Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: kärlek-och-förälskelser
Läst 3210 ggr
Nwmo
2

Hur går det med kärleken? :)

Skriv bara på :) Detta kan bli en share & care? ;)

- Emil

Fridaaaa
3

Det går prima 🙂
Är lycklig med min sambo som jag även är förlovad med (ska dock ej gifta mig) 🙂 Varit tillsammans i lite mer än 5½ år nu ❤️

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Tuulikki]
5

Jag jobbar på det…😉

Haha, nej men det går väl varken framåt eller bakåt skulle jag säga. Jag letar aldrig efter kärleken, men den är väldigt välkommen hit när den har lust😊

deleteduser
0

Vilken kärlek?

Mitt liv är lite för kaotiskt just nu. Får fixa det innan jag försöker mig på ett förhållande. :)

Jessicahagstrom94
0

Det går lite hit och dit. :) varit tillsammans 4 år i augusti, men aa.. det går "sådär".

:')
0

Dåligt…..

[00livia]
2

S. K. I. T.

hehe 😛

Nwmo
0

Suger för mig iaf.. Blir bara friendzonad.. :/

- Emil

Iceland
0

Jadu allt var toppen. Men pga en del grejer känns allt upp och ner för mig just nu. Vet inte ut eller in…. 😐

http://isabellarun.weebly.com/

[Tilde]
7

Super 😊 Vi firar 2 år tillsammans den 10:e juni, så jag har gått och funderat lite på vad vi ska göra. Antingen ville jag till Bakken, eller till en jättefin park och ha picknick. Vi hade våra första dejter där nämligen :)

Men tydligen har min sambo, Mads, börjat planera en dejt till den 10:e juni! Han vill dock inte berätta vad det är! Så jag har ganska höga förväntningar… 😃

Eldlilja
0

Olyckligt kär och samlar mod att fråga om hans relationsstatus och kanske om vi kan göra något någon gång, men jag är så himla rädd att han inte alls tycker om mig 😐… Alltså mer än som en vän. Han vet i alla fall vem jag är 😃! (Han går i min parallellklass men är i samma grupp i praktiska ämnen 👍)

Men som sagt, är så himla rädd att han inte alls tycker om mig mer än som vän. Det tror jag inte han gör. MEN JAG VÅGAR JU ALDRIG FRÅGA! Suck 🤓. Och så är jag alltid så himla medveten om mig själv när vi umgås, är rädd att jag pratar för mycket, pratar för lite, drar ett konstigt skämt, oj där var luggen, osv…

MEN! Som det ser ut nu har han valt samma linje på samma gymnasium som jag! Hoppas hoppas hoppas hoppas vi kommer in i samma klass 😊!

[Ebidda98]
6

Har ingen kille men många bra vänner ;)

Dipsie'n'Poo
0

Helt dött :P (har ingen pojkvän och inga på G).

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.seHjärta

Eldlilja
0

Lycka till allesammans med relationer på svaj eller inga relationer alls 🙂! Tänker på er ❤️

Xristina
3

Jag har pojkvän, som blir min sambo om 2 veckor, när jag flyttar till Norrland i vår nya lägenhet :)

JustMySelf
2

Har varit mycket fram och tillbaka mellan oss, men det senaste halvåret har allt blivit jättemycket bättre. Förhoppningsvis flyttar vi ihop snart, han är killen jag vill leva med resten av mitt liv ❤️

Cazzos
41

Det går sisådär.

Har somnat på soffan flera nätter i sträck, så min säng börjar bli avundsjuk, men vi har pratat om det och det ska bli bättre!

