(X) sexlust!
Hej allihopa. Jag har en enorm sex lust och är kåt gämt. Jag har pullat mig själv och tagit en penna som ska föreställa en kuk. Och sedan legat är naken. Men jag vill göra mer! Något exempel? Jag läser om sex och har haft det 1 gång. Jag vill ha en pojkvän som jag kan sexa låss med! Snälla hjälp mig! :)
du kan ju alltid skaffa en dildo av nåt slag, lär ju kännas mer än en penna iaf…. :) finns massa olika sorter och storlekar.
Vänta några år med sex, du är väldigt ung.
sorry men.. vad är en dildo?
Spela roll? Om båda är med på det så :)
#4 Preventivmedel är ni helt klara på hur de används?
Va? #5
http://www.amorspilar.se/?gclid=CLSO0M_-vbcCFWh2cAodiXgABQ såna här :) #3
hur gammal är du?
#5 Vet du hur man använder preventivmedel?
Nej?
Tack #7 men hur kan en sån kännas mer?
Vet man inte vad en dildo är bör man nog vänta med sex! :)
❤️ Älskade husdjur
#9 Allt känns väl mer än en smal liten penna? Min fråga är hur en penna kan kännas speciellt mycket..?
Vet du inte hur man använder preventivmedel eller vad en dildo är bör du nog vänta med sex….
Fast det är skönt när man ligger där naken! Och liksom en snopp kommer in i en. #11 Jo men jag har en sån här tjock. :)
#9 Skämtar du nu eller? Givetvis måste man använda preventivmedel om man har sex, det förstår du väl?
Sjukdomar och graviditet, hur tänker du där?
Kan ni inte berätta vad det är da?
Haha gud, vänta med sex om du inte vet vad en dildo och preventivmedel är.
"i'm not scared of dying but i'm awfully terrified of dying alone"
#14 preventivmedel?
Kondom och p-piller vet du väl ändå vad det är för nåt?
Ja! Jag använder det när han stoppar in sin kuk. ;P ALltså han använder det. Och ja? vad är det? Preventivmedel?
Någon?
en fråga bara. När vi har sex så brukar jag slicka och suga av honom först innan jag sätter på kondomen. Alltså det är väll inte gott att suga av honom med kondomen. Om man inte hare smak? Och sen brukar vi ha glidmedel men det har vi slutat med för den bara klider iväg. Haha ;) Men är det bara jag eller brukar ni typ skrika för att det är så skönt. ? Alltså jag stönar as mycket och han typ.. Ahh.. Hänger på och flinar :) Älskar det. Men jag vill kunna göra det varje dag .. Gahh får panik!
Hallå!? någn?
Herregud hur gammal är du?! Om du inte vet vad en dildo och preventivmedel är så är du nog inte riktigt mogen för det än.
spela roll vad det är. det bästa är ju själva sexet. ;) Och hur man stönar liksom
14-15 typ :) Snart 15
#23 Du skriver i din trå "Mens X" att du eär 13, och här 14-15?
Du har skrivit i din andra tråd att du snart är 13..
''Hej allihopa. Jag kom hem idag och skulle gå på toa. Då märkte jag att det kom lite blod på pappret när jag torka mig. Men jag har inte haft ett dugg ont i magen och inga flytningar vad jag vet. Är snart 13 år. ''
Varför skriver du olika åldrar i olika trådar ? 🤓
Tycker det osar troll här
#27 jag skulle gissa på att det är en tjej som kanske är 12-13 år och inte vill "erkänna" det.
När jag läste texten så tänkte jag; kom till Borås, snälla snälla :)
- Emil
Antagligen är du tretton år men inte vågar erkänna det pga reaktionerna
#30 Tretton år?! Hon är typ 10
- Emil
Nej Jag är 13 och ska fylla 14 i år. :)
#29 baby kom da. Så kan vi :D
#32 så du ljög i 2 av 3 trådar?
tycker du ska vänta med allt runt sex om du är så ung . även om man är byxmyndig vid 15 så avråder jag dej starkt att inte ens pilla dej där nere du vet inte var preventiv medel var jo de är sådant som förhindar barn de finns pstav som man sätter i armen och p-piller och kondom de är preventiv medel. 😎
Vänta tills du blir större du kan ju mysa utan att just utan sex. vanlig menar jag ni kan ju tex kramas och pussas de gör jag med min pojkvän och jag är byxmyndig med men kommer vänta tills de känns rätt.
#32 Jag skämtade. :)
- Emil
#32 Varför har du skrivit olika i alla trådar ? 🤓
Skit it. #31 snälla baby. Då kan vi ha lite i sängen. ;P
Och är 14 i år :)
Jag skrev 13 i mens tråden. och ja,jag är 13 men ska fylla 14 i år!
#38 fast du skrev snart 13, vilket betyder 12. Och här skrev du 15.
man ska inte ljuga om sin ålder 😎
Kik: emilnemo
- Emil
#38 Men varför skrev du då..
