Klassresa?
Nyss hemkommen från den absolut bästa klassresan!!
Började med att vi åkte till Bakken, där vi inte bara såg tjejen som var med i förra årets julkalender, jag och min kompis blev till och med träffade av mjukglass i bergochdalbanan. Jag menar, VEM TAR MED SIG EN MJUKGLASS I EN KARUSELL?! Hmm…
Efter det åkte vi karuseller som innehöll vatten för att få bort lukten, sen åkte vi spökhuset, och tittade på Den Lilla Prinsen i 5D, förstod inte ett piss eftersom det var på danska, lol!
På väg hem kommer det in en massa fotbollsspelare i tåget, som vi också småpratar med, senare fick vi reda på att det var Schweiz landslag (EXTREMT SNYGGA BTW!), lagom pinsamt också… haha!
Kom till vandrarhemmet som var byggt så att det liknade en grotta, så jäkla mysigt!!
Studiebesök på Skånes Djurpark efter, vilket gav en riktig nostalgi-känsla! Efteråt var vi trötta, och väntade förgäves på den där dumma bussen… Efter en liten stund rullar det in 3 limousiner på parkeringen, SWAG-mode = ON! Vi åkte limousine hem!! Så sjukt nice!
Det här kunde bara inte blivit bättre! 🤪
Var åkte ni på er klassresa? Berätta!
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
Ååh vad kul det lät😃
Vi åkte till Spanien i 10 dagar på våran klassresa🙂
Vi åkte till Stockholm över dagen 🙂
Fast vi kom väl aldrig fram till om det var Ungdomslandslaget eller "the real ones"? :P
Det var jättenice! Tack för en fin dag/natt, :D hade velat följa med till djurparken också men vafan ryggen kan ta sig. :)))
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#1 Du kunde ha tagit med mig :c
- Emil
den bästa klassresan jag har åkt på var nog när vi alla åkte till Drakudden :3 <3 bästa dagarna i mitt liv, först började det regna, vi alla sprang ner till sjön och hoppade ner (min kompis hoppade bomben XD det hon inte visste vad att det endast var 40 cm djupt där hon hoppade..), på kvällarna satt vi uppe och hade "gosedjurs-kvällar" och sedan skulle vi skrämma skiten ur killarna men vi failade lite och fick de att garva till döds XD sedan brukade vi sitta uppe och snacka, gå ut och leka, spela spel, gå på spörunda och..åhh..skulle vilja skriva 100 saker till (som t.ex när Bolibompa draken kom på besök..XD HAHAHAHA) men det orkar jag nog inte..
Vi ska åka till Åland i 9:an, (efter sommarlovet) inte lika fancy som dom som åker till andra länder o sånt direkt men^^
#3 Jo, vi fick reda på det senare! :)
- Darren Criss
Åh låter riktigt kul! Bakken är ju himla mysigt! 🙂
Vi åkte till Leksand sommarland i 6:an och övernattade i stugor (så sjukt roligt dock!) och det är den enda klassresan jag har varit på. Utöver det har jag varit på studieresor till både Italien och Japan. 👍
#1Vad det hon som spela Saga som ni träffa då?;)
#9 Japp! :) Eller träffade och träffade… vi stirrade mer lite perverst på henne :)) Haha xD
- Darren Criss
Ahahaha så e det när man e nyfiken:) Så kul!;)
Roligaste klassresan? Det är nog den enda jag vart på, till Bodaborg! Det var jättekul! Vi körde med Wildkids äventyr också, det var himla kul
#8 Där har jag också vart! Alltså på Leksands Sommarland, fast kan ju bero på att jag bor i Leksand och brukar ha säsongskort… Hehe😛
/ Angelica
Åh, klassresor! Vad jag kan sakna det.. 😊
Den absolut bästa var väl den vi gjorde i slutet av nian då vi åkte till Polen för att besöka Auschwitz och Auschwitz-Birkenau som avslutning efter ett mördarprojekt i skolan om andra världskriget och förintelsen. Efter att ha varit i Polen fortsatte vi till Tyskland och sedan Berlin. Så otroligt minnesvärd och totalt oförglömlig resa. Fortfarande kan vi sitta flera stycken och prata om den i timtal. 😛
#13 Dit ska min syster nästa år! För varje år i så åker niorna på den skolan buss ner till Polen och Tyskland och besöker olika koncentrationsläger där nere! Jag kommer få göra samma resa sedan när jag går i nian! 😃
/ Angelica
Vi åkte till Marstrand i sexan och till Stockholmi femman. I nian hade vi inga pengar så det blev ingen resa.
Låter sjukt kul! Men vilken dag åkte ni limousiner? För i söndags såg jag 3 stycken vita limos haha (nere i skåne, ganska nära djurparken) Kan det vart era haha? 😛
#16 Vi åkte igår :)
Nämnde jag att på tåget på vägen till Helsingborg så öppnade min kompis (Hon satt bredvid mig) en Loka-flaska, den hade antagligen blivit skakad, så där efter luktade vi tropisk djungel hela vägen dit ;)
Hahaha!
- Darren Criss
Vi var i Göteborg och på Liseberg & Universeum…
Och jag fick spott i huvudet när vi åkte Lisebergsbanan & min kompis fick över hela bröstet, så jävla äckligt!
Simon Lindbäck
SimonLindback.se