Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 1468 ggr
[Hallonbåtar]
0

Så jävla kär :3

Är så jävla kär just nu. Träffade en kille via internet igår och vi började skriva allmänt och jag blev så förälskad ihans personlighet :3 Han är också skit snygg och är precis min stil. Min drömkille helt enkelt. Enda problemet är ju att vi bor ganska långt ifrån varann och har ingen chans att träffas just nu. Vad tycker ni nästa steg i detta är? Vill så gärna träffa han :3 Är så otroligt förälskad

Hamsterlycka
2

Webcam kanske? Då får du ju se att det verkligen är han och inte nån 50åring. :) Men eftersom att ni började skiva igår så kan du ju vänta lite med det om du vill, svårt att bedöma hur en människa är genom att bara prata med den nån dag.

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

Nwmo
4

Du förstår väl att han kanske ljuger om vem han är?

- Emil

[Ebidda98]
1

Låter underbart att vara kär, men tänk dig för! :) Han kan vara vem som helst, finns tusentals gubbar som utnyttjar tjejer. Även om man inte tror att man själv råkat ut för en sån ska man ända vara kritiskt… Men ni kanske kan träffas via Skype? Där ser ni varandra och kan skriva :) Lycka till och hoppas jag inte låter för paranoid :)

[tösen,cesse, malte]
0

Tänk dej för så det inte är någon skum typ :-) är också jätte kär dock i min pojkvän :-)

[Hallonbåtar]
0

Får fråga om han har cam idag :3 är beredd på att han kanske inte är personen han utger sig för att var

[Hallonbåtar]
0

Har kollat upp han nu och allt han sagt verkar stämma :)

[tösen,cesse, malte]
0

Okej:-) då får vi se om det blir något:-)

Cederin
0

Det var så jag träffade min fästman! Så sålänge du vet att allting är okey så go for it! Jag vann mitt livs kärlek på att åka och träffa honom.

Medarbetare på Naglar och Hår

[Hallonbåtar]
0

Han är verklig och är seriös. Älskar hans personlighet. Kanske flyttar i närheten av han i sommar :3 längtar efter att få träffan han.

[rocklover]
0

#9 öhm…bor han i närheten utav Sthlm? ._.

Sweety
0

Vart bor du och vart bor han? Hur långt ifrån varandra bor ni? :)

- Medarbetare på Lockar ifokus.

https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!

[Hallonbåtar]
0

Är 274km imellan oss ._.

Cederin
0

#12 När jag och min kille fortfarande hade distans (under 1,5 år) så var det 50 mil mellan oss. Och det gick! Men var beredd att offra tid och pengar för resor, det gjorde vi och det var ju värt i slutändan :) Tror jag och fästmannen har tillsammans lagt ner 20.000 på att träffa varandra.

[Hallonbåtar]
0

#13 men varken jag eller han har pengar :s

Nwmo
0

Hallonbåtar, var i Borås bor du?

- Emil

Cederin
0

#14 Men ni har ju nästan hälften så lång resväg, borde bli billigare tågresor än vad jag och min kille betalade. Om ni inte har pengar kanske ni kan försöka skaffa ett jobb, eller kanske be föräldrarna om tågbiljetter till iallafall en träff? :)