måste bara skriva av mig..
Jag kan inte fatta det. det är sommarlov, jag kommer aldrig att få träffa min underbara klass mer! ;c de har vart som en stor familj för mig, i hela 7 år har vi känt varann..vi har lärt känna varann och har kommit extremt nära varann. vi har bråkat, gråtigt, kramats och har haft kul tillsammans..har vart totalt jävla tom idag..en del har stått mig riktigt nära och jag tror inte att vi kommer att hålla kontakten så mkt ;C JAG SAKNAR DE SOM FAN! alla satt och grät under skolavslutningen, det var först då vi fattade att vi aldrig mer kommer att träffas ;c!vi har ju liksom gjort ALLT tillsammans och det är verkligen svårt att släppa!
vi kanske aldrig mera träffas men en sak är säker, ni kommer alltid att vara i mitt hjärta ;C..ursäkta mig för rörigt och onödigt inlägg, kände bara för att skriva av mig..:c
Jag håller med! =( jag kommer sakna denna klassen SÅÅÅ Mycket! Det är verkligen den bästa klassen någonsin!
Kommer sakna alla mina vänner, börja nästan gråta när jag sa hejdå till dom ='(
Det var svårast att säga hejdå till tiffany =( Vi kramade varandra jätte hårt och hon började gråta lite tror jag. Jag började nästan gråta.
Har så många bra minnen med denna klassen, alla är snälla mot alla. Dom acceptera mig för mig jag var där. Jag hade vänner och varje dag var rolig, jag kommer sakna skolan!!! x'(
Som tur är så kommer jag och min bästa kompis gå i samma gymnasium och klass när skolan börjar!! Hoppas jag på =O beror på om jag kommer in eller inte, vilket jag borde.
Livet går vidare,och ni får väl träffas ändå livet är inte slut för er!:)
Hälsningar
Fredrika