Pinsammaste som hänt er?
Vet att det finns en gammal tråd men hittar inte den.
Vad är det pinsammaste som hänt er?
För mig måste det nog varit idag. Har umgåtts med en kille ett tag som jag verkligen gillar. Och han brukar låtsas att bita mig för att han tycker att jag är så söt. Men idag så lutade han sig över mig och jag trodde han skulle ''bita'' mig, men det var inte riktigt hans planer… Efter det skynda jag mig hem för att jag skämdes så, men nu skrattar jag bara åt det😉
/Kram Jennifer
Hihi blev det en failad kyss eller vad hände?😃
Är jämt med om pinsamheter, men just i denna stund står det still i huvudet på mig…
Haha!! :) Vart ska man börja…? Ena dagen pinsammare än den andra 😗 Kan nog säga att det värsta var på McDonalds när jag spillde ut en dricka på en kille som skulle torka lite åt oss innan vi satte oss… Använder inte sånna lock som finns till så allt åkte ut :/ När jag köpt en ny och hans kompis torkat upp råkade jag slå till muggen med väskan och den välte igen… TJOHO vad man är lyckad! ^^
Jag har druckit öl på Mcdonalds när jag vart full…. det var inte min öl utan en kompis men den idioten hade ställt ölen mitt framför mig på bordet och gick till kön för att beställa. Tror ni inte jag som är full öppnar ölen o dricker… en stund senare såg en i personalen det och bad mig gå ut med den. Så japp vi gick ut till uteplatsen istället. Detta hände i lördags jämt innan stängning vid 24. men jag skäms inte och jag vet inte hur jag lyckades beställa en cheeseburgare heller xD
#1 En failad kyss ;)
/Kram Jennifer
Bland det pinsammaste som hänt mig är nog en gång när det var köttfärssås och spagetti i skolan och det tycker jag är jättegott, så jag skulle hämta mera och tappar min använda gaffel i köttfärsåsen där alla tar! Det värsta slutar inte här då jag får panik av nån anledning, och utan att jag hinner tänka så stoppar jag ner hela handen i köttfärssåsen och försöker få upp gaffeln…. bränner mig dock så illa att jag får fara till sjukhuset sen, och fick inte upp gaffeln…. har aldrig skämts så mycket i hela mitt liv som när jag stod där. Förstår än i dag inte (detta var ca 1,5 år sen) vad jag TÄNKTE MED när jag proppade ner handen!!! Haha fyfasssssen….
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
Ja alltså fyfan…
Min familj festade här hemma med några andra, och två av mina kompisar verkade inte vilja prata med mig.
En av mina kompisar bor här i Hörby, och hennes lägenhet är alltid öppen, går dit och tänker ''Är där mörkt, går jag in. Är där tänt sitter jag i trappen.''
Kommer dit och där är mörkt, går in och kallar efter henne, efter att jag gått in i hallen ser jag hon och min andra kompis sitta där i soffan, i kolsvart mörker, jag blir skiträdd och skäms som en jävla idiot…
Springer ut och sätter mig i trappen och gråter…
Sen kommer hon ut och ber om förlåtelse och så (Trodde dom var sura på mig eftersom dom verkade helt kalla via sms), jag fortsätter att gråta och ringer en annan kompis som alltid får mig på bättre humör, sen kommer en av dom ner och frågar om vi ska laga mat. Haha, skäms än i dag… fyfan…
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
*Var nog när vi var några st på donken och några av mina vänner hade druckit en del(inte jag!)..så en av de spydde MITT inne på macdonalds!
Det var massa människor och lång kö och hon spydde mitt i kön, alla glodde på henne/oss hahaha usch.
*Sen har jag faceplantat i rulltrappan på stockholms station när det var PROPPAT med människor i hela rulltrappan och runt omkring.
För min kompis sa att hennes "haff" stod en bit bak i rulltrappan så jag kollade bak men såg han inte så jag stod och kollade mig omkring bakåt en stund så märkte inte att rulltrappan "tog slut"
Gör jämt pinsamma saker men kommer inte på mer för tillfäller ;)
~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥
Heh.. Kommer bara på en pinsam sak just nu, och det var när jag va hos pappa, han hade ett par kompisar där och satt som vanligt instängd på mitt rum då jag inte tyckte det var så kul att umgås med dom när dom hade druckit. Och så skulle jag gå på toa, men tänkte inte på att låset var trasigt, så öppnade dörren och så satt en av hans kompisar där. Och sen senare när jag väl var på toa, så kommer samma kompis och öppnar. XD
PJUM
# Stackarn!
#7 ;)
#8 Min mardröm….
/Kram Jennifer
Tappade en tallrik i matsalen idag, sen så tappade jag "borsten". :3
- Emil
Hmm kommer inte ihåg sånt här men kommer lite då och då. Igår var ju en väldigt hemsk sak på skype kan man säga… Jag sitter och pratar med en kille som jag känner på skype, vi pratar dagligen och det är väll lite av en vana att prata med honom. Men iallafall så var de så att för kanske tre veckor sen så hade hans kompis som jag också känner blivit skyperapead (dvs någon skrev från hans skype till mig) och då hade "han" frågat om jag var tvungen att välja vem jag helst varit ihop med av honom och den här andra killen vem jag då skulle välja. Men sen kom han (den "riktiga" killen) och sa att det var hans kompis som skrev det. Inge mer med det förutom att igår så frågade den här killen jag pratar med frågade vad svaret på den frågan skulle bli varav jag sa att om han fick välja mellan mig och min kompis (som han också känner) så skulle jag svara. Efter mycket tänkande från hans sida säger han att det skulle vara jag och här kommer det akward, att jag säger han -,- Tror båda blev generade kan man säga xD
Klart att laxen ska ha en jolle
tappade tallriken i matsalen… på mellan/lågstadiet var det inte lika pinsamt att tappa tallriken, för då applåderar ingen… nu när man tappar tallriken så applåderar alla jättehögt i miljoner timmar känns det som…
Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse
Planerade i skolan en gång att skämma ut en kompis. Jag visste att det var en kille i 9:an som hon tycker är snygg typ. Så en gång när jag och min kompis stog i korridoren och väntade på att lektionen skulle börja, så såg jag killen i 9:an som hon gillade. Jag ropade, "HÖRRU", och gömde mig sedan bakom väggen. Just i samma sekund vänder hon sig mot hans håll och han bara står och glor på henne. Han trodde ju att det var hon som ropade på honom!
Stolt här 😃
Det senaste var väl när jag va på ishockey match och stod i klacken och sjöng. Halva klacken sjöng och andra halvan svarade.
Och jag blev så supertaggad och tog i så mycket jag kunde och lite till…alldeles för tidigt!! (det är ju inte vackra toner man får till direkt)..det va knäppt tyst och min syster och hennes kompis höll på att dö av garv och alla runt om kollade och skrattade.
Så pinsamt, men samtidigt roligt. Var tvungen och sätta mig och gömma mig en stund innan jag kunde stå…Sjöng inte alls högt resten av matchen.
jag trillade i 7 när det var vinter för jag hade fel skor dock fick jag en spricka i min vänster eller höger arm. Det var jätte pinsamt att trilla på en isfläck synd nog bryde sig ingen om mej på marken. Sen denna vinter använder jag broddar så det inte ska bli så halt även bra vinterskor