The vampire diaries *SPOILERVARNING*
***Jag vill varna alla som inte sett avsnitten som redan kommit ut på t.ex Swefilmer att detta är en spoiler-tråd!***
Alla som ska spoila nått kan skriva med fet stil **SPOILER** i början så man vet. :)
**SPOILER**
Herreguuuud. Är det någon som sett avsnitt 20?!?!?!?! KAN INTE FATTA ATT HAYLEY ÄR GRAVID! Med Klaus barn också! Vad tycker ni om det? Ska hon behålla det eller inte?
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
Jag såg avsnittet nyss och ja herrregud, klaus ska få ett barn!! Jag är positiv till detta och hoppas att de behåller barnet! :D
#1 Håller med!! Så grymt kul om de skulle behålla det! Blev typ helt paff och bah whuuuut. Men jag gillar inte att typ även fast Hayley är gravid så stöter Klaus på Caroline.. 🤔
Justin Bieber - 23/4 13 
Jag tycker att Hayley ska behålla barnet. Kanske Klaus återfår förnuftet och låter Tyler komma tillbaka. Vet ni om det ska bli en säsong fem?
Varför läste jag spoilern för x'( MÅSTE GÅ OCH KOLLA PÅ AVSNITTET NU!!! Visste inte det var ute :D YAY
ja Klaus och Caroline är så gulliga tillsammans! :D
#3 Håller med! Det vore grymt häftigt om hon behållde det! Men det känns på nått sätt om Hayley kommer att dö och typ Rebekah kommer ta barnet istället.. det skulle jag tycka var bäst! ;)
Ja det kommer säsong 5!! I oktober!
#4 Haha jag råkade också läsa en kommentar på Swefilmer och då var det en som skrev typ "OFTA KLAUS SKA BLI PAPPA" och då var jag tvungen att se det!
#5 Hihi ja! Men det blir värsta konstigt nu om de blir tsm när Hayley är gravid…🤪
Justin Bieber - 23/4 13 
Jag vart oxå jätteförvånad! Men skitkul ju, hoppas hon behåller det, vore jättekuuul ju!! :)
~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥
Det kommer bli awesome! och I love Elijah ❤️
men den storyn kommer väl inte vara med i TvD utan i spin-offen The originals? 🤔 eller har jag missuppfattat någonting?
När kommer det nya avsnitt?
#9 Nästa vecka antar jag? det är väl typ 3 st avsnitt kvar eller något sånt innan det är säsongsavslutning tror jag.. (rätta mig om jag har fel)
#10 Helt rätt. :) Åh kan knappt bärga mig till säsong 5! Och det ända jag kan tänka på nu är att jag hoppas att Hayley behåller barnet! Men det var några som skrev på swefilmer bah "Yes, nu är Lexis plan igång"? Fattar inte det haha? Menar dom att låsa in Elena eller nått med Hayley?
Justin Bieber - 23/4 13 
#11 Ingen aning faktiskt.. haha! vad har hon med det hela och göra? kanske det att Stefan & Damon försöker tvinga fram hennes känslor, för det var väl typ så Lexi gjorde? 😛
#12 Ja exakt! Tror det är det hon menar! 👍
Justin Bieber - 23/4 13 
O_O skulle inte läst spoliern O_O måste kolla när jag kommer hem om inte nu O_O
åh skulle inte heller läst spoilern xO Och har inte ens sätt 19 än, men på onsdag så… :D
Men jag trodde jag hade sett alla avsnitt så jag läste vidare HAHA men men nu ska jag se dom två sista. Skitsamma om jag blev spoilad xD
Haha visst är det svårt att låta bli! 🤤
Justin Bieber - 23/4 13 
😃
Sett 19 och 20 nyss. De var nog de bästa på länge!! Guuud jag spricker 😃
Att elena fått sin mänsklighet tillbaka gjorde mig så glad!!! Haha.
#22 ja de undrar jag med! Hon kommer säkert komma "tillbaka" på nåt sätt eftersom hon är typ en av huvudpersonerna!
#22 Håller med!! Hoppas verkligen hon kommer tillbaka!!!
#23 Men om man tänker på att Jeremy dog… 😢
Justin Bieber - 23/4 13 
Vet nån när nästa The Originals-avsnitt kommer ut? Vill så gärna se hur det går för Klaus och Hayley!
Justin Bieber - 23/4 13 
#26 dåligt isf..blir för mycket tycker jag :( Att jeremy dog var synd tyckte jag, men hon har ju oxå så stor roll i filmen, liksom vad ska dom göra utan henne? dom måste ju ha en häxa.. :( och dåligt om dom träffar någon annan som bli nya häxan.
Nej jag hoppas att hon kommer tillbaka på något sätt..
Va vad är "the originals"? typ någon sorts serie eller? Nu har jag missat nåt xd
#28 jaha, va kul!
