Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: sex-och-samlevnad
Läst 1050 ggr
Jennnifeer
0

Vet inte vad jag ska göra!!

Jag fattar inte vart man ska lägga in inläggen på… :oo Men Hej! Jag hade sex för första gängen igår och idag, och vet inte va jag nu ska göra… Snälla hjälp?? :0 Vi hade inte skydd o inga p piller heller

Pyretstylee
8

Dagen efter piller sen kontaktar du ungdomsmottagningen så hjälper dom dig och så länge använder ni kondom.

Http://minfyrbenta.wordpress.com

[MikeW]
0

Fick han utlösning inne i dig?

Jennnifeer
0

#1tack!! Vi använde inte dt. #2han kan ha gjort

Pyretstylee
0

Nej men köp så har ni nästa gång :)

Http://minfyrbenta.wordpress.com

Duvethon
3

Det var inte så smart… :/ har ni inte haft sexualkunskap i skolan? bara en fråga..

Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.      

Jennnifeer
0

Allt bara hände så fort!! Jag hade ju precis planerat att ha sex med honom!!

Duvethon
6

#6 Om ni redan hade planerat borde ni väl ändå ha tänkt på skydd? :)

Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.      

Jennnifeer
0

@duvethon

Jennnifeer
0

Oj det skulle stå inte planerat!!!

BunnyHope
0

Dagen efter piller?

Du är saknad…
Edward 31/8-11 5/7-12

-Idaoh-
2

Vänta i ca 1-2 veckor , ha inte sex under tiden (om ni ska ha så se till att ha kondom) . Ta sen ett grav.test och kolla .

Dagen efter piller är väl inom 48 timmar va ? :o

Kondomer är onödigt dyrt , gå till UMO och ta en fet näve med kondomer eller lassa massor i väskan ;)

PiganX
0

Gå till akuten eller UM och hämta dagen efter-piller (även kallat akut-ppiller).

Nwmo
4

Kom hit, jag har ca 100000 kondomer under mattan. ;)

- Emil

Sweelin
17

Är du 19 år och vet inget om sex, preventivmedel samt dagen efter piller? 😭

Va lycklig och gör andra lyckliga<3

Nwmo
10

Man får egentligen bara ta 5st där jag bor. Såhär tar man fler: >Ta de fem man vill ha >Be henne kolla efter en smak i hyllan (ligger bakom henne, då måste hon vända ryggen åt en) >TA SÅ MÅNGA DU KAN!!! >Ta den smaken du bad om.

- Emil

[Spökriddare]
0

#14 Kände lite samma sak :(((((

#15 HAHHAHAHAH jag dör lol

Jennnifeer
0

#10 då vet jag #11 det borde vara 48 timmar..! Ska fixa dt idag..!! Tack #12 tack hihi #13 haha!! #14 men ursäkta mig dä..!alla kanske inte kan allt..! Det är jag inte ensam om..! #15 haha!! #16 snälla nån :000

Revolt
0

#15 HAHAHAHAHHAAHAHA

~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥

Gimbergsson
0

akut p-piller ska man ta inom 72 timmar. Finns att hämta hos ungdomsmottagningen och att köpa på apoteket.

[Tilde]
2

Det viktigaste (förutom dagen efter-piller och att skaffa kondomer) är såklart att testa dig för könssjukdomar! Han kan ju ha klamydia eller ännu värre sjukdomar.. Det är betydligt större risk att smittas av sånt än att bli gravid (plus att graviditetstest inte funkar så snabbt efteråt).