Först! :)
- Emil
har lärt min hund att gå utan koppel! är så sjukt stolt över henne :3!
Pissväder :( Kan inte dagen ge lite regn eller?
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡
Nyss kollat på säsongs avslutningen av TVD och det enda jag kan säga är: O M G!!!
Jag har huvudverk! ='( bläää, och nu när jag precis började bli bättre igen x(
#5 krya på dig :3 <3!
tack <3 :)
Har precis bakat nutellafyllda cupcakes! Snart ska frostingen på 👍
#8 Låter gott :3
- Emil
Gör gigantiska chokladbollar.. 😃 Kommer man ens orka en halv, tro?
Ihhhh! :D En vän jag tappade kontakten med för ett par månader sen (han slutade plötsligt logga in på den sidan vi pratade på), var inloggad igår och hade kollat min sida! :D Varför kunde jag inte varit inloggad då och sagt hej? :(
PJUM
#4 Jag med, började dock lipa över mitt egna förhållande :p jäkla elena o damon:p
Igår så köpte jag en T-Rex. Han åt upp min pyssling :(
- Emil
#13 Neej! Inte pyssling :'(
Kom nyss hem efter att ha druckit och märkte att jag fläckat mitt linne med rödvin… Så sjukt äckligt. Blev inte full men är bara allmänt sur för att vi blev jagade av några och jag nästan trillade i vattnet…#tired
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.
Igår och iförrigår h def varit upp till 32 grader här, verkar som det ska bli så idag också..
#16 Är 33 grader nu! :O SOMMAR! :D ☀️😃
#17 noooo! inte sommar! D: ! vill ju kunna sitta i den snöiga mörka skogen och lyssna på Black metal :c!
#17 awesome alltså :S #18 usch usch usch!! Snö är bra, men INTE nu verkligen INTE!!
Konfemeras idag och kan inte manuset till pjäsen vi ska göra så det blir öva öva öva! 🤓
yeeeey! det är molningt ute! nu blir jag nog inte så värst solbränd >:D!
#21 Fusk!!! >:( Nä nu drar jag till alperna..
:3! har precis bakat veganska vikinga bröd! :3! jätte gott ju!
ÅÅÅÅH de är så varmt överallt, jag behöver ett rum med ac de är 27 grader i huset och jag vill bara kyla ner mig :(
Tröstar mig med godis och iskall loka.
#23 Lät skitcoolt! Bild, tack? 😃
#26 Huh, dom såg speciella ut.. Vad har du i? O.o
#27 lyckades hitta detta recept; http://www.kokaihop.se/recept/vikinga-brod-2 <-- oj.. missade att man skulle rulla ut de ungefär en halv cm tjocka O.o
👍 Blidde de gott? o.O
#29 ja! :3!
#30 :D
Vet ni vad det mest irriterande som finns är? När vuxna tvingar ut en bara för att det är soligt 🤓
#31 Nyttigt att vara ute 😉 Man bör vara ute minst 30 min/dag för att få i sig daglig dos av d-vitamin hehe
Gör som jag: Ta laptop eller om man har ipad eller liknande, och sitt ute en stund hehe Skönt!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#32 Jo men hela dagen behöver man inte vara ute "bara för att det är fint väder". Jag gillar ju inte ens det här vädret? :P
Har tråkiiigt, vill någon fråga någooot? 😃
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
dra o gymma nu :D
#33 Nej inte hela dagen behöver man ju inte😛
Kan bli för varmt med😉
O.o var det bara jag som såg att "regler för klotterplanket" har en get på sig? O.o
#37 Bwahaha xD Såg det också xD LOVE IT :D
#37 Den geten var ju jättetrevlig! 👍
Är det stöld om en förälder tar 3000 kr från sitt barn utan att fråga? :P
PJUM
#40 Nej det tror jag inte. Föräldrarna har ju ekonomiskt ansvar för sina barn tills de är 18. :) Däremot är det ju inte okej moraliskt sett att bara ta pengar sådär…
#41 Okay, undrade mest lite, för har egentligen inget problem med att hon lånar, blir bara irriterad på att hon aldrig kan fråga först. -.-
PJUM
#42 Ja att fråga borde man ju alltid göra, tycker jag. Hoppas det löser sig :)
Längtar SÅ tills jag tar studenten, vill få känna mig vacker för en dag. :)
Vet dock inte hur jag ska sminka mig eller hur jag ska fixa naglarna, haha.. och så vet jag fortfarande inte hur nöjd jag är med mina skor. Finns ju ingen som har passande skor i min närhet så jag kommer få ha det jag har och det såg ju.. ehm.. fint.. ut… fast nja? vet inte..
jag kom och tänka på en sak för ngn dag sedan, om man blandar punk och black metal, blir det alternativ metal elr alternativ rock? O.o punk är väl mer åt rock hållet? O.o känner att jag måste ha ett svar på detta, kan inte sova annars :c!