Så den har inte börjat gått än? :)
#28 Aha! Synd att de inte vet när det börjar igen!
Åååååh.. nu blev jag otroligt sur. en tvd-grupp som jag är med i på facebook la ut en spoiler på nästa avsnitt på sidan…
Justin Bieber - 23/4 13 
#31 haha tänkte PRECIS skriva det!
Fan nu vart ju hela spänningen med nästa avsnitt förstört haha
När vi ändå är inne på TVD…
JAG ÄR HELT SÅLD PÅ PAUL. ÅÅÅÅÅÅÅÅH. 😍
Självklart den där jävla heartbreaken när man får reda på att en kändis är förlovad.
TYP SOM CHANNING TATUM!!!! 😭
ALLTSÅ ÅÅÅÅÅÅÅH SISTA AVSNITTET, GRÄT SÅ MYCKET ATT JAG VET INTE VAD😢
Justin Bieber - 23/4 13 
Eller hur!!! Fan att bonnie är död! x'(
Och att hon valde damon över stefan :O blev så jävla chockad! stackars stefan!! ='(
Men JEREMY?!!! Gillar inte att hon valde Damon över Stefan, älskar Damon men det ska vara Elena och Stefan, hon passar inte med Damon… Och åh, tycker inte om att Lexi inte är med mer, hon är så bra!
Det här med att Silas är dubbelgångare till Stefan vet jag inte riktigt, det känns inte helt äkta och mest för att kunna fortsätta. Fattar inte det här med naturens balans heller, det som händer Katherine händer ju inte Elena och vice versa, så varför skulle det hjälpa?
Johanna - Instagram
Ja shit Jeremy är tillbaka! Kan verkligen inte fatta det.. och Bonnie..😢
Hände väldigt mycket i detta avsnittet tyckte jag!! Bästa asnittet hittils!! Kan inte fatta att Stefan har en dubbelgångare och att Katherine "ska bli människa"… shit alltså!!
Justin Bieber - 23/4 13 
Jag är nöjd med hela säsongen hände i stort sett hela tiden oväntade saker :D
Har inte läst något inlägg i tråden då jag är på SO4E15 ensålänge…Men kan meddela att jag totalt älskar the vampire diaries! <3
//Julia
Fast är ändå skit glad att detta inte var slutet! Nu kommer det en till säsong <3 yay! :D
Fast silus förvirrar mig för att vara helt ärlig xD
Jag är glad av att hon valde Damon 😃 men kommer hon dö nu..?
Nej Elena kommer överleva nu är ju Katherine död ;) Men med Silas kan allt hända :P
#42 Fast Katherine är väll inte död? hon fick ju botemedlet så hon lär väll bli människa nu..?
Ja och hur ska en människa döda Elena? ;) Elena har ju en helt gäng med övernaturliga bodyguards ;)
#44 Ja men det slutade ju med att hon fick något trä ben eller vad det var i halsen och i magen/bröstet.. gjorde det inte det? alltså innan hon trök ner botemedlet i Katherines hals 🙂
Jo men det träffade väl inte hjärtat? :) Då borde det väl vara lungt :)
#46 Ingen aning, det var det jag undrade.. hehe! vi får väll se nästa säsong 🙂
#47 Hon träffade aldrig hjärtat så hon kommer inte dö. Hon kan ju bara dö om dom hugger det i hjärtat på henne.
Oj en påläst här ;)
#48 Ja det vet jag, men jag var osäker på vart den träffade henne 🙂
#50 tror det bara var i ryggen och halsen :P (aj det borde göra ont)
Haha fan vad jag spoilar för mig själv när jag sitter o läser allt det här, hejdå! 🤪
Åh asså sista avsnittet…VARFÖR SLUTADE DET SÅ SPÄNNANDE FÖR?!?!!?
När stefan typ var i den där lådan med massa vatten, jag ba neeeeeeej :'(
O jag är skit besviken att bonnie är död, men bra att jeremy är tillbaka😂
Jag tycker det var skiiibra att Elena valde damon, tycker de passar bäst ihop :)
Revolt gillar badboys :P
Jag är en verkligen team Stelena, så jag skrek typ "NEEEEEEEEJ" när de kysstes…. alltså åååååh näää. Ska bli spännande att se Katherine som människa!!
Justin Bieber - 23/4 13 
#55 Haha, jag längtar så mycket att se katherine vara människa!
hon ville ju bli typ odödlig som silus eller var det nu var.. Och nu är hon människa xD Haha, rätt åt henne :P
Och jag kommer sakna Lexi också. :( Hon och Rebekah är mina favoritkaraktärer!!
Justin Bieber - 23/4 13 
#54 hahahaa 😂
#57 håller med!! Damon är mer djup och spännande, medans Stefan nästan är lite tråkig.
Har sätt sista avsnittet nu….
Jag älskar delen med Elena och Damon! Jag har alltid tyckt att Elena skulle välja honom!
//Julia