Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 920 ggr
[liisssaaaa]
0

kan nån berätta mig varför..

killar kan va så dumma mot tjejer?

Duvethon
10

Man ska inte dra alla över en kam, det finns många snälla killar också:)

Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.      

[rumelle]
17

För att tjejer kan vara så korkade. :)

[liisssaaaa]
0

ah sant det finns det nog men inte i min värld ;)

[liisssaaaa]
0

hahah ah kan va så :)

[MikeW]
8

Ingen är perfekt. Det finns många idiotiska killar där ute, och idiotiska tjejer med.
Man får bara lära sig att acceptera att världen är full av olika människor, upplever du det som att killarna är dumma mot tjejer då får du helt enkelt leta efter killar som inte är dumma mot tjejer.

[liisssaaaa]
0

mh detta har du rätt i får nog göra det ;)

Nwmo
0

Man är la inte dum för att man inte dras till en speciell tjej? Annars, vissa killar är bara ute efter sex, vissa något seriöst.

- Emil

Fridaaaa
2

Alla killar är inte dumma mot tjejer. Och det finns flera tjejer som är dumma mot killar, så man ska inte dra alla över en kam 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[liisssaaaa]
0

okej jag ska tänka på det ni alla skrivit tack för alla svar iaf :)

[00livia]
2

Tjejer är nog dummare mot varandra en vad killar är mot tjejer. Killar är ju goa 😛

Saaara
2

#8 Det var ju typ det #1 & #2 sa :P

Sara

Nattglimskaniner.webbnode.se

[liisssaaaa]
0

#10 nej inte alla ;)

Fridaaaa
1

#11 Nja, inte som #2 anser jag, inte är så likt mitt svar 🙂 #1 har en del av det jag skrev ja?
Men tja, alla tycker vi olika så 😉

[BeatriceK]
2

Som sagt, man ska inte dra alla över en kam. Sånt där beror helt enkelt på hur ostabil människan är i sig själv och också hur mogen man är. Dessutom  har det inte med kön att göra, tjejer kan också vara riktigt taskiga.

Saaara
2

#13 Okej  :p undrade bara varför du nästan upprepade.

Sara

Nattglimskaniner.webbnode.se

Fridaaaa
1

#15 Varför säger du det enbart till mig? 😮 Inte logiskt.
Och jag skrev min åsikt, inget annat. Alltså inte menat att upprepa vad någon annan skrivit, och ibland blir kommentarer lika, om man har ungefär samma åsikt osv 🙂