Förkortningar 4 - Dator/teknik (svåra)
Ännu en
Denna gången är förkortningarna tekniska/svåra :)
Dessa ord är endast kopplade till datorer, hårdvara/mjukvara.
Det är endast engelska ord :)
Den som får alla är iiinte dålig! 👍
5/7:p Klantade mig på 5an, men den första kunde jag inte alls.
“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”
-Stephen Hawking
#1 Vilken var 5an? ;) NIC eller? :)
#2 Japp! Interface eller Intergraded^^ Det var typ 6 år sen jag hörde det senast… Nåja, rätt nöjd ändå :)
“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”
-Stephen Hawking
6/7 :( Första frågan som va lurig
Hahaha jag tänker inte ens säga vad jag fick!😇
6/7 Det var den där NIC som fick mig. Lyckades trycka på carrier istället för card.
Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell
Tycker ni det är roligt och vill att jag ska fortsätta med dessa förkortningslekar?
Alla rätt men det är lite fusk! Utbildad it-tekniker och några år på nacken. Det är väl fusk ;)
#7 Tycker du ska fortsätta göra nya, uttråkade mig gör dem gärna xD
Även om jag inte är aktiv på detta forum
//Joanna
#7 Tycker det är himla kul med sådana tester! Så fortsätt gärna men kanske kommenterar jag inte de kommande men fortsätt gärna. ;)
Jag gissade på alla, fick iallafall 3 rätt ^^
4/7 ganska nöjd! Men lite minns jag nog sedan brorsan byggde dator. Då var det RAM minne hit och hårdiskar dit! :D
Hälsningar Sasha, Zally och mig!
1/7 ;) Hade rätt på fråga 4 XD
Hälsningar Lurvas11
6/7 hade fel på NIC, fy mig! 🙂
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
3
4/7 :D