Våga gå fram till folk? ;)
Hejsannn. Om ni ser en snygg kille/tjej som ser ut att vara i eran ålder. Ni vill verkligen snacka med personen och kanske be om hans/hennes nr.
Hur gör ni?
Vad skulle ni tycka om en okänd person kom fram till dig, sa att du såg bra ut och bad om ditt nr?
Jag satt nämligen med mina kompisar idag och så en liten bort därifrån satt det några killar, jag tyckte att en av dem såg riktigt bra ut och mina kompisar sa att jag skulle gå dit och snacka med honom. Men självklart vågade jag inte.
Har social fobi så skulle aldrig ens tänka tanken haha. och om någon kom fram skulle jag antagligen gå iväg eller rodna som tusan och så :p
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
haha jag skulle nog också rodna om någon kom fram till mig, och jag skulle antagligen rodna om jag vågade gå fram till någon :o
Jag skulle våga beror på mitt humör och så. Är jag full så skulle jag absolut våga! 🙂 (dock så har jag pojkvän så skulle bara vara ute efter att få vänner)
Har en killkompis som pluggar i Göteborg… han hade det tufft med sin flickvän som höll på med en annan fram och tillbaka. Helt random så går han fram och börjar prata och hångla med en brud på nordstan. Han gjorde detta för att han var så förbannad/ledsen och ville helt enkelt må bra för stunden.
Det är ju det roligaste som finns! Särskilt om man är på någon festival eller på något nöjesfält. Jag och mina kompisar har testat det mesta, favoriterna är ju helt klar "hej jag samlar kramar, kan jag få en?"och "vi är nyinflyttade i Göteborg, kan ni guida oss?". Sååå många främlingar jag kramat och blivit guidad av. Så blir det när man är på Liseberg varannan dag ;) Men, såklart är vi seriösa ibland också :P Jag har faktiskt lite ångest inför den dag då jag inte längre är singel, kommer sakna allt detta ^^ Hursomhelst, jag tycker att du ska våga chansa lite, du kommer bara ångra det du inte gjort :)
Jag antar att man måste våga chansa :)
Jag ångrar redan att jag inte snackade med honom.
#5 Ja exakt, om det inte går så bra är det bara att tänka "okej, jag kommer aldrig i hela mitt liv träffa honom igen", och gå vidare :)
Elsa: Guud jag skulle aldrig våga gå fram och be om en kram xD Och jag som är modig.. Haha! Nää, kanske fråga om vägen.. men inte om en kram.. xD
---
TS: Jag skulle ha dreglat efter dösnygga killen, kanske smygfotat och sen inget mer xD
#7 hihi jag smygfotade honom ;)
#7 på kvällen går det förvånadsvärt lätt faktiskt! När man är trött, kramsugen och skiter i allt ;) särskilt på väg ut från Liseberg då man vet att man inte kommer stöta på dom igen.
Är jag i mitt kompisgäng så skulle jag kunna göra allt. Ensam skulle jag dock inte göra ett piss 🤪
jag skulle våga beroende på mitt humör, liksom om jag är i prat läge eller vad man ska säga 😉 men det är jag inte ofta så det händer nästan aldrig.. 20 sek mod brukar funka för en viss del.. testa det kanske nästa gång du ser en snyggis ;) om någon skulle fråga mig så skulle jag nog rodna eller typ bli förvånad eller liknande 😉
Hade helt klart vågat göra det.
Om någon kommer fram till mig tycker jag det bara är kul, man känner sig uppskattad och samtidigt är det ju lite bekräftelse. Händer mig relativt ofta att folk kommer fram på stan och vill ta bild och ha en autograf ibland. Är bara roligt, men detta händer ju främst för min blogg..
Simon Lindbäck
SimonLindback.se
Skulle aldrig göra det, för de första skulle jag inte våga, för de andra kan jag inte veta om de är en bra person bara för att den är snygg eller nåt och då skulle de inte va värt de för mig iaf ^^
Hade vågat! Gick fram till några killar som mina vänner tyckte var as snygga och sa ''öj, mina vänner där borta tycker ni är as snygga!'' Haha vart hatad då!
Särskilt på UKM(ung kultur möts) går jag fram till folk jag inte känner :3
Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens 🙂
Jag skulle tycka att det var … konstigt x)
Och kännas som att "det är inte första gången" (att personen jämt gör så) att det inte känns "speciellt" haha. Men såklart smickrande, haha. Tacka för komplimangen, lite bekräftelse så där.
Jag jobbar som bartender och då får jag många random "ragg" (såklart är de ofta något berusade) de har frågat om jag vill med hem när jag slutat, om jag vill gifta mig med dom. Att mina ögon gör de tokig haha.
När jag är ute och festar, främst utomlands då är det en hel del killar som vill ta bild med mig haha.
Tänk inte, bara gör.
Bacon, svaret är bacon.
Det beror på var man är. På stan hade jag nog inte gått fram, men på en fest är det bara att titta på killen och le, så kommer han över (hypotetiskt såklart, jag har ju pojkvän). 😉 Är det i en park kan man gå fram och fråga om man får sätta sig. Är man på ett event kan man bara fråga killen vad han tycker om musiken/konsten/uppträdandet, osv.
När främlingar kommer fram till med och ger komplimanger brukar jag bara tacka och gå. Det beror väl på vad folk säger också och hur man säger det! "Gud vad snygg du är!" blir jag inte lika glad för som "Vilket vackert hår du har", eller liknande. 😛