Här har det regnat! ♥ :)
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡
Sitter i malta och vill hem! Saknar tyskarna natt otroligt mycket som jag INTE trodde jag skulle gora…. 😕
Imorgon kommer någon tidning till katthemmet och ska intervjua oss, givetvis valde de mig och min mamma just för att vi är mor och dotter…😮
Lär man ju se hyfsat bra ut också.. jobbigt!
Själv är jag sjuk, så jag har inte fått njuta av det fina vädret… :(
- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -
Mitt nya motto:
I don't care
…För, jag bryr mig inte, helt enkelt :D
#5 men vah!? :c
:D jag kan inte hitta min uppsprättare (heter det så O.o?) och jag behöver sprätta upp ett par saker:c!
:D Var och hälsade på i den nya skolan. Hoppas jag kommer in för jag är redan skit taggad och alla elever verkar helt awesome!!!
Inte för att skryta.. MEN JAG HAR HAFT A I ALLA NATIONELLA PROV HITTILLS!! :D Mvh gladtjej

har fått en hel del styrelsearbete gjort idag! + varit på planeringsmöte för U-SM som vi håller i i år! Bra dag 😃
Vaknade och insåg att den här dagen är skitdålig.
pubrunda idag och jag är sjuk…………
Förkyld:( (Fattar att ingen bryr sig. Jag ville bara klaga lite)
Mvh/Ellen<3
Fick bara C i Franska… Kan brista ut i gråt just nu. Inte mitt fel att detta året varit tufft…
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.
OMG YAAAAAAAAAAY!
MIN SYSTER ÄR GRAVID IGEN!!!!!! =D Är skit glad nu! :D
#14 2 av mina systrar med, den ena fick jag reda på idag. XD Fast jag är inte direkt lika glad åt det. ._. Har förövrigt gått över 2,1 mil dom senaste 3 dagarna, rätt mycket skillnad, för brukar inte gå mer än 2-3 km varje dag, så mina ben är rätt döda nu. :P
PJUM
Alltså.. här kämpar man som en gris i skolan och får bara G i ämnena, fast i foto SKA jag ha VG för där har jag fått det på alla mina uppgifter…
ännu mer hopplöshet känner jag när jag kommer hem efter jobbet på katthemmet och får se att det kommer var ur det där stället vid kaninens nos igen + att han har ett sår där + att han äter väldigt lite hö + att han dricker otroligt lite…………………….. orkar helt enkelt inte med detta, hans dog 1 månad innan jul förra året (katt) och då vill jag väl för tusan inte förlora min kanin så snabbt inpå?!?!?! HOPPAS mamma är kämparvillig för jag är inte redo att låta honom somna in…
#13 Själv har jag - i franska och likaså i iprincip alla andra ämnet, så don't be sad ;)
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
Jag tar inga order från dom, åh nejnej
Vad dom är säger, Tar inga order från dom, åh nejnej
Kapten Röd min man <3
äntligen hemma från pubrundan, värk i benen och pyssla om förkylningen på ingång
#19 Krya på dig <3 :)
#20 Aw, tack :')
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
OMG hur kan någon ens tro att detta är en kvinna på riktigt? xD Det första jag tänkte var "usch vilka armar!" (för de har jättesynliga blodådror - väldigt ovanligt för tjejer) och sen såg man resten av kroppen och ansiktet och jag fick min förklaring. 🙂 Sååå roligt att läsa kommentarerna, haha ^^
#22 OMFG! :3 vad fint! Hon/han/hen/whatever (egentligen så spelar det man her mellan benen ngn roll -.-) är ju jätte fin! :D
Den som bombar mig med frågor bombar jag tillbkaa ;))
#23 Håller med! :D
"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"
Haft en awesome dag i Stockholm 🙂
Är nöjd med mig själv, har tänkt det "att snart så SKA jag börja träna", och har lyckats rätt bra med det hitils :3
PJUM

Missade 'Hundens sämsta vän' igår så tittade på den nu. Många känslor som kom upp, min kompis var även med då hon jobbar på hundstallet haha. Förhoppningsvis så kommer jag kunna praktisera där ett tag sen i gymnasiet (kommer gå hundlinje och ha praktik en dag i veckan) och hjälpa till, gå i mammas fotspår och hjälpa till på hundstallet!
