säga farväl
som ni kanske vet så har min bonuspappa dött, som jag skrev i ett annat inlägg.
jag han inte ens säga farväl av han och han betydde mkt för mig. nu är det så att det var begravning och jag kunde inte gå på den för att jag var sjuk :( nu känns det verkligen som att jag inte hinner säga farväl. för det är ju det som begravningar är till för att man ska säga adjö för en sista gång. men nu kan inte jag det. ligger hemma i sängen medans alla andra är på begravning. det känns bara så orättvist på något sätt. varför just jag :'(
har ni varit med någon gånga att ni inte kunnat gå på någons begravning som betydde mkt för er? :(
Åh vad tråkigt.. :( Jag har haft turen att aldrig behövt gå på en begravning.
- Medarbetare på Lockar ifokus.
https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!
Vad tråkigt! :( Men för att inte ta farväl alls så kan du gå till ett ställe som betytt mycket för er och göra det där. Inte samma sak, men kanske bättre än inget.
I princip samma sak har hänt mig två gånger. Tänk på det, varför måste du ta farväl på en begravning? Gå till något vackert ställe och säg eller skriv ner allt du vill säga till din bonuspappa. Åh, och jag är verkligen ledsen för din förlust
Du kan ju som #3 sa skriva ett brev eller så till din pappa, och gå till hans grav sen när du är frisk och läsa upp det för honom, och sen kanske lägga brevet där tillsammans med en blomma eller så. Då får du säga ditt eget förväl, och det behöver ju inte vara "sämre" än att säga det på hans begravning, det bli ju ditt alldeles egna farväl! Styrkekram ❤️
Johanna - Instagram