Eldlilja
1

#16: HAHAHA 😂

[MiniPim]
4

Alltså.. Jag har riktigt svårt att ''falla'' för folk hahaha. Har inte hittat någon jag gillar medans typ alla i min klass varit ihop med flera stycken. xD Men jag ska leva livet singel med mina djur. <3

WilmaP
0

Dååååligt. Jag har så förbannat svårt att bli kär tydligen :(

Nwmo
2

Vad jag har fattat så förstår man vad kärlek verkligen är ungefär när man blir "könsmogen". :D (Inte med killar i min klass, bara jag och Krille12 som är mogna -.-') :p

- Emil

[MikeW]
0

Ja dom flesta här vet hur det går för mig xP Inte så bra :P Men jag hoppas på att jag hittar min prins någon dag :)

monstermash
2

Det går väl bra, har flickvän. 🙂

Inaarah
4

Jag har precis vinkat av en kille som varit här i kväll! Så nu har det börjat hända lite saker, haha. 😊 Dock får vi väl se var allt landar. :)

Nwmo
0

Är många här oskulda då? :P (Har ju lite lite att göra med kärlek..)

- Emil

batong_elvis
2

Jag har underbara vänner, familj osv. och för mig betyder de mer än ett förhållande.

Simon Lindbäck
SimonLindback.se

[MikeW]
0

#24 jag har haft sex med tjej förut :P
Så tekniskt sett är jag inte oskuld.

Fast jag säger att jag är det ändå eftersom jag har aldrig haft sex med en kille :)
När jag har haft det DÅ har jag förlorat min oskuld säger jag :P

Xristina
0

#24 Är inte oskuld :)

fanniiiiie
9

Förjävligt dåligt! Men jag gillar det! Behöver ingen "man", har min katt! Hon klagar aldrig och är alltid nöjd och glad, och sover med mig varenda natt! Helt perfekt för mig ;)

Be whoever you want to be. People are going to judge you, no matter what you do.

www.fanniieliasson.blogg.se

hahael
0

Oja de funkar prima, Alfons Tecno den III och jag lever loppan och ska nog snart på bio :)

Klart att laxen ska ha en jolle

Nwmo
0

Jag vill förlora min :(. Fast.. Typ inte till vemsomhelst :/

- Emil

nottheonly
3

Jag har väldigt svårt att öppna mig för någon kille(eller någon alls) jag vill gärna inte visa mig sårbar för någon och man blir ju ganska sårbar när man är kär. 

Det har varit såhär i många år nu, sen en kille svek mig förut har jag liksom slutit mig mer och mer. 

Men nu på senaste tiden så känner jag att jag börjat öppna mig lite mer och tiden får utvisa om det kommer komma någon som jag kommer känna mig trygg med och som är värd att satsa på🙂

Revolt
2

Dåligt! Haha jag har oxå svååårt att bli kär, när jag väl blir kär så blir jag verkligen KÄR. Träffade en kille förra veckan men kändes liksom inte som jag hade några som helst känslor så ja, de sket sig ju

~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥

AmandaJE
0

Firar snart ett halvår men…ja, vet inte riktigt :(

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

[MikeW]
0

#33 Varför ?

AmandaJE
0

#34 Det har hänt en massa som gjort oss osäkra men vi älskar verkligen varandra så jag tror och hoppas att vi klarar oss igenom det..  :/

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

Afturelding
15

Underbart. Vi räknar ner dagarna nu, idag är det 69 kvar tills vi gifter oss. Sitter och filar på lite småsaker idag :)

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Potatisen
0

Det är bra med kärleken. Jag har ingen pojkvän, men vill inte heller ha någon, så jag är nöjd.

Cazzos
1

#36 Jag hoppas att det blir fint väder! Solen har börjat kika fram oftare nu 😃

Afturelding
0

#38 Ja! Snön har faktiskt börjat smälta, så det kanske inte blir termobyxor ändå 😉Lite regn gör inget, men det ska väll helst inte åska och ösregna, speciellt eftersom att vi inte direkt har någon reservplan… haha

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

PiganX
1

Går grymt bra :-)

Quenzi
1

Har faktiskt ingen aning. :P För det finns en som jag kaaaanske har något på G med, men är fortfarande inte säker på om jag gillar honom "så där", dessutom så kan jag ha sabbat allt på Tyskan när jag råkade bete mig som en fjortis -.- Men men, får se om det blir något. x)

PJUM

Pennybus
2

Nja sådär, sitter och småcrushar på folk här å var och försöker släppa känslorna för mitt ex men det går ju sådär :')

"i'm not scared of dying but i'm awfully terrified of dying alone"

Gaiezza
2

Jag grät inatt tack vare den, åt helvete med kärleken.