YAAAAAAAAY ska skaffa hund!!!!! :D
Kommer kanske kunna hämta den nu på måndag <3
#30 Det är en bland ras :P
25% Tibetansk Spaniel
25% Pudel
50%Chihuahua
:D Den är bara för gullig! Ska lägga upp en bild sen =D
#31 :O :O :D GRATTIS! Shit vad kul! :D

Såg The Janoskians igår.. eller ja, genom fönstret för det var kaos.. jaja har iallafall sett Beau's mage ;)
men I hate swedish fangirls.. seriöst så omogna dom är här i Sverige… skapar kaos hela tiden…
Varför ska allt skit hända mig?
Först försvinner molly, och nu ligger fideli död i buren. Jävla liv jag har.
#34 Tröstkramar 😢🌺❤️
OM allt går som jag vill så kan jag beställa piercingar o allt snart! Men bara om,det brukar ju inte precis gå som jag vill haha :p
Har missat denna xd
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Igår kväll åkte vi till Mads (min sambos) föräldrar och sedan till parken vid Bakken. Vi hade picknick - hans mamma hade gjort supergoda tortillawraps - och sedan såg vi en utomhusteater! Robin Hood forever, tror jag den hette och det var supersnyggt gjort med utomhusscenen och alla ljus.. Såg skitsnyggt ut när de kom upp för en backa med facklor i dimman och ljus bakom sig… och när en vit häst gick upp för en stig i skogen med ett supersnyggt ljud - aaah helt sagolikt! Själva teatern var ganska bra också, men slutade inte förrän halv tolv eller nått.. 🤐
Gör mig redo och iordning för bal.
Har tråkigt…
Har fått mitt schema nu! så skönt med jobb i sommar 😃
Jaha, plugga på "arabiska våren" nu då, behöver tydligen den uppgiften för att klara kursen.. jag vet inte ens vad det är för något xD
Håller på att spara ut mina naglar, igen 😴
#44 Har du bra tips hur man ska slippa riva/bita på naglarna? Testat mycket nu men hjälper inte 😕
#45 Hmm.. Jag höll upp nagelbitandet länge efter att jagåkt skidor i fjällen. Då hade jag vantar på mig hela tiden och ingen tanke på att bita. Sen när man var färdig ute var man helt slut och orkade inte bita/glömde bort att bita. 😛
I värsta fall får man smutsa ner sina naglar med jord eller något, då vill man garanterat inte ha dom i munnen :P Har du testat de där beska lacket man applicerar på naglarna från apoteket? För vissa funkar det.🙂
#46 Japp har testat sådan nagellack, river på naglarna istället då 😕 Gör det omedvetet med, blir arg på mig själv😡
Måste sluta. Hade tillgjorda naglar ett tag, men mina naglar under blev inte bra då, och nu har jag en nagel som är helt missbildad (pga en skada som hände för 1 årsedan) så kan ej ha sådan där, vet itne om det hade sett dumt ut att ha det på alla naglarna utom den?
Har suttit i skolan sedan ca. 15 för att jag ska göra en uppgift muntligt med en lärare. Hon har fortfarande inte dykt upp eftersom hon sitter på möte. Trevligt att jag fick veta att hon skulle på möte.
#47 Samma här , fortsatte riva och bita trots lacket :P
#49 Jobbigt värre xD Men måste hitta ett sätt att sluta 😛 Vill ju verkligen inte bita eller riva, men gör det omedvetet 😕
När ni ändå pratar naglar.. så kan jag säga att jag inte har gjort sönder mina på några dagar tack vare att jag är fast besluten om att ha fina naglar på min student som är nästa fredag! haha :D
det är för varmt.. *jaghatarvärme* sisådär -5 till 15 grader är helt ok
Känner mig lite smått awsome när jag fick ett starkt C i ett ämne jag inte brytt mig om över huvud taget, ska verkligen se till att få ett A nästa år! :)
Jag blev jätteglad när jag kom på att jag köpte lösnaglar till avslutningen! Nu är mina naglar räddade. 😂
Nä men, vill verkligen inte bita. Men jag har gjort det sedan jag var runt 6-7 år, och det är liiiite svårt att sluta nu.. Några tips?
