Fest tips.
Hej! Jag e 13 år blir 14 år den 7 juni. Och då hade jag ha en fest för ngr av mina kompisar. Typ åldrarna 12- 13 och jag 14 då;) Hade tänkt att ha grillspett för jag e laktos och det finns två andra som e det också och sen finns det en gluten. Vi blir 6 st 7 med mig. Vill ha lite tips på vad man kan göra. Hade tänkt sanning , konka, procent och vatten. Och snurra flaskan. Och en som går till såhär: att man har godis/chips och man sitter runt om i en ring typ. Och sen börjar tex jag att säga jag har haft mens elr ngt annat random. Och om man nu haft de så får man ta en godisbit men det e bara om man har haft det. Annars får man vänta tills nästa tur och se om man få ta då;) // En person som vill ha massa tips party tips:) Tack på förhand!:) Ps vet inte vad för grupp det skulle va i. Rätta till det om ni tycker någon annan:)
Köp marshmallows och lek funny bunny/chubby bunny!
Okej tack:).Vad e funny bunny/chubby? Kom just på att man kunde ha fruktspett och då kanske man kan ha marshmallows också tack:)
Man sätter sig eller ställer sig i en ring. I tur och ordning stoppar man in en marshmallow i munnen och säger "cbubby bunny" (eller funny bunny). Man ska alltså inte tugga på sin marshmallow.
När alla har varsin i munnen fortsätter man med ytterliggare en marshmallow var. Man åker ut om man spottar ut sina marshmallows eller inte klarar att säga chubby bunny. Oftast klarar man 5-9 stycken.
Låter jätte kul;) Men äter tyvärr inte sådana sötsaker. Mitt nyårslöfte. Det finns ingen annan matsak man kan ha ist för marshmallows?:) Eller någon annan lek?:)
#4 Man äter inte upp marshmallowsen dom, man spottar ut dom. Men annars kan du köra med vindruvor, jordgubbar eller nått annat 🙂
Okej tack det låter bra med vindruvor och jordgubbar;) Inget annat?;)
Vi har kört en lek som går ut på att sätta ett visst antal stolar i rummet. (minns inte om det var en per person, tror det!) Sedan får alla ett varsitt kort ur en kortlek och blir då alltså: hjärter, ruter, klöver eller spader.
En person står i mitten och drar sedan ett kort medan resten sitter på en varsin stol. Blir det hjärter så ska alla med hjärter flytta sig och sitter någon på stolen, får man sätta sig i knät på denne.
Om man som exempelvis hjärter har en person i knät och det kortet dyker upp får man inte flytta sig. Dyker ett ess upp så "blandar" man i "högarna" som blivit. Alltså om fyra personer sitter i knä på varann så hamnar personen överst, underst.
Ganska roligt faktiskt. Tar ett tag att komma in i det. Och målet är alltså att först komma tillbaka till sin stol där man startade!!
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus