Världens bästa film
Vilken är världens bästa film enligt dig? 🙂 Motivera gärna varför.
- Sagan om Ringen, kan inte förklara varför, men blev verkligen fast!
- Saw filmerna, hehe, började titta på dom för att en i mitt favoritband är med i 7:an (Evan) och tyckte dom var spännande 😇
Sen gillade jag Crank filmerna också, såg dom för att Chester från Linkin Park (han som spelade Evan i Saw) skulle vara med och tyckte dom var bra. Bästa scenerna var ju såklart när han var med, även att det inte var mer än typ 1 minut i 2:an och 20 sekunder i 1:an 😇
Gudfadern. Just because. (Hela serien) Annars, STAR WARS!! För att. :P
- Emil
Alla rockyfilmer….får mig att vilja gå ut och springa kl 4 på morgonen haha, helt sjukt bra filmer enligt mig 😃
~mikkan
Tycker Taken är rätt bra, LOL också😃
Har ingen specifik som är världens bästa film tyvärr. Gillar så himla många, på olika vis 🙂 Främst kriminalare och skräck hehe
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Svårt.. det finns så himla många bra filmer så det känns nästan helt omöjligt att bara välja en som är bäst! 😛men en film som jag sett flest gånger är iallafall Hunger games.
Star Trek Into Darkness ❤️ Sett den två gånger på bio nu under en vecka, kanske blir mer haha
Den från 2009 är riktigt bra den också!
Sagan om ringen, utan tvekan. Otroliga filmer! Barnhemmet (Guillermo de toro på spanska tror jag den heter)
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.
#8 Guillermo del Toro är regissören :P El orfanato heter den på spanska. 🙂
#9 Haha, juste! Får skylla på att det är kväll ;)
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.
over all måste det nästan bli The Shawshank Redemption, men kan inte inte nämna följande.
The Breakfast Club (min bästa feel-good film)
Inception (story + utförande/bild)
Lejonkungen (det är ju Lejonkungen..)
Fight Club (storyn och sättet den berättas på, foto)
Control (foto)
Taken (story & Liam)
Life of Pi (utförande/bild, story)
The Great Gatsby (musik, utförande och skådisar)
Jag älskar film och tittar på väldigt mycket film, så det är svårt att säga bara en. Vissa är ju helt fantastiska pga bilden, andra pga historien en tredje för skådisarna…
Johanna - Instagram
Jag nämner väl mina också
- Battle Royale - perfekt story och så himla bra skådespelare!
- Inception - så snyggt gjort och verkligen intressant film
- Napoleon Dynamite - så onödig men ändå riktigt rolig, gapskrattar varje gång jag ser den! xD
- Year one - samma som med N.D., gapskrattar och älskar verkligen Michael Cera ❤️
- Braindead - extremt dålig story (zombiefilm), men fantastiskt underhållande!
Vet att jag också har en sorglig film jag älskar, men minns inte vilken just nu… 🤔
Twilight!
Hälsningar Sasha, Zally och mig!
Slumdog millionaire också! :)
Mina favoriter är: The Breakfast Club (får igång mina tankar och är fantastisk trots att det egentligen inte händer något) Döda poeters sällskap (underbar film med en bra story och en sorglig underton genom hela filmen) Aurore (hemsk film där man gråter hela tiden, men fantastiskt bra gjord) Billy Elliot (jättebra film med ett bra budskap som är rolig ibland) Sagan om ringen - alla filmer (underbara filmer i fina miljöer med bra story) Harry Potter - alla filmer (mina favoritfilmer, speciellt ettan, tvåan och åttan. Bra skådisar, fina miljöer och bra story)
High Road to China - Den har en bra story, spänning, humor, romantik.
Berättelsen om Pi! 😊
#17 Jag tyckte den var en besvikelse (den var ok, men jag hade trott att den skulle vara bättre)… skulle hellre sett en film om den "riktiga" händelsen. 😉
#18 Åh jag älskade den! Har sett om den några gånger också. Så fin och välgjord med underbara effekter. Dessutom är tigern en stor favorit. 😍
Blades of Glory
Vampyrer Suger
Medarbetare på Hundparkour.ifokus
Taken och Grown ups!
Barnhemmet, Mama och Pans Labyrinth är mina favoriter som jag kommer på nu iallafall. Alla tre har Guillermo del todo gjort, en spansk ressigör som gör helt otroliga filmer. Jag tycker alla tre är läskiga men samtidigt så oerhört vackra på något sätt. Speciellt Pans Labyrinth. Rekomenderar dom verkligen till personer som gillar lite läskiga och vackra filmer! 👍
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
Harry Potter filmerna är nog de bästa jag har sett :)
- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -
Lejon lungen, helt klart, älskar alla filmerna, och på engelska ska det vara! Annars måste jag väll säga att Hunger Games var rysligt bra, men Lejonkungen står mig närmast hjärtat :')
"i'm not scared of dying but i'm awfully terrified of dying alone"
THE RING! Samara är så jääävla awesome, hon är så söt och ja allt :3
Jag gillar mest skräckfilmer, men en film som jag tycker är väldigt bra utan att vara skräck är Mean Girls (den första) har sett den säkert 10 gånger.
Film på när min hamster (Borta nu) kliar sig helt klart <333
Med vänliga hälsningar, Dino & Honi.
:3
#22 Älskar också Guillermo del Toro :) Riktigt vackra filmer, som sagt! Pans labyrint är så fint gjord och så härlig men ändå sorglig!
Vad är din favorit skräckfilm? HITTA NEMO!
http://ask.fm/JessicaReips
Kill Bill, båda. Och i princip alla övriga filmer av Tarantino
Never say never, enkel motivering. Justin är bäst.
After earth är också grym! Motiveringne är ganska enkel här också, Jag älskar The Smiths, the most talented family ever!
Donnie Darko. Så jävla bra film.
Step Up 3 - Riktigt bra film, vet inte vad det finns att säga!
The Perks of being a Wallflower - En otroligt bra film som rör mig.
Signs - En film jag gillat i många år. Den är inte som alla andra skräckfilmer. Men förövrigt älskar jag skräckfilmer!
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
#27 Ellerhur!
#30 TAGGAD FÖR BELIEVE 3D?!??! Var du på nån av hans konserter? 😃
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
Pirates of Caribbean