Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: måste-skriva-av-mig
Läst 907 ggr
[tråkig]
0

ska flytta till backa till aneby igen

sen lite senare  sommar ska jag och mamma flytta till backa till aneby igen. Så då blir vi en familj igen . Vi ska  flytta tillbacka till Hallonstigen. Så de blir bättre yta för cesse som behöver springa dock får jag penla hit till holaveden men ja ja 🙂

Jesperlinden97
3

Vad roligt! :) (?) 
Dock ser jag inte meningen med inlägget? :)

You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus. 

Fridaaaa
0

#1 Är i kategorien "måste skriva av mig" så TS ville förmodligen det 😉

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Jesperlinden97
0

#2 Förstår ändå inte o.O 
Men okej! :)

You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus. 

Fridaaaa
0

#3 Kategorin är ju just för sånt här, att skriva av sig om något hänt, något roligt eller annat 😉

[Tilde]
0

Kanske passar bättre på klotterplanket? 😉

Fridaaaa
0

#5 Får jag fråga: Vad är meningen då att man ska skriva i denna kategorin? 🙂 För det är ju enskilt vad man anser är viktigt att "skriva av sig" liksom. Var bara en tanke 🙂

[Tilde]
1

#6 Det är ju så man kan skriva utförligt om något som pågår och man som vill ha hjälp och råd om. 🙂 Vill man bara skriva något kort om vardagen kan man ju skriva det på klotterplanket.

Fridaaaa
0

#7 Ok för det är så olika från sajt till sajt (andra sajter har ju sån kategori med). Så tänkte bara höra, eftersom det kanske är lite otydligt eller så? 🙂

[Tilde]
0

#8 Tycker det säger sig själv att man skriver korta saker på klotterplanket och "måste skriva av mig" är ett inlägg där man "rant about stuff". 😛 Men men spela roll! ^^

Fridaaaa
0

#9 Dock inte för alla kanske, eftersom man kanske tänker olika kring det 🙂 Men då vet jag (och andra med som läser), misstänkte att det var så som du skrev nu 🙂

[MiniPim]
3

En fråga, varför byter du användare varje vecka typ? xD

Quenzi
3

Ett tips: Skriv inte ut för mycket info, eftersom vem som helst kan läsa det så är det ju risk att något händer.. :P

PJUM

[tråkig]
0

okej🙂