Måste skriva av mig..
Är så sjukt deprimerad just nu..
Som ni kanske vet så mår inte min kompis så bra som jag har skrivit i en annan tråd..
Ibland är jag så sjukt nära på att gråta att jag inte vet vart jag ska ta vägen..
Min kompis mår bättre nu verkar det som..
Jag är så himla irriterad & ledsen ständigt.. Och jag vet inte riktigt varför..
Eller jag vet några saker som får mig att må dåligt..
Jag bor hos min mamma & jag har tre syskon, varav en som bor hos sin pappa varannan vecka. Eftersom att min mamma har flera barn som hon ska försörja själv så är det ont om pengar till annat..
Och det är en av sakerna som får mig att må så jävla dåligt.. För jag kan verkligen inte göra någonting..
Jag kan inte åka till min tremänning som är en av mina bästa vänner, och så kan jag inte åka till min kompis som mår dåligt..
Och om jag väl är hos t.ex min tremänning så kan vi inte göra något för att jag inte har pengar.. Hon har alltid pengar då hennes föräldrar tjänar bra.. men jag kan aldrig göra något.. Har ingen att vara med här jag bor & det gör mig så sjukt frustrerad..
Jag äter knappt något längre eftersom att jag tycker att jag är fet, ful & äcklig..
Jag äter kanske en gång om dagen & det är inte alls mycket…
Förlåt för det väldigt röriga inlägget men jag kände att jag måste skriva av mig lite.. Vet inte vart jag ska ta vägen..