''14-15 typ :) Snart 15''
Jag har värkligen inte skrivit 15 och jag är defentivt inte 15 ändå fast jag skrivit det. Då har jag skrivit fel. Sluta tjafsa nu och inge mer ot jag är 13 och ska fylla 14!
Har hittat en perfekt kille nu. Vi blev precis tsm och ska ha sex nu igen! gahh yes! :D
#43 Så du har hittat en pojkvän på 2 timmar.. Tycker själv det låter konstigt men.. men..
varför bara tänka på att ligga jag och min kille har aldrig haft sex men vi skäms inte ett dug för de . nummer 43😎
men jag vill det. Har varit med han hela tiden. Men vi blev tsm nyss. Och kommer inte kunna svara på ett tag pga av sex. Så bye.
#45 skäms inte för något men båda gillar det :)
Man ska väl förlora sin oskuld till någon speciell? Du framstår som, lite lösaktig. (Ursäkta.) Ja, jag är en kille.
- Emil
Ok, men jag har varit tsm med denna kille förut. Och nu igen. Det är han jag gämt har sex med. Men puss på er. Nu ligger vi i sängen och är beredda så bye bye :)
tycker att du är för ung vänta tills du är 18 som jag sa i andra inlägget vill dej bara väl😎
Ok,men vi tycker det är awesome. Så bye
Känns som du bara tar första bästa. Och att du som 13 åring har sex då du inte ens vågar berätta till din mamma att du fått mens. Vet hon överhuvudtaget om vad du håller på med ?
Jag förstår att du känner dig mogen, nu när du har fyllt 12. Du är INTE det, läs lite om sex. Vet du vad en kondom är? Jo, det är en påse, som killen ska ha över kuken.
- Emil
typ. Men håll dig till ämnet nu ;)
#50 Vad länge din kille höll, mindre än en minut. 😂
- Emil
Förlåt allihopa!!!!!! Vem tror ni har skrivit allt detta? Jo såklart min bror. Vafan va han ska dryga sig då"! Jävla unge. Jag är 13 år i år. JAG SKULLE ALDRIG HA SEX I DEN HÄR ÅLDERN! Tro mig!!!!!!!!!! Jag har inte ens en pojkvän. och jag har haft men vi har bara kramats och pussats. Förlåt och snälla bli inte arg på mig! Men mens tråden är sant och behöver hjälp! Han har drygat sig inne där också! :( Fan också. Nu har jag/han skämt ut sig totalt. Om ni inte vill ha mig kvar så berättta det gärna. Förlåt för någr astavfel men ville få iväg detta fort!
Det är säkert t''ll. Låter verkligen så
(observera att jag inte skrev hela ordet, så ingen kan anklaga mig för att anklaga andra 😉)
#53 Du hittar antingen på alltihop, eller så vill du bara vara mogen och ''tuff'' då du som 13 (?) åring har sex. Och om du inte vet vad preventivmedel är ska du nog lära dig lite mer om sexualkunskap innan du går och har sex med första bästa. Tycker din mamma det här är okej eller gör du det i smyg ?
#55 Sure, sure.
- Emil
#56 va menar du med det är säkert t"ll . låter värkligen så?
Asså dafuqq…
Förlåt inte för att vara dryg. Men först skriver du att du SNART är 13 (alltså att du är 12), sedan skriver du att du blir fjorton & sedan 14-15. Bestäm dig kvinna!
Och håller med alla tidigare kommentarer: Du är alldeles för ung! Vänta tills du är äldre.
Jag är snart 15 & jag är då inte alls redo för att börja ligga runt. Väntar tills jag är iaf 17.
Och att du inte ens vet vad preventivmedel & dildo är för något så ringer det iaf en varnings klocka att du är alldeles för ung.
Och att du har hittat en kille som du bestämt dig för att ha sex med på 2 timmar… Nej du VÄNTA med sex.
Jaha, nu har hon tagit bort sitt konto också. Helt klart hennes bror som skrev det …
Ojojoj, nu hände det mycket på en & samma gång.
dör av skratt omg

nu har ju den här tråden spårat en hel del men #34, va??!! varför i hela fridens namn ska man vänta tills man är 18 med att onanera :P och varför vänta tills man är 18 med att ha sex om man är redo och har någon man litar på som man vill ha sex med? låter helt orimligt i mina öron :P framför allt det här med att vänta med onani… vad vinner man på det? är det inte bättre att ha utforskat sig själv och vad man själv gillar? onani är kanon för kroppen och ett kanonbra sätt att börja utforska sin sexualitet. det är absolut ingenting man behöver vänta med, inget som är konstigt eller farligt.
…
Jag tänkte väl det, vilken trettonårning skriver om sex och pojkvännen och "nu vi sex" och allt sånt Det måste varit hennes bror!
Nä, kan ha varit hon, kan vara hennes bror.
- Emil
De är hennes bror som skriver:/