stark tjej + var stolt över den du är!
Tycker det är något så sjukt hemskt att så många ska behöva bli utsatta för mobbning! Hatar att vissa personer får en sån makt att alla tror på skiten de säger, utan att lära känna personen som ryktena sprids om först, och att många som tycker det är fel ändå inte vågar säga ifrån. Det är alldeles för få som säger ifrån. Om alla som tyckte att någon handlar fel skulle säga ifrån skulle det vara betydligt mindre mobbning. Ibland fattar jag faktiskt inte hur de som har kompisar som kränker och är odrägliga mot andra ändå inte vågar säga till sin kompis att det räcker och att det är fel. Jag menar, om de är riktiga kompisar, vad skulle då kunna hända? Skulle den slå en eller? Om man har en "vän" som hotar en när man säger ifrån till den, är det ju inte en riktig vän! Jag fattar heller inte hur någon som har hängt ihop och haft kul med någon så länge, sen bara kan lämna sin kompis, svika den helt och också hänga på mobbarna.
Som tur är finns det i alla fall de som är lojala, inte bryr sig så jävla mycket om vad andra tycker och som vågar säga ifrån och stanna vid sin väns sida, oavsett vad som händer! Beundrar verkligen de personer som är så!
Tjejen i videon är verkligen stark, och som hon säger så ska man aldrig ge upp hoppet! Alla är lika mycket värda, ingen förtjänar att bli utsatt och behandlad annorlunda. Ingen är perfekt och det finns ingen som är som du, och därför ska du vara stolt över dig själv och vara dig själv!
putt eller skulle sajtvärden kunna putta upp den? för det kan man väl inte göra själv?
man få putta själv men ganska onödigt att putta samma dag man ha lagt upp, elle putta två gånge ;)
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -