min klass kompisbeter sig så igen
hon var normal mot mej men i dag när jag frågade hur mycket hennes nya pircing kostade så sa hon att jag bara kommer härma henne. Sen sa hon att jag har härmat henne med mer saker tex min iphone som jag har. Men vissa saker tycker man är snygga och köper . Vill inte härma någon alls ! Min fröken har en regel att vi inte får smsa så kan ju inte säga till henne precis. Ska skita i henne visst ska man inte säga så som hon gjort? hon har gjort mycket mer sen innan mot mej . Jag har sakt massa privata saker som hon sa vidare som tur är har jag inte sakt något privat denna gång😕
Nu är jag inte tonåring, men i vuxenvärlden så är alla härmapor i varje fall, för det är säkert tusentals människor som har samma mobiltelefon som jag, samma kläder och samma skor. Skillnaden är bara att vi inte går i samma klass :)
Lägg inte energi på människor som är taskiga emot dig och avslöja inte saker till någon som är det, säg bara saker till människor du verkligen litar på.
Kram!
ja håller med dej nummer 1 . 🙂
hon håller på att smsa mej men säger bara saningen hon vägar lyssna tur att det är snart lov så sliper jag henne 🙂
Ni kommer ju inte att gå i samma klass för evigt, det är bara att stå ut så länge :)
ja som tur är så är jag van dock kan jag ju inte säga det till min fröken för sms förbudet finns där så får gå till er här på ifokus🙂
Du är ju 16år gammal, antar att du går i 1:an, inte lång tid kvar. Håll ut! :)
- Emil
Nej gått om 3 i Aneby så går 9 här i tranås och som tur är det inte lång tid innan det är lov och jag sliper henne för alltid skönt !😊
Tack vare er och en vän via kik så kan jag hålla ut ❤☺
Nu säger hon att jag har sårat henne för jag inte vill svara förför jag härmat henne . Härma det gör inte hag
Man kan inte vara ensam om att ha en pryl, det går inte så länge man inte gjort den helt själv.
Du är ingen härmapa men jag kan faktiskt förstå att man kanske inte alltid vill att kompisen ska köpa/göra precis samma sak som en själv direkt efter. Man har nog gärna en "unik" känsla. Men hon har ingen rätt att säga att du inte får och efter ett tag inser hon nog att det finns fler i världen med piercing och iPhone ;)
ja dock vill jag inte ha pircing en då det är flera som har pircing mitt under läppen 🙂
Ser ingen mening med denna tråden. Alla får ha precis vilka saker de vill!
Jag skulle vara glad om jag va hon. Du köper inte likadana saker för att härmas utan för att du tycker om dem? Strange people 🤓
Du är saknad…
Edward 31/8-11 5/7-12
ja precis nummer14 🙂🙂