Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettböcker-film-och-musik
Läst 1599 ggr
[Noxblood]
3

Beiber vs MJ

Jag vill bara göra klart för världen och lilla Canada Bävern att hur mycket han än säger det, så kommer han aldrig att komma upp till att bli den nya Michael Jackson. Det är det största skälet till att jag inte tycker om Justin Beiber, han har mage att komma strax efter världens största pop ikons dödsfall och säga att han kommer ta hans plats bara sådär!?

Michael jackson var isbeget som sänkte Titanic!

Justin Beiber är bara isbiten i läsken…

[MikeW]
6

Okej.. Och din poäng är? Varför ens skapa denna tråden? Värkar väldigt onödigt att skapa en egen tråd bara för att säga vad du tycker.

Du vet det finns en tråd som heter "Klotterplank". Du borde ha lagt upp detta där istället.

[Noxblood]
0

Det är inte så petigt vart det skrivs-.- 

Typ hedra Michael med att sätta han på musik antar jag.

[MikeW]
0

Men liksom who gives a shit. Vem bryr sig vad han säger? är du så besatt att du måste skapa en tråd för det?

Vad vill du få ut av tråden? Vill du att vi ska skriva hur rätt eller fel du har? Vill du att det ska startas en fight mellan MJ fans och JB fans?

Vem bryr sig om något han sa.. Och det är ingen anledning att starta en tråd bara för att du ska få säga vad du tycker om några få ord en random snubbe säger.

Att starta en helt ny tråd bara för det är så jävla onödigt.

[Noxblood]
0

Lilla lilla obetydlig du<3 Varför lägga energi på att klaga på detta om det nu är en så onödig tråd?:)

Jag ser inte att du klagar på de ännu onödigare trådarna som vad de åt för frukost eller annat som knappt de själva bryr sig om?(f)

Grejjen med tråden är att lyfta upp Mj och trycka ner Jb:P

[MikeW]
7

Lilla lilla obetydliga du<3 Varför leva ditt liv i att trycka ner andra?

Seriöst är du 5 år eller?

Varför ens trycka ner jb? Vad har han gjort mot dig? Hatar du han? varför? För att han sjunger? För att du inte gillar hans sjungande?

Är det för att du är avis på att han har miljontals tjejer efter han medans du inte har det? Är du avis?

Eller är det grupptryck? Hatar dina vänner honom så nu måste du hata honom också?

Jag är inget Jb fan alls, jag tycker inte att hans musik är så bra. Inte Mj's musik heller.

Men det betyder inte att jag hatar dom för det. Varför ska jag göra det? dom har inte gjort något mot mig, så vadå om jag inte gillar deras musik? Det betyder inte att jag måste gå och trycka ner dom.

Hur gammal är du igentligen?

Det är fan skit lustigt att någon kan vara så omogen att han måste trycka ner andra och lyfta upp någon annan.

Tydligen så är du ju intresserad om justin bieber eftersom du läser saker om han och sedan skapar en tråd om han.

Är du verkligen 5 år? Varför kan du inte bara hålla käft och växa upp?

Håll dina tankar till dig själv.

Du vet själv att det finns justin bieber fans här inne, du gör dom förbannad genom att skapa en sån här tråd.

Har du tänkt på hur du får andra att känna sig?

Eller är du verkligen så självisk?

Du kanske bara inte fattar att genom att trycka ner justin bieber här så trycker du även ner hans fans.

Tänk på vad du säger för det kan göra ont, inte bara för jb, fast även för hans fans.

Och varför ska du ens trycka ner han? svara på det. Tycker du att det är din uppgift i livet att göra det?

Varför slösa energi på han för? Gillar du han i hemlighet? Är du lite smått kär i jb fast dina vänner hatar han så du håller det hemligt?

Man kan ju börja undra vad du tänker igentligen.

Eller tänker du ens?

Jag tvivlar på det.

[MiniPim]
3

Jag är inget fan av justin Bieber, men jag respekterar dom som kilar honom. Ditt inlägg är meningslöst, tänk på att han är en människa som har känslor, familj och allt vanliga människor har bara att han är känd. Som du kanske märkerär det väldigt många som gillar honom, fler än dom som ogillar honom. Ah men lyft upp MJ själv då, men varför trycka ner en människa? Ge dig människa. Om du undrar lägger jag ner min tid på att skriva här för att det du skriver är feeeeeel. Hejdå

[Noxblood]
0

Nu börjar nästan detta blir er man vill jävlas med och tycka är fåniga:) Ni säger att det är onödigt men skit då att läsa detta?:P Ju mer ni skriver ju fler kommer ju att läsa det. Den sadiskiska humorn är ett känsligt kort men man behöver ju inte låta som att man har begått syndernas synd bara för att man jävlas om någon. 

Jag är inte den som följer "dagens kändis" trender men Jb rör inte mig i ryggen.

Och för övrigt var det i ett inlägg om Mj där jag såg det Jb sa om du nu ska vara så på detajler #5

Så om ni nu är så PMS-iga om att jag dissar tjejernas "vill ha som knulldocka"-kändis så synd om er.

[Tilde]
3

Ingen kan ta över Michael Jacksons plats som The king of pop! Det är ingen titel man ger sig själv, utan man "koras" till det! 🙂 Justin Bieber är på inget plan så bra som Michael Jackson, tycker jag! MJ skrev de allra flesta av sina låtar själv, medan JB får hjälp av professionella låtskrivare. Michael hade en unik röst medan Justin låter som de flesta andra unga killar…

Jag har inget problem med Justin Bieber, tycker det är riktigt töntigt att hata honom. Han är OK, men kommer aldrig att bli The king of pop. :)

[MiniPim]
1

#7 eh du äcklar mig fruktansvärt mycket.

Nwmo
1

NoxBlood, välkommen till min värld.

- Emil

Jesperlinden97
3

#4 Fyfan, ''den här tråden är för att lyfta upp Mj och trycka ner Jb'' 
Du vet väl om att det är mobbning? Bara för att han är en popstjärna betyder det inte att han inte är människa! So what om han har sagt att han vill bli större än Michael Jackson, alla har väl drömmar, eller? 
Istället för att ''trycka ner'' Justin (Vilket han nog inte bryr sig så mycket om, för om nu MikeW är obetydlig, så är du nog ännu mer obetydlig för Justin) kan du väl gå tillbaka till skolan och kolla upp din stavning.
Skäms! 

Medarbetare och Sajtvärd får tycka vad dom vill, jag låser tråden.
Ser inte något bra med den, och den kommer inte leda till något bra precis.

You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus

Inlägget är låst för nya kommentarer