Vilken outfit?
Vilken outfit ska jag ha på min och sambons date imorgon på zoo? :)
Det ska inte bli jättevarmt, men det ska heller inte regna, så jag struntar totalt i vädret utan håller mig till min outfit, hihi. Dock anpassar jag nog skorna, men det är en annan sak!
Kommentera gärna när alla outfits ligger uppe. Det är 3 st.
Outfit 1 - lutar åt den faktiskt:
Rosa kjol, vit spetstopp, benvit trenchcoat, brunt bälte och bruna skor + brun väska (ej på bild)
Ettan är snyggast. Färgklick och lite tufft. Det beror ju lite på mina färgpreferenser (gillar inte sån jätteljusrosa som i tvåan) men du verkar ju tycka lika, så kör hårt!
Mm, jag håller med. Ettan var finast! :) Men blir det inte jobbigt att gå på zoo i dom skorna? 🤔 (Fast du kanske är van, själv går jag mest i gympaskor ^^ )
Mvh,
Jossan Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus
Jag gillar nog 3 bäst. 😃
//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa) _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_
#4 Kanske, får nog ta med plåster utifall :) Eller leta fram ett par ballerina/sandaletter. Vi får se. 😛
Ettan! Kjolen och linnet är superfina tillsammans. :)
“Fear doesn't shut you down; it wakes you up” - Veronica Roth
#7 Det tycker jag med! Är så glad att jag hittade linnet bland mammas gamla kläder 😉
Hur ska jag ha håret? Jag vill vara extra fin på vår date då jag ofta går hemma osminkad och i slapparkläder… 😮
Funderar på den här frisyren, tycker den är söt: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRnB7uqPfK0g_Y8Yihd7cJ5PPUPvC1CgIkaaE8XS3IcaheOJDSR-g
Nummer ett var såå snygg! Eller alla var det, men speciellt ettan!
Jättefin klädstil har du!
~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥
#11 Tack så mycket! :D Det får nog bli ettan…
Men jag har också en TILL outfit som är den blommiga kjolen, spetslinnet från 3:an och ett par röda klackar… Jag verkligen älskar de klackskorna! Fast jag kanske sparar den outfiten till nästa date :) Får nog fråga sambon vad han tycker, hihi
3 😍
#12 åååh det vore också sååååå snyggt!! hahaha förstår din beslutsångest ;)
~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥
#14 Haha ja jag har verkligen problem med att bestämma outfits… Fast det är för jag har för många plagg istället för "jag har inget att ha på mig". ☺️
1an!😍
Det får nu bli 1:an, så spar jag några outfits inför sommaren - vi har ju vår andra årsdag i juni! 😉