Mina ben
Du är byggd så helt enkelt 😛Och så är du smal. Hade du gått upp i vikt hade dina lår så småningom nuddat varann, men jag är tveksam till om vaderna hade gjort det🤔 Är vad jag tror iaf😊
Sjukt snygga ben hur som helst!
det ser ur som om du står med fötterna inåt?
#1 Men så var det inte förut! Men ja det ändras väll :)
haha tack så mycket! :D
#2 nej det gör jag inte, eller kanske.. men det blir iallfall så hur jag än står! ^^
Om det inte var så förut har du förmodligen växt sedan dess? :)
Kallas det inte att man är hjulbent? :)
Allas ben ser sjukt olika ut tycker jag… Det är ju bara ben, liksom! 😮
Men mina knäskålar krockar i varandra om jag står rakt, så jag kan inte sätta ihop mina fötter. Inget jag stör mig på men har tänkt på det en del. Jag tror inte att det är någon fara, så länge du kan gå utan att ramla ihop så tror jag inte att du behöver oroa dig 😉
Det kan ju vara så att du förlorat muskelmassa på benen pga din "paus" eller vad man ska säga, men annars har du fina ben, Aynaz! 🙂
Det kallas att man är hjulbent
Är jag hjulbent? Awesome xD
haha
tack för svaren! :)
tack Caroline :D
Det här måste låta jätteskumt, men jag är löjligt förtjust i hjulbenta ben. Tycker det är såååå fint!
tycker också det är fint, på tjejer, ser så gulligt och oskyldigt ut hahah
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
Mina ben ser också ut sådär när jag står… ändå så är jag kobent när jag går. Fattar inte hur det går ihop 😂 plus att vänsterknät har gått urled 3 gånger så går ännu mer inåt med det knät.
Jag såg akvariet först i denna bilden, sen dig, sen tvättkorgen :)
- Emil
OT, men guuuuuud vilka söta shorts du har, Aynaz!! 😍 Var har du köpt dem??
Det där är inte hjulbent, snarare kobent. Så ser mina ben också ut, jag tycker det är väldigt fint :)
#14 MiniPim är ingen ko. :c
- Emil
#15 Klart hon inte är någon ko, men hon är ju inget hjul heller 🙂
Tänk att vara kaninbent? ;o
- Emil
håller med dej nummer 15
#18 Men jag menar inte att hon är någon ko ? Det heter kobent när knäna går in som det gör på hennes bild och även på mina ben. -.-
#15 Det heter kobent xD
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#14 Hjulbent = "det får plats ett hjul mellan benen", alltså är de formade som en "cirkel".
Kobent = benen är böjda inåt, alltså motsatsen till hjulbent
🙂
#19 Jag skämtade, som ni kanske fattar?
- Emil
#22 Det är svårt att veta det via forum! Man kan inte anta att människor ska veta om det är skämt eller inte, alla gånger, bara genom skriven text.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.