Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: kärlek-och-förälskelser
Läst 1829 ggr
Alexander96
0

Hjälp med att hitta en flickvän

Hej allihopa. Jag är en kille på 16 år och de är så att jag behöver hjälp/tips. Jag vill ha en flickvän, är typ lite oerfaren på det planet, jag vill ha någon att lita på, att prata med.

Några tips på hur jag ska hitta henne?

[rocklover]
4

:3 lär känna ngr tjejer! du kan skriva med mig, jag kan ge dig tips på vad tjejer gillar (XD du behöver inte ragga på mig då det inte kmr att leda ngn vart..I´M A LESBIAN! :D!) 😉

[fiskenn]
0

du kan skriva t mig om du vill. är en tjej på 16 år och vet hur tjejer fungerar ;) det finns egentligen inget sätt på hur man får en tjej eller inte. man ska inte leta efter någon. om du  ser en snygg tjej som du kanske gillar. så kan du gå fram till henne och prata med henne, sen lär du ju känna henne. och om det är den rätta så är det de. finns inget som säger att man bestämmer vem man ska bli kär i osv. utan det bara kommer. 

men som sagt så kan du skriva med t mig om du vill snacka :)

[MiniPim]
0

Menar du komps eller flickvän?? Alltså.. XD

Alexander96
0

Flickvän :) Tack för svaren

[MiniPim]
0

Ah okej! ;)

Sweety
0

Det är ju jättebra att du börjar skriva med lite tjejer. :) men tänk inte på det allt för mycket, kärlek kommer oftast när man inte letar efter den. Jag är väldigt pratglad av mig så du får gärna kika om du undrar något eller bara vill snacka. Heter Rosettamaglio på kik. :)

- Medarbetare på Lockar ifokus.

https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!

[Malleh]
0

Vill du kika med mig? Bara för att snacka ?:)

[Tilde]
1

Vill du ha en flickvän skulle jag inte rekommendera att leta över internet. I din ålder kan man inte flytta runt hur som helst och därför är det svårt att få ett distansförhållande att fungera.

Finns det ingen på din skola som du är intresserad av? Eller om du går i någon aktivitet på fritiden? :) Kanske har du en kompis som känner några intressanta tjejer? Eller en kompis flickväns bekanta… 😉