Morph-suit
Jag brukar gå runt på marknader mm med min morphsuit på och vara en bra underhållning för de flesta med mina små konster:P
Dock är det ett… problem jag har med det-///- Och det leder mig till min fråga..
Räcker det med lite taita kallingar för att inte picken att sticka ut och synas genom dräkten eller vet ni nått annat bra man kan ha?
Är inte super sugen på att tejpa upp påsen så det vore kul om jag kunde få nått tips…:)
jag har gått runt i en sån på skolan en hel dag svar ja det syns sedan till svaret… och? jag brydde mig inte dom som vill kolla får kolla typ sedan kan du ju vara positivt om tjejer får se vad man är utröstad med ;) haha nej skämt o sido… den är i sig ganska tight så det syns inte så mycket :)
Det är inte det att jag bryr mig… Men jag fick många arga pikar av andra att jag går runt och visar snabeln på öppen gata…
en tanke slog mig, suspensoar? :O
Jahaja att inte folk nån gång kan skratta åt nått -.- folk e så tråkiga nu mera låt dom säga så polisen kommer inte göra nått ändå det e ju samma som att ha riktigt små jeans typ vilket både killar och tjejer har fortsätt du det livar alltid upp för nån och vill dom nu va så tråkiga och klaga så e det ju bara för att deras liv e tråkigt slit i dom och koncentrera dig på dom du glädjer
Mm.. jo men nu om man tänker på det ser det bättre ut om man inte visar nått med tanke på att det är barnen som blir gladast att vara hos en när man är utklädd… Och då kan det ju ge reeeeedigt fel signaler om man visar nått hos barnen…
ja fast det är ju inte format som en snopp precis utan det blir bara som en "bulle" ut samma som om dom ser pappa i kalsonger lixom… tycker jag absolut inte är något fel eller konstigt
Nej men om nu ungarna är runt om en så finns det tyvärr de som (konstigt nog mest gamla tanter..) som då tror att man är nått sjukt pervo..
3. Nu låter jag kanske lite dum men var får man tag på sånna?
Morphsuits ❤️
Bacon, svaret är bacon.
#7 om det går någon sån tant i närheten får dom väl tro så man ska inte alltid bry sig om vad folk tycker www.coolstuff.se har några ;)
8. Yay^^ Skulle bara se mig när jag är i den^^ Jag blir ett gatuunderhåll och alla tittar :3