Bacon, svaret är bacon. 

Gaiezza
0

#24 Nej jag är inte oskuld.

Bacon, svaret är bacon. 

Blodfot
0

underbart! jag är lyckligt ihop med min lilla sötnos som jag älskar och bryr mig om mer än allt annat!

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

Arinya
2

Jag är lyckligare som aldrig förr (heter de så?), är så otroligt glad och mår så bra med min älskling, firar 3 månader om en vecka. Mitt lilla hjärtegull!<3

Blodfot
1

jag och min pojkvän har nog varit tillsammans i 4 månader älskar han!

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

Galopptjejen_98
2

Det går väldigt bra!
Jag och min pojkvän har varit tillsammans i 2månader på lördag, jag älskar honom och man kan inte önska sig en bättre pojkvän ❤️

Det du gör idag kommer du vara tacksam för i framtiden

Anoki
3

De går så bra så. Lever livet ensam tillsammans med mina kaniner, love it <3

Pennybus
0

Går skit, verkar inte ha någon mer tur med killen jag älskar så borde bara ge upp med honom tbh.

Nwmo
0

Fan vad jobbigt att tycka om någon som inte bryr sig om en. #FML.

- Emil

C4NCERiNHALE
0

Inte framåt iaf haha :) Lär dö ensam med 23 katter

† Min portfolio: http://ebphotography.portfoliobox.me/ †

Gaiezza
0

#52 Du och jag kan dö ensamma tillsammans :) Med 25 katter

Bacon, svaret är bacon. 

C4NCERiNHALE
0

#53 Det låter bra det! :)

† Min portfolio: http://ebphotography.portfoliobox.me/ †

Pinglan00
1

Jag blev nyss tsm med någon.

simskakan.blogg.se

En blogg om TS4

zyra
0

Forever alone. Har ingen på g eller nånting. Ingen verkar vilja ha mig. Fuck my life

Nwmo
0

#56 Känner samma..

- Emil

Fridaaaa
0

#55 Grattis 🙂

#56 Finns någon för alla! Jag var 16 år innan jag fick första pojkvännen och vet en annan som var runt 19-20 innan hon träffade sin första kille. Det kommer 🙂

[rocklover]
1

:/ not göd! ._.  I´m forever alone :(

zyra
1

#58 tveksamt, finns nog ingen som skulle stå ut med mig

[MikeW]
0

#59 Jag kan bli din pojkvän <3 :D

Clementinbarn
0

Det går bara bra! :) Firar 2 år 26/5 med min sambo :D

"I am definitely a mad man with a box." - 11th Doctor

zyra
0

Varför måste jag bo mitt i ingenstans där det bara finns idioter :'(

conadrie
0

Flyter på, går framåt än så länge i alla fall :) hoppas på det bästa inom snar framtid!

AmandaJE
0

6 månader och 1 dag tillsammans nu.. =)

www.LesPhotos.blogg.se

Pennybus
0

Jag önskar det fanns någon för mig här där jag bor, men nja, det finns det inte och jag orkar inte med distansförhållanden, så jag tänker bara ignorera allt vad känslor heter.

Clementinbarn
0

#66 Det dyker upp någon med tiden! 
En dag så kommer det säkert vara någon där för dig utan att du letade efter de! 🙂

"I am definitely a mad man with a box." - 11th Doctor

Fridaaaa
0

#60 Jodå! Klart det finns😃 Finns en för alla!

Revolt
0

Går lika dåligt som vanligt, kommer dö med 56 djur i en stuga som en gammal enstörning i skogen. Känner det på mig bara

~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥

Underbarn
5

#1 Man förlovar väl sig för att man i framtiden/snart ska gifta sig? :S Märkligt.

Jag har haft en kärlek i mitt liv och det är slut mellan oss, sedan 2 månader, vi hade 3 bra år ihop :) det känns bra och båda ville det.