#45 Det beror väl på hur man blandar. Alltså mer specifikt vad man tar från vilken genre. Så jag tror det kan bli båda, mer alternativ dock. :)
änybodey here?
O.o fick precis jordens galnaste idé..varför inte cykla från Stockholm till Oslo (när jag blir äldre ;) )?! :D! soo…so what will i need? mat? kan ju överleva på ett par paket med nudlar ;D om jag åker 100 km (10 mil) per dag så är jag framme på 6 dagar, sedan måste man ju åka tillbaka..12.3=36 paket med nudlar för en person XD! boende? man får väl tälta i Norge? O.o..
#47 om du ska cykla så långt behöver du betydligt mer energi än vad nudlar har att erbjuda haha ;)
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.
#48 oh..-.- tänkte inte på det ._. nötter, kanske?! 🤔nah..kmr på ngt (när jag är lite piggare, är sjukt trött! 😴) just det! ☝️ har ju min överlevnadshandbok..nu behöver jag inte tänka på vad jag behöver! det står ju redan i den! :3
Måste vara något fel på mig som sitter och tittar på hockeymatchen på 4:an………. får panik, hjärtattack & allt möjligt. till och med så jag säger för mig själv "MEN TA BORT PUCKEN FRÅN SVERIGES MÅL!"
Jag hatar vanligtvis ishockey. måste ha att göra med att det är final? för det är det väl? HAHA
#50 Haha samma här!!
#51 bra, då är jag inte ensam om det!👍
det är liksom för mycket aktivitet borta vid fel mål.. jag är helt nervös xD
#52 Ja mina nerver pallar inte sånt här 😉
#53 Näe, detta lär ju sluta med att jag inte törs titta längre snart..
Edit: fast nu var det ju kolugnt! nu törs jag titta klart :)
WOOOHO!! GULD 😃
glad att jag inte är hos min mamma just nu för då hade jag nog blivit ganska döv, hon har nog skrikit sig hes.
#55 Har inte hängt med alls, men woohooo! 👍

Hatar att vara sjuk… orkar ju inte med någonting. Och så ska man ner till klubben i över 2 timmar ikväll för kurs… Jo men det lär man ju orka..
Knäckebröd! Längtar tills jag ätit upp så jag kan klunka i mig de underbara glaset med mjölk….mm f*n va gott
jag är trööött
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
YOHIO i oktober i stockholm! HÄÄÄR KOMMER JAG! 😃
Tittar på The caller - superspännande film! 🙂
ska ut och jogga nu! denna gång så vill jag kunna fixa 10 km! :3
Halv friluftsdag idag, fick prova på en massa saker man måste kunna om man ska tälta i skogen. X) men så började det spöregna mitt i allt så blev rätt blöt.
PJUM
Är såååå trött :(
Men glad ändå :D Klänningen till min brors student kom idag :D Nu ska jag bara hitta några passande skor ^^
HELVETE! :c glömde min dagbok ÖPPEN på mitt skrivbord :c! Måste hem, gömma den (det som står i den är inte sant! :c brukar skriva historier i den :/ om mamma hittar den är jag så körd, hon kmr att tro att det som står i den är sant!)
-.- om 15 min börjar scouterna, mina fötter är döda, jag är sjukt trött och luktar extremt mkt svett och mamma säger att jag måste gå :c
Finns ett ord som beskriver mig nu för tiden;
STRESSAD
Eller.. panikslagen?
Ska baka 2 saker till imorgon, filma och prata engelska, sen måla två bildordlistor, en framsida och massa.
KILL ME
#62 tror jag har sett den, handlar det om en person som ringer en tjej, och personen som ringer är från framtiden typ?
Å vad pinsamt!! Är utanför glassrummet för vi va tvugna att visa upp en video vi gjort när man lagar mat på engelska! Jag dör vad läskigt
#71 Glassrummet? ;)
Saknar min älskling så de gör riktigt ont i hjärtat :( hoppas jag har sysselsättning hela dagen!
#70 Nä, men den filmen du nämner har jag också sett 😉 Denna är från i år och handlar om en 911-operatör (eller vad man säger) som får ett samtal från en tjej som blivit kidnappad. Så ska hon hjälpa henne över telefonen så man kan hitta henne och kidnapparen. Vill inte avslöja så mycket, men jag tycker den var jättebra och väldigt spännande. :)
Kanske borde tillägga att den heter The Call och att de bara hade skrivit fel där jag såg den.. xD
#72 hahah klass xD
#76 Haha! :D tänkte väl, vore lyx att ha ett glassrum ;)
Mitt kamerabatteri har dött! :( Blää vi som ska på zoo imorgon! Får ta med sambons kamera då… den är ju ändå bättre, men i alla fall! Jag älskar min lilla digitalkamera xD Får köpa nytt batteri och hoppas på att det bara är det som är trasigt.
