kan hitta så mycket bra och de flesta saker är väldigt billiga! ^^
Shoppa loss ;)
Ullared äger 😃
Har aldrig varit där :P
Jag har varit på Ullared flera gånger! Det är billigt, å andra sidan handlar man ofta så mycket att det inte alls är billigt. Sortimentet är skitstort, så ha någelunda koll på vad du vill handla när du är där. Inköpslista är perfekt på så stora affärer! Bla brukar jag köpa på mig ansiktsmasker, krämer och sådant när jag är där. En ansiktsmask kostar typ 5 kr där borta. Sminket öht är ganska billigt har jag för mig (använder inte det, så har ingen koll, men har hört det iaf.)
Finns naturligtvis mycket som kostar lika mycket som i andra affärer också dock, beror på vilken avdelning man handlar på. :)
Bor här, å hatar den här hålan, så skönt att flytta flera mil härifrån så fort skolan e slut 🙂 Men Gekås e bra, förutom mitt på sommarn ;)
Smiley utanför Gekås :)
Medarbetare på Hundparkour.ifokus
#5 Söt! :)
Ullared är en håla, men Gekås är bra😎
Tipsar (precis som någon ovanför) att ha en lista att utgå ifrån🙂Sortiment och priser är bra, men liiite beror på vad man är ute efter!
Hehe menade själva butiken 😊vet inte om det är staden eller butiken som heter ullared/gekås xD
Tack för svaren :) Har varit där en gång förr, men vore kul att höra andras åsikter :)
Trångt, klaustrofobiskt och jobbigt med alla människor är vad jag tycker, men bra sortiment annars.
"i'm not scared of dying but i'm awfully terrified of dying alone"
Jag åker till Gekås minst en gång i månaden. Bra sortiment, bra priser. Åker man dit tidigt på morgonen brukar det inte vara så trångt med folk heller. Men på sommaren ska man hålla sig därifrån, speciellt om det regnar. En gång när vi åkte dit var det nog en kilometer kö, och då överdriver jag inte. Helt galet! :P
Aldrig varit där.
Inte haft råd 😉 Kostar ju en del när man väl är där haha
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#11 Sant ;) Sakerna är billiga och då passar man på!
#12 Ja jag har pratat med vissa som varit där, en hel del är billigare, annat inte, men det är ju inte dyrare där så hehe
Men behövs lite ifall man hittar saker man vill ha/behöver 😉
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#8 - Affären heter Gekås. :)
Har varit där när jag var mindre usch mycket människor :-)
Någon som ska till Ullared på Onsdag nästa vecka? Det ska jag!
Kik:a mig om ni ska! kik @ loppan531
Kika mig ändå om du inte ska till Ullared ;D
Fred
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
#16 Ska jag säker, brukar gå dit varje dag nästan ;) (har inte kik)
Medarbetare på Hundparkour.ifokus
Jag har aldrig vart där, de skulle vara ganska onödigt om jag åkte dit med tanke på att jag skulle behöva åka genom halva sverige för att kunna köpa.. ja jag vet inte? makes no sense :p
Dom har ridsaker där :D haha. Perfekt för hästmänniskor eftersom det är ganska billigt. Gillar gekås ganska mycket, men det har varit sjukt mycket folk dom 3 gångerna jag varit där , blää ;)

Bor i lite utanför Ullared, i en ännu mindre håla. Eller tja min pojkvän bor här medans jag halvt bor här, är alltid här när jag kan
Tar en timma dit för mig, varit där några gånger men gillar det inte xD Det är mamma och pappa mer som gillar att handla där, jag brukar mest vara intresserad av djuravdelningen! Och leksakerna >:D pokemonkort ni vet Men det är billigt och bra:)
#21 Aynaz, åk till Ullared på Onsdag! :D
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
Ska dit på söndag och köpa lite nödvändigt skit, tvättmedel och såntdärnt. :P
Jag bor 6 h därifrån så vi ska sova där 2 nätter. Haha min mamma (och jag) älskar gekås och pappa HATAR gekås.