Jag är inte ute efter en ny kärlek än, men det är bra nog spännande och pirrigt ibland, aldrig varit singel sedan jag blev intresserad av killar "på riktigt". Haft pojkvän sedan jag var 16. Är snart 20.

Galopptjejen_98
0

Nu har jag och min pojkvän bråkat igen, jag mår jätte dåligt, grät hela natten, ska prata med han någon dag personligen, men jag älskar han fortfarande ❤️

Det du gör idag kommer du vara tacksam för i framtiden

[Taxie]
0

3 år och 3 månader med min älskling nu :) Det går bra just nu har varit lite upp och ner ibland men det är sånt som hör till :) #70 vem har sagt att man behöver det? mina föräldrar har varit förlovade i 20 år och har aldrig haft en tanke på att gifta sig. Sen så har jag inga syskon.

Underbarn
1

#72 "Förlovning är ett tillkännagivande av att en parrelation avser att leda till äktenskap eller registrerat partnerskap." Vist kan vissa förlova sig bara för att visa sin ring och ha bekräftelse och slippa det juridiska. Men en förlovning betyder ju ett löfte att gifta sig i framtiden.

clswe
1

#73 Men nuförtiden man måste inte gifta sig bara för att man är förlovad ;) Men man vet aldrig, det kan ju hända efter några år.

Flera av mina vänners föräldrar var förlovade i över 20år när de senare bestämde sig för att gifta sig. Att vara förlovade är iallafall ett sätt att visa att man faktiskt är tillsammans med någon utan att behöva krångla med skilsmässor om det inte funkar. :)

Jag är förlovad sedan 1 år men en underbar man och är lyckligsom tusan! Vi skall gifta oss i framtiden men just nu har vi inte råd alls och vi prioriterar bättre boende framför bröllop. Jag har haft turen att träffa en man som har samma tankar som jag om framtiden.

Pinglan00
0

Segt, även om jag har e kille.

simskakan.blogg.se

En blogg om TS4

felle-j
1

Varken framåt eller bakåt

[Featherz]
0

Well… Själv är man "friends with benefits-zonad" hehe😟

LoveYouSigne
1

det går väldigt bra. Har hittat en pojk som nu mer är min, han får mig att må väldigt bra! :)

Underbarn
0

#77 jag med haha

Pennybus
0

Faller för killen jag var tillsammans med, dock vet jag inte om känslorna spelar mig ett spratt

[Lewwi]
3

Är på G med en kille som jag ska träffa imorgon, sjukt nervöst då det är första gången ensamma, vi har ju träffats innan men med kompisar då. Hoppashoppas att han är den rätta nurå😊

[fiskenn]
0

#81 naww, så gulligt,  håller tummarna för dig att det går bra :D du får gärna skriva sen hur det gick :P håller med dig om att det är sjukt nervöst innan man ska träffas första gången utan kompisar xD

[Lewwi]
0

#82 Det ska jag absolut göra😃Ja det är verkligen nervöst, man är ju rädd att det ska bli pinsam tystnad och så..

[Sniff]
0

Jag går mest runt och spanar på folk och hittar ungefär en miljon människor som jag skulle vilja ha ett förhållande med😃 Men jag har positiva tankar om kärlek nu, till skillnad från förut, och vet att något roligt händer så småningom. 

Jag känner inget enormt behov av en partner på det sättet, jag trivs bra med att bara vara jag (för jag är nog min favoritperson😛) och mina djurbarn. Jag har så mycket annat att glädjas över, här i livet👍

[tösen,cesse, malte]
0

Jag och min kille har varit tillsammans i ett och ett haft år nu och vi kan bråka men löser det med en kram dock vet inte min mamma om att jag har kille :-) är dock bara 16 men håller mej till han så länge det går:-) plus att han älskar mina djur:-)

