Hörlurar?
Vad för slags hörlurar går du runt med om dagarna?
Själv har jag ett par kassa iPhone 5 hörlurar, (som jag inte hör ett skit i , nästan, och måste ha på högsta volym i både datorn och mobilen för att ens höra något. Så jag måste skaffa nya..) Men hemma har jag mina rosa Skullcandy som jag tycker väldigt bra om!
Det här passade kanske inte in på Tonåringar if, men alla älskar ju musik? 
Jag har gröna Steelseries siberia v2 ^^ och några andra såna som man sätter in i öronen som jag har när jag inte vill ha dom andra.
Inga alls ^^,
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
jag har ett par som följde med min samsung!
Ett par "a-Jays One+"
Födelsedagspresent av pojkvännen! Helt underbara. 😂
Hade ett par rosa skullcandy som jag älskade, och senare ett par Hello Kitty in-ears som jag också älskade. Men livet är inte alltid roligt när man har en katt som gärna biter på tunna sladdar…
/Jennifer
♥ http://jennuts.blogspot.se ♥
Har ett par vita från London som funkar bra tycker jag, sen har jag massor av vita iphone hörlurar. Har även ett headset som jag använder när ja skypar tex.
Klart att laxen ska ha en jolle
Lila Urbanears Plattan, älskar dem! Vill dock ha i en annan färg…
Även jag har ett par lila UrbanEars, dock ett vanligt headset.
Jag har mina earpods på väg till skolan och lite i skolan också. Men hemma har jag mina skit billiga stora hörlurar xD. Just nu lånar jag min brorsas dyra hörlurar som är skita bra! Hoppas han tycker det är okej 🎧
Har två par som jag fick från min Samsung. Sedan ett par billiga rosa hörlurar som jag fått från FRIDA och ett par lila Urbanears-kopia. :)
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
när jag är på skolan och sånt har jag några hörlurar som jag fick av min MP3 😃 men när jag är hemma brukar jag alltid ha mitt lilla Spotify på högsta ljud utan några hörlurar🤪
#5 Visst är dom bra? :D
Har förutom mina a-jays även "beats audio" på min HTC så ljudet blir ju helt suveränt!
Hade ett par medföljande kanonlurar till HTCn förut, nästan lika bra som a-jaysen men mycket snyggare (röda), men de blev stulna :(
Tänkte köpa ett par Urban ears men hittade ett par från Wesc för bara 300:- som i vanliga fall låg på 600:- så jag slog till! De är verkligen jättebra och jag är nöjd :) Så ser de ut: http://productimages.phonehouse.se/6/WESTAMHÖ-vit_250.jpg
MVH Wilma
Jag har vanliga, vita iphone hörlurar :P Har dock ingen iphone, utan en kass iPod som tog självmord för någon vecka sen. RIP! Och det suger att hörlurarna inte funkar till min telefon.. (xperia J) så jag har inga hörlurar till den.
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
har ett par iphone hörlurar som jag alltid har på mej och lyssnar på musik
iPhone 5 hörlurar 😛
Vita Siberia Steelseries v2, byter aldrig ut dem. Bekvämaste och bästa som finns!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
iPhone 5-hörlurar, fick dem av min extrapappa då han inte ville ha dom när han fick sin iPhone 5. 👍
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
Jag har iears, apples in-ears…
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Har samma som #4, dvs. AKG K518 LE, fast i blå. Jag älskar dom, finns inget bättre. Använder dom i princip hela tiden (förutom när jag har lektion då.) Det är så otroligt bra ljud så att det inte är sant. Passar perfekt för den sortens musik jag lyssnar på också (electrohouse, progressive house och dubstep) eftersom den har precis rätt bas.
En sak som kan vara både fördel och nackdel, är att jag inte hör något alls med lurarna på och musik i öronen. Jag har ju alltid på mig dom men när jag är ute får jag t.ex sänka och ha ljudet på ganska lågt för att kunna höra om en cyklist plingar på mig (som hänt många gånger) 😂
Men samtidigt är det mysigt att kunna sitta på tåget/bussen och slippa höra barn som skriker och annat irriterande ljud.
Sammanfattat så skulle jag köpa ett par likadana igen om dom här gick sönder 🙂 Rekommenderas verkligen. Jag använder dom minst som allra minst fyra timmar varje dag, har haft dom 1 ½ år och dom håller fortfarande.
Tänkte dock köpa UrbanEars Bagis som jag kan ha när jag faktiskt behöver höra något i omgivningen.
Har även haft ett par från Coloud (se inlägg #19)
Dessa gillade jag med, fast jag tyckte inte att de var lika bekväma som mina AKG. Dessutom hade jag i rosa med Hello Kitty, kändes lite fånigt efter ett tag.
beats by dr.dre
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

hade ett par lila Urbanears Bagis men valpen bet sönder dom.. så för tillfället får jag dras med mina iPhone 4 hörlurar tills jag har råd att köpa nya hörlurar, vet dock inte vad det blir då..

Passar på att fråga nu också.
Funderar på att köpa Urbanears Medis Plus nästa gång, vet någon om dom är bra?