Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettmode-och-skönhet
Läst 1892 ggr
[Tilde]
2

Vilken outfit?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vilken outfit ska jag ha på min och sambons date imorgon på zoo? :)

Det ska inte bli jättevarmt, men det ska heller inte regna, så jag struntar totalt i vädret utan håller mig till min outfit, hihi. Dock anpassar jag nog skorna, men det är en annan sak!

Kommentera gärna när alla outfits ligger uppe. Det är 3 st.

Outfit 1 - lutar åt den faktiskt:

Rosa kjol, vit spetstopp, benvit trenchcoat, brunt bälte och bruna skor + brun väska (ej på bild)

[Tilde]
0

Outfit 2:

Vit klänning, rosa bälte, ljusrosa "änglatröja", rosa skor, grå väska (byter eventuellt skorna till ett par ballerina och då ej rosa)

[Tilde]
1

Outfit 3:

Vitt spetslinne, rosa shorts, brunt bälte, bruna wedges, benvit trenchcoat (bytes eventuellt ut mot en stickad tunn tröja)

locomotiv
0

Ettan är snyggast. Färgklick och lite tufft. Det beror ju lite på mina färgpreferenser (gillar inte sån jätteljusrosa som i tvåan) men du verkar ju tycka lika, så kör hårt!

jossa5
0

Mm, jag håller med. Ettan var finast! :) Men blir det inte jobbigt att gå på zoo i dom skorna? 🤔 (Fast du kanske är van, själv går jag mest i gympaskor ^^ )

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

CaptainBunchie
3

Jag gillar nog 3 bäst. 😃

//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa)        _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_

[Tilde]
0

#4 Kanske, får nog ta med plåster utifall :) Eller leta fram ett par ballerina/sandaletter. Vi får se. 😛

Tova.O
0

Ettan! Kjolen och linnet är superfina tillsammans. :)

“Fear doesn't shut you down; it wakes you up” - Veronica Roth

[Tilde]
1

Jag har också denna outfit (men använde nyligen den klänningen)..

Outfit 4:

Tigertubklänning, benvit trenchcoat, svarta nitklackar och väska (bytes kanske ut mot en svart - har tusentals väskor, haha)

[Tilde]
0

Sen har jag denna - den är snyggare när jag har den på än på bilden.

Outfit 5:

Blommig fluffig kjol, svart linne med volanger, jeansjacka, svarta ballerinaskor och förmodligen en axelbandsväska.

[Tilde]
0

#7 Det tycker jag med! Är så glad att jag hittade linnet bland mammas gamla kläder 😉

Hur ska jag ha håret? Jag vill vara extra fin på vår date då jag ofta går hemma osminkad och i slapparkläder… 😮

Funderar på den här frisyren, tycker den är söt: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRnB7uqPfK0g_Y8Yihd7cJ5PPUPvC1CgIkaaE8XS3IcaheOJDSR-g

Revolt
0

Nummer ett var såå snygg! Eller alla var det, men speciellt ettan!

Jättefin klädstil har du!

~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥

[Tilde]
0

#11 Tack så mycket! :D Det får nog bli ettan… 

Men jag har också en TILL outfit som är den blommiga kjolen, spetslinnet från 3:an och ett par röda klackar… Jag verkligen älskar de klackskorna! Fast jag kanske sparar den outfiten till nästa date :) Får nog fråga sambon vad han tycker, hihi

[00livia]
2

3 😍

Revolt
0

#12 åååh det vore också sååååå snyggt!! hahaha förstår din beslutsångest ;)

~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥

[Tilde]
0

#14 Haha ja jag har verkligen problem med att bestämma outfits… Fast det är för jag har för många plagg istället för "jag har inget att ha på mig". ☺️

[Tuulikki]
0

1an!😍

[Tilde]
0

Det får nu bli 1:an, så spar jag några outfits inför sommaren - vi har ju vår andra årsdag i juni! 😉