Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettböcker-film-och-musik
Läst 1319 ggr
gickan87
0

Spotify, ladda ner låtar?

Nu är ju inte jag någon tonåring längre men jag vet att tonåringar vet allt och inget så jag chansar på att ställa min fråga här ;) Jag fick ett presentkort på 300:- men eftersom jag redan hade premium i 1 år framåt så valde jag att ladda ner 40 låtar. Längre än så kommer jag inte. Buyknapparna har försvunnit så jag kan inte "köpa" låtarna i min spellista längre. Nån som vet hur man gör?

MVH Erika :)

Duvethon
0

Har du testat att googla? :)

Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.      

RobinEH
2

"We’re currently not offering new download purchases on Spotify. You can still use downloads you’ve already purchased."

"You'll still be able to use that too. Even though it's not possible to buy downloads using Spotify, you'll still be able to use your Spotify gift card
-as long as it's one of the cards that features "Downloads" as an option. Go to the web address printed on the card to use it."

Jag tror, jag tror på vintertid och ishalka.
Sajtvärd på Träning och Hälsa

gickan87
0

#2 Tack! Min engelska är inte den bästa men det går för tillfället inte att ladda ner men presentkortet gäller ändå om jag förstått rätt :)

MVH Erika :)

Revolt
0

#2 Det stämmer inte. Jag köpte ett presentkort och valde att ladda ner låtar för några dagar sen, och du högerklickar på låten du vill köpa och sen klickar du på "köp" eller något liknande, så finns låtarna sen under dokument > spotify på din dator, eller i spotify under "downloads".

~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