Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 1378 ggr
Jesperlinden97
0

19-05-13

Hej allihopa everybody! 
Hur är det med er idag? :) 
Hur är vädret? Berätta om vad som händer hos er idag! 
Själv är den ganska bra, det regnar dock… menmen, typiskt söndagsväder, eller? Senare idag ska jag nog träna på repliker, kan typ inga… haha… 
Nu ska jag äta choklad :3

You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus

deleteduser
0

Sämsta dagen hittills det här året utan tvekan. Har precis varit ute på en 2-timmars promenad och rensat tankarna. Vädret är bra dock! Ska fika med en otroligt saknad vän senare idag, så lite bättre blir ju dagen iallafall.

Fridaaaa
0

Regnar här, och jag mår konstigt. Supertrött, huvudvärk och lätt illamående, förmodligen vädret 😮 Hoppas innerligt att det ska åska, inte gjort det här ännu iår… Suck…

Blir pluggdag, så gott det går…

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Zorro_Tiger
0

Regnar nu, molnigt och ganska kallt. Rensar på mitt rum och så, skönt att bli av med allt gammalt skit, hehe! 🥵 Ska se om vädret blir bättre så ska jag ut och gå senare, mår bra och är glad, vill ut och gå nuuu och göra av med lite energi 🤪

Nu ska jag fortsätta att rensa bland alla saker och lyssna på musik! 🎧

"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"

Quenzi
0

Regn, hade egentligen tänkt ta en långpromenad och sen hoppa med kaninerna, men nehepp. :P

PJUM

Afturelding
0

Inget regn, men moln. Jätteskönt! Vi får 35 grader inne när det är sol ute.

Jag har ont i magen idag, men det går väll över. Det händer inte så mycket idag, både jag och sambon pluggar. Jag försöker skriva klart en romananalys, och min sambo börjar planera sitt exjobb.

Jag ska även försöka sy på min brudklänning idag när det inte är så varmt.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Thildalulu
0

Jag vaknade hemma hos min kompis och undrade varför de låg en colaflaska vid mitt huvud. Sen kände jag mig deprimerad, vet inte jag bara vaknar så vissa dagar :c Haha

Det är typ molnigt här tror jag fast jag har inte varit ute.

Sweety
1

Hjälp vad dåligt väder alla verkar ha! Här är det sol! 😃

Jag har varit på styrelsemöte med mina kaninhoppningsklubb sen klockan 10 imorse så har mycket att planera och arkivera nu. Resten av dagen kommer antagligen att gå till plugg och sen måste (!) jag beställa skor till min bal IDAG. Är så sen med allt haha… 😟

- Medarbetare på Lockar ifokus.

https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!

BettaSplendens
0

Har hopptävlat idag. Gick väl sådär haha

Regnar här också :(

[fiskenn]
0

här regnar det för fullt, kanske till och med blir lite åska vem vet 😛 jag mår ganska bra, har nyligen varit sjuk och sängliggandes men är på fötter igen :D fick lite ont i magen innan med det har gått över nu som tur va 🙂senare idag ska jag byta grus i mitt akvarium hade jag tänkt. hoppas det blir fint. 😃

C4NCERiNHALE
0

Här är det är vädret växlande! Ena stunden sol och andra stunden molnigt. Dock skönt för att det inte är så varmt! Sitter på jobbet och väntar på min familj. När jag kommer hem ska jag kolla på olika kameleont uppfödare då jag ska köpa en :)

Min portfoliohttp://ebphotography.portfoliobox.me/ 

Anoki
0

Började med att gå upp tidigt för att åka iväg med kaninerna till veterinären, en i klubben känner henne så vi hade en vaccinationsträff. Känns riktigt bra att ha sparat ca 4500kr. Jag har dessutom fyndat två transportburar, lyckligt lottad idag eller? Skrattar

Vädret har väll varit växlande, från soligt och varmt till lite svalare och molnigt. Har även duggat lite :P 

Just nu sitter jag och planerar min bakning jag ska göra på söndag, hehe.. inget bättre för mig, regnar just nu så.

[Lewwi]
0

Här är vädret awesome, sol och 27 grader..😃Har spelat fotbollsmatch, det blev 0-0.. känns som att det kommer blir en tråkig dag idag😐

:holmgreen:
0

Vädret här är ad bra. Ösregn!😃
Ligger på golvet i mitt rum, råttorna springer runt mig och busar medan jag "pluggar" *hosthost*. Det gick rätt bra till en början, sen fastnade jag vid spotify.. Det händer mig heeeela tiden! Förstår inte problemet! :O Hur svårt ska det vara att inte plocka upp spotify varje gång?! :O

Aja, får plugga någon annan gång 👍

hahael
0

Jag vaknade av att mamma bussade en kall liten hund på mig jag kröp snabbt in i det varma boet igen och stannade där tills klockan 2 sen så gick ja upp med thilda och åt lövbiff till frukost (det är faktiskt gott!). 

Jag mår bra fast jag är rädd att thilda ska kasta sina fötter på mig

Klart att laxen ska ha en jolle

Thildalulu
0

#14 Gud, jag höll faktiskt på att spotta ut min oboy när du började ta fram lövbiff till frukost.. ew

[Taxie]
0

Vädret är molnigt och ska regna som fasen till eftermiddagen. Är hemma och är sjuk… inget kul när man skulle ut på praktik idag. Utbildar mig till Målare så skulle ut till en firma och hjälpa till. Japp inte så kul… vissa verkar tycka det är skönt att va sjuk ibland men inte jag :(