[Lewwi]
6

#82 Det gick bra! Fick även min första kyss😊

hund_katt
0

mig går det bra med kärleken, har varit tillsammans med min pv i tre år nu i sommar 🥳 förra sommaren var jag lycklig, vi sov över, hos han i hans och familjens stuga. jag och min pv sov i gästhuset. på kvällarna frågade vi varandra olika saker, vi sov över 2 nätter, tror jag, eller 3… aja, det var andra natten tror jag, som han kysste mig på handen ❤️😊 nåt liknande har aldrig hänt mellan oss, vi har aldrig vågat… vi älskar varandra, men inte vågat, sedan på morgonen, antingen så drömde jag, eller så var det på riktigt, jag var nästan på väg att vakna, skulle nog ha vaknat om typ 2 minuter eller nåt, jag tror han pussade mig på läpparna 😊 jag är inte säker, men jag tror inte det var en dröm.❤️

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

[Blodpudding]
0

#87 Du har varit tillsammans med din pojkvän i tre år, och det enda ni har gjort är att han har pussat dig på handen?

hund_katt
0

vet, men gick i slutet av trean när vi blev ihop… men det är ju inte lätt för er att veta om jag inte sa det😉 då var det liksom bara på 'skoj' , men nu i högstadiet börjar det väll lite mer på 'alvar'? 😛

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

[rumelle]
2

Vi firar 9 år som par nästa månad. Har aldrig bråkat och allt är toppen. Kanske blir det bröllop nästa år. :)

Fridaaaa
0

#90 Härligt! Hur gamla var ni, när ni blev tillsammans? 🙂

[Pandoraelf]
0

Varit kära sen jag var 12, är numera 17 och förlovad med honom (mitt livs kärlek) sedan ett och ett halvt år tillbaka. Han är helt perfekt och absolut det vackraste som finns!

[rumelle]
0

#91 Vi var 16 och 17. :)

Fridaaaa
0

#93 Ok 🙂 Nästan samma som mig & sambon då, jag skulle fylla 17 och han 18 😛Varit tillsammans i 5½ år nu hehe

[rumelle]
0

#94 Ah, grattis! :) Det låter som sjukt länge men det känns inte alls som lång tid. :P

Fridaaaa
0

#95 Tack detsamma 😉
Ja visst gör det! Men tiden har bara sprungit iväg hehe

Smullis
0

Det går inte bra iallafall :P Om jag ska vara ärlig så tror jag inte att jag kommer uppleva någon kärlek någonsin alls :(

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

BunnyHope
1

<----Varför säger alla att jag inte är lik min pojkvän?

Är vi inte lika?? 😮

Bortsett från de är vi lyckligt lottade, TRUE LOVE ❤️💋🌺

Du är saknad…
Edward 31/8-11 5/7-12

Arinya
0

#90 Ååh, va fint! hade också velat ha ett sånt förhållande!

Känns som att allt går neråt nu, han har svårt att anpassa sig efter mig och allt ska va enligt honom.. åh.

Jojaton
1

#95 Läste lite slarvigt först och trodde att ni var 16 och 17 nu, vart tillsammans i 9 år och funderade på bröllop nästa år - fick en smärre chock! 🤪

Ehhh, jag behöver inte oroa mig (…) Jag gick ut någon gång med en kille som jag träffade via en vän på jobbet, så alla på jobbet visste ju om detta.. När det sen inte funkade (jag ville inget) så är där en kille på jobbet som "ska fixa detta nu Johanna", och agerar "pimp" åt mig. Haha!

Johanna - Instagram

[tösen,cesse, malte]
0

Min älskade pojkvän är här äntligen :-)

Hhanniie
0

Är väl inte den typen som killar ''gillar''… Mest för att dom inte känner mig för jag e awesome 😂 nej men helt ärligt så känner jag inte så många killar som jag skulle kunna tänka mig att ha förhållande med 🤔

Alexander96
3

Finns ingen kärlek just nu :/ Fast älskar min hund ::)

[fiskenn]
1

#86 naaw :3 men så bra då :)  hoppas det går bra för er senare med :)

Quenzi
1

Dåligt just nu. Känns inte som att jag kommer träffa någon när jag aldrig går ut. :P

PJUM

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.