Skönt med fabriksåterställning på mobilen. :)
Idag har jag tagit en lång powerwalk/springtur, och när jag kom hem tränade jag mage+rumpa, känner mig duktig :D
~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥
Nu mina damer och herrar, kan jag sluta gnälla över att det är stressigt i skolan inför studenten..
Det är fortfarande stressigt, men för ca 3-4 veckor sedan hade jag runt 30 rester och uppgifter att göra innan studenten, nu har jag väl typ sådär JUST NU 4 rester och två fördjupningar som ska in imorgon att göra.. resterna har jag tills på fredag på mig att göra förutom en som ska göras på måndag :)
Sedan får jag ju säkert komplettera någon grej här och där men det är oftast bara att lägga till något och det gör man ju på några minuter.
Tycker jag har varit duktigt dessa veckor som har hunnit med massor av rester och uppgifter, plus att jag har hunnit med mitt egna liv också.
Jag är faktiskt stolt över mig själv.
I have a "date" tomorrow :3
När man ändrar användarnamn och glömmer att man gjort det 2 minuter senare och får panik för att man inte kan logga in. xD
PJUM
vad är bra övningar för att få six pack? 😈
håller på att bleka håret med citron O.o känner på mig att mitt hår kommer att bli kycklinggult -.-
Ledig idag 😃
#85 Jag med!! :D
15/6 blir det YOHIO igen! 😃
Ska åka och kolla på råttbebisar idag ju, men uppfödaren har inte svarat på det senaste pm:et jag skickade.. :/ Hoppas hon svarar snart, annars får jag nog leta efter några andra då jag måste ha bebisar. Annars tror jag det blir svårt att få ihop dem med min flock. :/
#86 Härligt 😃
Jag är en leskig kat :D
Fryst banan
Skulle va ett hjärta

Wiiii!! Lycklig!
#91 Det är asgott! :D Måste köpa banan så jag kan frysa in! ^^
Bara två rester kvar nu! Den ena blir klar på måndag (muntligt) och den andra får jag ingen hjälp med av mina lärare för dom är så himla upptagna jämt, inget svar får jag när jag skickar meddelande heller. Så det är inte mitt problem.
#94 jaaa verkligen, värsta godiset :D
Tacokväll ikväll (Y)
#97 Gott! 😃 Vi ska grilla om det inte börjar regna 😛
Ska dygna idag! Gick upp 07 och ska vara vaken till 07 imorgon… Helt idiotiskt, hehe ^^
http://pomp-berry.deviantart.com/art/Cosplay-Cleavage-Tutorial-363874640 - HAHAHA! Tänk folk som faktiskt gör så 😂 Tur att man har bröst nog, naturligt xD
Alltså, det räcker väl med att folk bränner bilar i Husby/stockholm, måste det fortsätta i Gävle också…? Onödigt!! Snart är det väl min bil som står i brand……….
Kom nyss hem ifrån tyskarna för att åka till malta! Tänk att man vill hoppa malta bara för att man har fått nys vänner från tyskland? Åhh vill bara tillbaka till dom! 😡
Nyss sett det sista avsnittet av 90210!! slutade så bra 😃
Ni vet när folk roar sig med att gilla mina bilder på lördagsnatten..
512 händelser och 13 meddelanden, jag har att göra.. och vissa händelser är ju "seriösa" också :(
Provsminkning inför balen snart! :)
Nu ÄNTLIGEN är mitt paket på väg! Skulle dock köpt för lite mindre så hade jag sluppit alla importkostnader… Men men, det går nog. 🙂
Dagens pass på katthemmet avklarat, alla 12 kattungar fick rusa runt ;D
Mått så himla awesome idag! :D En trevlig dag med fiske, fick lära mig att fiska med kastspö (för femtielfte gången xD). Och när jag kom hem var jag inte alls trött, så tog tag i att städa. Och efter det bara haft mys med tv spel. :3 och ser faktiskt fram emot denna skolveckan :D
PJUM
Ledig torsdag å fredag nästa vecka! Nu är sommarlovet NÄRA! :D
Arbetsförmedlingen idag och boka tid hos frisör!
6dagar kvar i skolan nu :3 känns bra :D
jag gjorde precis en sak på min "saker jag måste göra innan jag dör"-lista- duscha i mjölk ._. råkade bli lite för brutal när jag skulle flytta på mjölken och..det slutade med att all mjölk rann ner över mig -.-
Hjälp vad snabbt tiden rusar iväg! Om 22 dagar är jag i Grekland :) om 18 dagar tar jag studenten. 23 juni fyller Oliver (kanin) 2 år.. 14 augusti fyller jag 19.
Herrejösses! :D