Ps, stopp och väx eller vad det heter, det där beska, fungerar INTE på mig… ;) Ds. :D
Ladda ner nån hypnossak på telefonen o de var det läskigaste jag vart med om, trpdde jg var död! Såg mig själv flyta runt på vattnet samtidigt som jag inte kände nått i kroppen alls, sjukt coolt!!!
Idag är det klassens dag, och min klass(och jag) ska bara kolla på film hela dagen.. Haha! 😃
Och imorgon är det avslutning, känns verkligen inte så. Men det är skööönt i alla fall. ☀️🎂
#56 Vad skönt! Jag ska gå en vecka till i skolan 😕
#57 Åh, vi slutar faktiskt väldigt tidigt i år… Förra året slutade vi runt den 12:e typ. 😮
Vilket "awesome" avslut på senaste GoT avsnittet… ._.
PJUM
SOMMARLOOOV!!! 😃
#60 men vah?! VI HAR SOMMARLOV OM 1 VECKA :C!
#61 det är lugnt, vi börjar skolan senare ;) alla sveriges skolor har samma antal dagar ledighet :D
Vi slutar på fredag :D Och börjar sedan i början på september.
Men går högskola och vi har inte sportlov, jullov eller höstlov så 😛
#63 Jullov har man väl visst? Eller ledig i mellandagarna och jul + nyår i alla fall :)
#64 Nej det har man inte på högskolor, i regel brukar dem dock lägga in hemmastudier där i mellandagarna,hade vi förra året. Men hade en hel del böcker att läsa, så vi har inte "rent jullov" om man säger så.
#65 Ja alltså terminen tar inte slut, men ledig är man. 🙂 Nej sant, men man slipper i alla fall gå till skolan, hihi
#66 Nja ledig och ledig. Är inte jullov som är på grundskola och gymnasiet 🙂 Förekommer föreläsningar mm i mellandagar (vad jag har hört av andra), vi hade tur som hade hemmastudier, de ville vara snälla tror jag och vet nog hur det är dem dagarna 🙂
#67 Min syster är ledig i alla fall, hade bara någon bok att läsa och skriva om eller nått förra året. :) Tror inte det är så många som tvingar dit eleverna i alla fall, vore inte så snällt 😂
Åh, jag har typ klämt en nerv eller nått i vänster axel, gör ap-ont och det strålar ner till handleden :(
#68 Ok kanske olika på olika högskolor då, men på dem högskolor jag känner folk på, är det så i alla fall 🙂
#61 Men nu har vi sommarlov iaf! 😃
#62 Hur många dagar är det? 🙂
Har precis haft skolavslutning. Nu är det sommar lov.
Nu måste jag förbereda mig för gymnasiet..
Är ganska nere just nu dock =( Saknar redan mina underbara bästa vänner! <3 <3
#70 ingen aning men det är ett visst antaö för att det ska vara jämnt :) Pw/sprungit 9,7 km idag. Men dödlig träningsverk. Feeling great
Är så kär att jag mår illa. Alltså ah.. Jag som lovade mig själv att inte skaffa kille föränn efter gymnasiet (för att dels kunna koncentrera mig mer på mina studier) men tja.. Dock är vi väl inte riktigt på det stadiet. (Ännu?)
Så är jag typ förkyld igen! Life is unfair.. 😕
Hoppas på pengar i studentpresent så jag kan köpa ny dator.. annars kommer jag inte ha någon vettig dator på hela sommaren.
Nu har jag sommarlov!! :D
Vi är lediga imorgon :D Sen har vi bara en vecka kvar i skolan :D
bara måndag & tisdag i skolan kvar :) sen onsdag klasssens dag, men vill inte umgås med min klass så de. :)
Älgar måste vara det fulast djuret jag någonsin sett! xD
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
#79 älgar som är så söta :3
#80 Haha, neej! Kolla på dom, världens längsta mule .__.
- Darren Criss
#81 ja..? DE ÄR SÅ FULA ATT DE BLIR GULLIGA <3 :3
JAAAAAAA VI SKA FLYTTA I HUS!!! 🥳🎈❤️☀️😂
#83 AWESOME!! Grattis!!! vad roligt :D
#83 Åh, vad kul!
..i´m on that weird part on youtube again O.O ..
#84 #85 Tackar! 😃 Dock ska "skiten" totalrenoveras så vi kommer inte kunna flytta in på några månader eller så xD Men jag hoppas att det går snabbt ändå!
Hade vattenkrig idag med klasserna, roliiigt! 😃 Sedan student firande och sist ridning. :)
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
Glad nationaldag eller vad det heter! 😃
Firat nationaldagen så som alla svenskar borde - med jordgubbstårta och svenska flaggan i högsta hugg!
#89 Blä med grädde hehe
Solat och blitt rejält brun!
Så jävla varmt ute!!!
Också så jävla underbart!
- Darren Criss
Vet inte om man får länka bloggar här men annars kan ni ta bort det :s
Startade faktiskt en ny träningsblogg igår, http://fitness.forme.se
Kika gärna in 😃
Fjortis nu då
#94 va..? åh..fyller du 14!? GRATTIS :D!
om 1 vecka är det sommarlov, klassen är splittrad, jag är 13, har kollat in min nya skolan, hänger med Oliver och ska på läger..1 vecka kvar..;c JAG KMR ATT SAKNA MIN GAMLA SKOLA OCH MINA VÄNNER!
Ute på landet. Tack för mobilt bredband!
#96 tackar :D japp 14 år idag :) :D
Cyklat en MIL idag för att hämta mat åt min mormor och halsa typ 3 loka.. haha, känner mig braa! (y) tänkte ev. cykla en mil till, baraförattjagkan.
#98 GRATTIS!!!!!!!!!
Solat, fått ful bränna livet e gött. Saknar min älskling som njuter av livet på sweden rock..
#101 Sweden rock önskar jag att jag hade råd till och vara på 😕 (mina hembygder innan jag flyttade) 😛
såg precis att mina ögonbryn är ojämna,, OHNOO
#103 NARUTO! :D min killkompis hade en hel Naruto dräkt O.o minns att vi brukade springa runt i skogen och leka..han brukade vara klädd som naruto och jag som en riddare..
#105 haha xP Jag älskar naruto!!!!!! :D
#100 tack så mycket!;)
Ny skola i höst! awesome!
#102 Hade också velat följa med dit! Men är man student så är man!
#110 Ses där ;)
#113 Har gett dig nu :)
#114 Ååh, tack!😂
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.
3 trasiga laddare på bara nån månad, skojar dom med mig? O.o
PJUM
Cyklat minst 8 mil idag, nu ligger jag i sängen och vilar på min spikmatta. Feeling like a tant
Iiiih! Har smsat med en speciell person i flera timmar och jag är alldeles pirrig inuti. Det var länge sen jag kände såhär!
Hälsningar Johanna
Min blogg: teamvinter.blogg.se
Jisses vad det regnar! Var så nära att börja cykla till stallet, puh 🥵
Trots att jag är utmattad sen mina minst 8 mil cykling igår så är det bara att dra sig upp ur sängen och springa ett par km, man måste jobba för vad man vill ha :p
Satt uppe från 12 till halv 6 inatt och ritade, editade en intro som jag ska använda för ett spel som jag samtidigt gjorde ett mod för som jag också var tvungen att kåda väldigt mycket O.O
Allt samtidigt xD
Idag blir det skräckfilm kombinerat med en härlig kebabtallrik😍
Någon som vet vart man kan köpa snygga shorts online?
Måste bara skriva det här också; JAG SKA FÅ EN VALP! :D Åh gud vad jag är lycklig ❤️
Jösses vad jag hatar pyttesmå, skitsega datorer… och det är precis vad min lånedator är.
på fredag är det student för mig! :D
Hur gör man så kik får tillgång till mina bilder? Jag råkade klicka så att den inte skulle få tillgång till bilderna och nu precis tog jag bort kik appen och ladda ner den igen. Testade även att ta bort mitt gammla konto och göra ett nytt men inget funkar, Snälla hjälp, så extremt störande 😭
D; imorgon ska vi till Gröna Lund…jag ska åka fritt fall, katapulten, insane och kanske eclipse…jag måste vara galen D; gråter redan vid 2 meters höjd..kmr att dö!
#127 Leta i IPhone inställningarna, finns där!:)
Klockan är två mitt i natten..
Och här är jag, lyssnar på nightcore, trance, dricker cola. Och dansar i min stol!!! :D PAAAARTTTTYYYY!!!!!!!!!!!!!!!! xD
I love my forever alone parties by myself <3 <3 =D 🥳
Här är klockan nästan 3 på natten, ligger forever alone i min säng o lyssnar på kapten röd o syster sol, inte så värst mycke party, väntar på gryningen så jag kan ut p springa för att sen gå till skolan :)
#120 Nepp, finns inte där!
#130 Blev det inte drygt å gå upp till skolan idag då?😉
STUDENT IMON
Vill oxå ha lov nu..
ska jag testa att färga underhåret blått? kommer säkert faila.
Varit på besök på nya skolan, det var lite roligt. x)
PJUM
nu är färgen i.. min nacke och hals är mer blått än håret :p
alltså folk på ask kan ta sig xD
fyfarao vad fega alla är.. när jag skriver något till någon så skriver jag det inte anonymt, och när jag skriver något ''elakt'' så gör jag det för att jag KAN göra det på riktigt. Allt jag skriver här kan jag säga på riktigt, men sånna som spelar coola överallt på internet men irl är dom värsta fega adnfkiosp. jaggillarintemänniskor
Spela brännboll i regn - check.
studentveckan är igång!! :D för andra går det ut på att supa, men för mig går den ut på att ha roligt för det kan man ha utan alkohol. folk skämmer bara ut sig när dem dricker…. såg man tydligt idag.
Varit på sommarjobbet. Sista dagen jag har gått "bredvid". På midsommar börjar jag jobba 😃
Skatorna tog min mat. Jag visste att det var en dålig idé att sitta ute, men ingen lyssnade.
PJUM
Dör vad pinsamt xD Ska se på en video, så kommer det reklam innan! Ha r högsta volym och det hörs tydligt "små tamponger, perfekt att börja med" hahahahah mamma bara "ehehe Aynaz"
jahapp, där förstörde jag naglarna sådär lagom till studenten.. hejdå studentnaglar!
Kul.. idag får jag sommarlov och det ska bli 10 grader och regn. Tack vädergudarna. 😕
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
Underbart med regn! :D Idag går jag i skolan, sen halva dagen på torsdag, sen är det slut på åttan :) jag skiter i klassens dag på måndag och tänker inte gå på avslutningen.
Vi slutar på fredag ._. Sämst
regnar det på min student kommer jag strypa "vädergudarna" riktigt långsamt..
Bara 3 o en halv timmar kvar i skolan, sen har jag slutat åttan för gott :) orkar inte gå dit imorgon, skiter i avslutningen också, så bara halvdag på torsdag kvar :D
Såg precis att jag gjort liknande inlägg typ igår hahaha.. Glömsk här
Gjorde en rot fyllning hos tandläkaren idag x(
Det var hemskt! jag har aldrig upplevt något så smärtsamt!
Jag svimma nästan efter jag ställde mig upp, det kändes som att dom drog ur min tand om och om igen, så ont gjorde det!! Och det kändes så skit länge!
Jag hoppade i stolen utav smärta! GUUUD så hemskt!!!!
Från och med nu ska jag sköta mina tänder riktigt mycket!! vill inte uppleva detta igen!
#151 Fick du ingen bedövning?
#152 Jo, men det gjorde fortfarande så ont =(
#153 Ursh då, vad jobbigt. När jag får bedövning (det däremot tycker jag gör ont) så känner jag ingenting, jag har också dragit ut en tand och det gjorde inte ont alls.. bedövningen kanske inte tog ordentligt innan de började eller något? :-/ stackare!
Idag gick jag in helt ensam i en affär där det var massa folk! Känner mig superbra, även om hjärtat höll på att slå sönder ett par revben och jag knappt klarade att andas. Men jag gjorde det ändå :D
:D när jag vaknar upp imorgon kmr jag att vara 13! :D
#156 GRATTIS I FÖRSKOTT!🥳
#57 TACKAR
Finns en nyare tråd som är nålad på förstasidan. :)